AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #1 Skrevet 21. juni 2022 Inspirert av en annen tråd her om hvilke typer (lengder blir det vel) menn foretrekker på kvinner har jeg dette spørsmålet: Hva tenker dere menn om parykk? Jeg er 35 og jeg har alopecia, den typen som gir deg "måne" sakte men sikkert. Jeg har alltid hatt langt tykt hår og jeg vurderer å skaffe meg parykk når det ikke kan skjules lengre. Er dette en deal breaker for dere? Jeg vil fortsatt se ut som før, men du må kanskje forholde deg til at jeg bruker parykk i ny og ne. Trenger vel ikke å oppmuntre noen på KG til å være brutalt ærlige! 😄 Men jeg setter pris på ærlighet. Anonymkode: fe477...3b4
Tomas77 Skrevet 21. juni 2022 #2 Skrevet 21. juni 2022 Parykker har blitt såpass bra at det vil jeg tro er en glimrende ide'. Langt heller parykk enn "gøy sveis" som blir nevnt i den andre tråden. 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #3 Skrevet 21. juni 2022 Tomas77 skrev (Akkurat nå): Parykker har blitt såpass bra at det vil jeg tro er en glimrende ide'. Langt heller parykk enn "gøy sveis" som blir nevnt i den andre tråden. Men ville du ikke blitt litt satt ut av det? I dusjen er jeg skalla 😄 Dette er ikke som å sette på fake vipper når man skal ut. Anonymkode: fe477...3b4
Tomas77 Skrevet 21. juni 2022 #4 Skrevet 21. juni 2022 (endret) 1 minutt siden, AnonymBruker said: Men ville du ikke blitt litt satt ut av det? I dusjen er jeg skalla 😄 Dette er ikke som å sette på fake vipper når man skal ut. Anonymkode: fe477...3b4 Tenker jo det er greit å informere eventuell partner før man plutselig står der uten ett fjon. Endret 21. juni 2022 av Tomas77 feilstavelse 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #5 Skrevet 21. juni 2022 Tomas77 skrev (2 minutter siden): Tenker jo det er greit å informere eventuell partner før man plutselig står der uten ett fjon. Flette det inn i en spøk (pun intended) Må fortelle deg noe - Jeg er i drag! Neida, men dette er en parykk 😄 Da blir det et mindre sjokk at jeg bruker parykk Bare fleip, takk for svar Anonymkode: fe477...3b4
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #6 Skrevet 21. juni 2022 Husker en venn av meg hadde rotet seg opp i en kvinne som var strålende vakker og de hadde vært på et par dates så havnet de jo til sengs og når han våknet opp så lå det negler, hårdeler, vipper, sminke smurt over hele trynet osv. Så ikke bra ut.. Hun hadde jo spraytan og så hun var helt flekkete.😄 Han ble så "traumatisert" av det der at han gikk fra å like "dollete" damer til å gå for all natural... Så enig med han over, fortell det til fyren, klarer han ikke å leve med det så er han ikke verdt tiden din heller. Anonymkode: 006f6...8a2
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #7 Skrevet 21. juni 2022 Jeg tenker at det er mye kjipere for kvinner enn menn å miste håret. Langt flere menn enn kvinner gjør jo det så vi er jo ikke alene om det. Menn med parykk er litt korny, men kvinner med parykk er lett å forstå. Om du forteller at du har en sykdom som gjør at du mister håret så vil enhver mann med vettet i behold takle det. Jeg ville synes det var dødskult om dama mi hadde Marylin Monroe sveis én dag og langt brunt hår den neste. Uansett så er det sånn at om du er snill og grei så spiller den sveisen liten rolle. Anonymkode: 6db2e...85e
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #8 Skrevet 21. juni 2022 Bare husk å si det! Eksen min hadde delvis tupe pga hårtap, var sikkert ikke planen, men første gang vi møttes ble det heftig, jeg dro fingrene gjennom håret hardt når vi klina og kjente at hele hodebunnen løsna liksom. Jeg fikk panikk og skrek ham sikkert 200 decibel 3 cm fra ansiktet, trodde jeg hadde skalpert ham eller noe 😂 Anonymkode: 73ca9...a61 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #9 Skrevet 21. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Bare husk å si det! Eksen min hadde delvis tupe pga hårtap, var sikkert ikke planen, men første gang vi møttes ble det heftig, jeg dro fingrene gjennom håret hardt når vi klina og kjente at hele hodebunnen løsna liksom. Jeg fikk panikk og skrek ham sikkert 200 decibel 3 cm fra ansiktet, trodde jeg hadde skalpert ham eller noe 😂 Anonymkode: 73ca9...a61 Ååå huff ja det kan jeg tenke meg var skremmende! 😄 Anonymkode: fe477...3b4
Blåjojo Skrevet 21. juni 2022 #10 Skrevet 21. juni 2022 Er ikke alle menn som bryr seg. Men du må selvfølgelig si ifra. Jeg hadde kreft for en del år siden. Da håret begynte å ramle av shavet jeg hodet. 20 min. senere fikk jeg melding fra en dødskjekk fyr jeg hadde rotet litt med. Han ville møte meg. Måtte si at det kanskje var et litt uheldig tidspunkt, men han fikk uansett overtalt meg. Tok på en lue og dro for å møte han. Det første han gjorde var å dra av meg lua og fortelle hvor vakker jeg var uten hår. Så resten av tiden gikk jeg mye uten noe hodeplagg. Etter den dagen har vi vært kjærester og er nå samboere og planlegger bryllup.❤️ 1 4
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #11 Skrevet 21. juni 2022 Blåjojo skrev (4 timer siden): Er ikke alle menn som bryr seg. Men du må selvfølgelig si ifra. Jeg hadde kreft for en del år siden. Da håret begynte å ramle av shavet jeg hodet. 20 min. senere fikk jeg melding fra en dødskjekk fyr jeg hadde rotet litt med. Han ville møte meg. Måtte si at det kanskje var et litt uheldig tidspunkt, men han fikk uansett overtalt meg. Tok på en lue og dro for å møte han. Det første han gjorde var å dra av meg lua og fortelle hvor vakker jeg var uten hår. Så resten av tiden gikk jeg mye uten noe hodeplagg. Etter den dagen har vi vært kjærester og er nå samboere og planlegger bryllup.❤️ Så søt historie. Lykke til med bryllup! 🥰 Anonymkode: fe477...3b4
Blåjojo Skrevet 21. juni 2022 #12 Skrevet 21. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Så søt historie. Lykke til med bryllup! 🥰 Anonymkode: fe477...3b4 Tusen takk🥰
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #13 Skrevet 21. juni 2022 Jeg tror dette vil være dealbreaker for noen på lik linje med alt mulig annet. Jeg ville tatt det opp date 3-4 Er stor forskjell på en topper og ellers normalt naturlig utseende og en haug fake greier strødd overalt. Anonymkode: 24a86...440
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå