Gå til innhold

tvillingene er så store at de har begynt og spørre hvor den ekte pappan er, er det best og være helt ærlig om det ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vert alene med de siden før de ble født, deres far ville ikke ha barn og dermed forsvant helt ut av livet vårt, nå er de 12 år og lurer veldig på hvor dere ekte pappa er, skal jeg bare være helt ærlig eller bør jeg fortsatt vente litt til ?

Jeg er idag gift med en nydelig mann, som jeg har vert sammens med siden barna var 18mnd, så de ser jo på han som far selvom de vet han ikke er den ekte. Vi har også 3 barn sammen på 9,6 og snart 5mnd, Tvillinger trives veldig som storesøsken,men savner likevel pappan sin

Anonymkode: ba4b3...1da

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De savner ikke pappaen sin, de vet ikke hvem det er en gang. At de er nysgjerrige er helt normalt og de er såpass gamle at du godt kan fortelle sannheten. Si at han ikke var klar for ansvaret, og ikke ønsket være en dårlig pappa.

Å ha en god stefar betyr så mye mer, de er heldige, og de slipper en uinteressert far som har dem annenhver helg fordi han føler han må.

Anonymkode: 4f6a6...955

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Merkelig at dere ikke har snakket om det før, tenker jeg. Barnet mitt har visst «sannheten» (i litt forenklet versjon) siden han var tre.

Du burde prate med dem. Mest mulig åpenhet, tenker jeg.

Anonymkode: b7562...b18

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

De savner ikke pappaen sin, de vet ikke hvem det er en gang. At de er nysgjerrige er helt normalt og de er såpass gamle at du godt kan fortelle sannheten. Si at han ikke var klar for ansvaret, og ikke ønsket være en dårlig pappa.

Å ha en god stefar betyr så mye mer, de er heldige, og de slipper en uinteressert far som har dem annenhver helg fordi han føler han må.

Anonymkode: 4f6a6...955

Takk for svar

De sier selv de savner han, så de gjør nok det. De har sett bilder, vi var unge når vi ble gravide.

Ja stefaren deres er helt fantastisk

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Merkelig at dere ikke har snakket om det før, tenker jeg. Barnet mitt har visst «sannheten» (i litt forenklet versjon) siden han var tre.

Du burde prate med dem. Mest mulig åpenhet, tenker jeg.

Anonymkode: b7562...b18

Mine har ikke tenkt så mye på dette før nå, kanskje for et halvt år siden, da fikk de en kamerat som også hadde en pappa som ikke var i bilde, jeg har ikke sagt så mye ang dette da det er et sårt team.

Ja skal snakke med dem senere i dag og fortelle alt til dem, altså hvorfor det ble som det ble

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...