AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #1 Skrevet 21. juni 2022 Har sagt opp leiligheten og ikke funnet noe nytt. Nå har jeg tenkt å bo ute i sommer. Har noen erfaring med å bo ute i telt? Sove i bilen? Campingplasser er jo hinsides dyrt! Jeg lagrer ting hos bekjente og kan flytte rett inn når jeg eventuelt finner noe men det er mulig dette vil ta tid. En ulempe jeg står ovenfor er at jeg er i 100% jobb og slikt sett må skjule at jeg bor ute eventuelt. Noen som har erfaring med dette? Tips? Anonymkode: 827e1...1c6
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #2 Skrevet 21. juni 2022 Hvorfor må du skjule at du bor ute? Det er jo bare et kult prosjekt. Kjenner mange som sover ute hele sommeren fordi de liker å sove ute Om du ikke er utpreget friluftsmenneske ville jeg teltet på campingplass, det trenger ikke å være så dyrt (spesielt hvis man kommer uten bil) men du får tilgang på sanitæranlegg. Anonymkode: 42fb6...cf5 2
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #3 Skrevet 21. juni 2022 Om du skal telte eller bo i bilen så kan du jo ikke bo på samme plass mer enn 2 døgn om gangen, om det ikke er langt fra bebyggelse eller på fjellet. Hadde heller spandert på meg campingplass enn å campe i skogen. Da har en i det minste fasiliteter. Anonymkode: 88cfe...64b 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #4 Skrevet 21. juni 2022 Hvor skal du bæsje hen. Anonymkode: 3e794...c93
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #5 Skrevet 21. juni 2022 I fjor sommer bodde jeg i telt i hele skoleferien fordi jeg hadde sagt opp en hybel og ventet med å få meg en ny til i august. Det var to andre venninner som gjorde det samme. Vi hadde hvert vårt telt, men lagde litt mat sammen. Det gikk ganske bra, men er glad for at jeg ikke behøver å gjøre det denne sommeren også. Det er noe annet å bo i telt enn å dra på telttur. Vi bodde i skogen og hadde derfor ikke tilgang til normal luksus. Vasket oss/badet i et vann og gikk på do i skogen. Anonymkode: 2242a...5ba
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #6 Skrevet 21. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvor skal du bæsje hen. Anonymkode: 3e794...c93 Ja, litt utfordrende. Men når man går seg en tur bort fra teltet finner man alltid et sted hvor man kan få vært alene og få satt seg på huk. Det ble fort en vane. Anonymkode: 2242a...5ba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå