AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #1 Skrevet 21. juni 2022 Føler alle bare syter over svigermor. Jeg personlig må si jeg har en fantastisk svigermor som jeg setter så enormt pris på. Anonymkode: c44fc...82a
Leitz Skrevet 21. juni 2022 #3 Skrevet 21. juni 2022 Jeg er også godt fornøyd med svigermor. Selvfølgelig noen ting man irriterer seg over, men det er det jo med min egen mor også.. Men fordelene er klart større enn ulempene
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #4 Skrevet 21. juni 2022 Har et godt forhold til svigermor. Hun har sine meninger om hvordan ting bør gjøres men hun gjør det på vår måte hvis vi gir beskjed. Hun stiller opp for oss og er en raus person. Anonymkode: d1ecf...d45 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #5 Skrevet 21. juni 2022 Jeg har hatt et godt forhold til begge mine svigermødre- og fedre. Hvorfor nevner aldri folk svigerfar i disse diskusjonene 🙂? Anonymkode: 6b400...ab2 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #6 Skrevet 21. juni 2022 Jeg hadde, hun er dessverre død. Og svigerfar er ok, jeg irriterer meg mye mindre over ham enn mannen min gjør 😀 Anonymkode: 04bef...853
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #7 Skrevet 21. juni 2022 Mine svigerforeldre er min mor og far nr 2. De er helt fantastiske og ser på meg som en datter. Uansett hva så kan jeg alltid gå til de. Er evig takknemlig for de ❤️ Og er så heldig at vi har de i gangavstand og 😊 Anonymkode: 1e68a...72b 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #8 Skrevet 21. juni 2022 Jeg har en fantastisk svigermor nå. Liker henne mye bedre enn min egen mor og mer enn mannen min. Jeg hadde en annen svigermor som jeg også likte mer enn mannen i det tilfellet. Anonymkode: 2bf9a...3ab
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #9 Skrevet 21. juni 2022 Jeg har et veldig godt forhold til svigermor. Det er hun jeg går til når jeg trenger hjelp og støtte, når ikke samboer er hjemme eller kan hjelpe. Bor 5 min unna og samboer er veldig familiekjær. Nå har svigers 6 barnebarn og har godt forhold til alle. Gjensidig respekt og god kommunikasjon. Anonymkode: fb38b...19d 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #10 Skrevet 21. juni 2022 Nja, hun er helt grei, har ikke så alt for mye med henne å gjøre.😋 Anonymkode: 4aca8...797
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #11 Skrevet 21. juni 2022 Ja, vi har et godt forhold. Og ser på hverandre som familie. Hun har flere ganger uttrykt hvor heldig mannen min er. Da er det jo heller ikke så mye å skrive om her inne.... Er nok derfor det føles som om "alle" har et dårlig forhold. Anonymkode: b9d2c...4fa 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #12 Skrevet 21. juni 2022 Ja! Grunnen til at "alle" syter over svigermor er jo fordi de har behov for å klage. Om man er fornøyd så er det jo ikke noen problemer å klage over, så da er det eneste man hører om "fæle svigermødre"! Anonymkode: d5ddd...ac5 1
SPOCA Skrevet 21. juni 2022 #13 Skrevet 21. juni 2022 Ja, jeg har et veldig godt forhold til mine svigerforeldre, synes de er veldig søte og koselige.
Illuminatum Skrevet 21. juni 2022 #14 Skrevet 21. juni 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg har en fantastisk svigermor nå. Liker henne mye bedre enn min egen mor og mer enn mannen min. Jeg hadde en annen svigermor som jeg også likte mer enn mannen i det tilfellet. Anonymkode: 2bf9a...3ab Det er jo litt kjedelig at du liker svigermor mer enn mannen din:-) 2
Mardina Skrevet 21. juni 2022 #15 Skrevet 21. juni 2022 Er veldig glad i mine svigerforeldre ❤️ De er gjestfrie, snille, generøse og morsomme ❤️ Spesielt svigermor vet nesten ikke hva godt hun kan gjøre for at gjestene skal ha det bra ❤️ Fantastiske folk ❤️ 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #16 Skrevet 21. juni 2022 Vel den jeg hadde likte meg i starten da jeg var ung og føyelig for den kjære skatten av en sønn hun hadde . Han som var så flink i alt. Men når jeg ble voksen å måtte ta vare på ungen isteden for ego til sønn. Prøvde hun faktisk å få han til å bytte meg ut men min søster datter. (Alså hun var da 18 år) Jeg dompa fyren forlengst gir jeg Ble lei 3 barn. Og svigermor ble litt lei sønn siden han flyttet hjem . Og bare ville ha penger av henne. Men hadde ikke noe bra forhold nei. Ingen av mine barn hadde noe forhold med henne heller. Hun er dø nå da. Min neste mann var foreldre løs så null svigermor der. Anonymkode: c9acb...2ba
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #17 Skrevet 21. juni 2022 Jeg setter også enormt pris på svigermor. I de fleste situasjoner som skisseres her inne tror jeg det er TS som er problemet, men man har jo de personene som tror de har noe de skulle ha sagt på barneoppdragelse, ikke respekterer foreldrenes valg ift barnebarna og som tror det er en menneskerett å låne barnebarn som bare er noen uker/mnd. Grøss. All min sympati til dere som lever med slike besteforeldre. Anonymkode: 4fcc0...bd8 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #18 Skrevet 21. juni 2022 Jeg har et svært godt forhold til hele svigerfamilien. Er forlovet, og gifter meg for tredje gang til høsten. Erfaring med de to tidligere svigerfamiliene var bare dritt, drama, sabotasje og ødeleggelse fra deres side. Jeg er fortsatt den samme, så problemet var nok ikke meg i de to første tilfellene. Anonymkode: e0f91...c32
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #19 Skrevet 21. juni 2022 Skulle gjerne hatt et fantastisk forhold til svigermor. Men vi er så sinnsykt forskjellige og hun mangler sosiale antenner og lever fortsatt på 80 tallet 😂 Men ettersom årene har gått har jeg svelget unna en del kameler og lært å leve mer med henne. Har selv bare gutter, så jeg har i det minste lært litt om hvordan jeg ikke skal oppføre meg når jeg blir svigermor (f.eks ikke troppe opp på føden og klage høylytt over navnet til det nye barnebarnet fordi det ikke falt i smak 🤦🏼♀️) Anonymkode: 6f41f...b69 3
Flamme Skrevet 21. juni 2022 #20 Skrevet 21. juni 2022 Jeg digger svigermor. Elsker når hun er på besøk 🤩
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå