Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En jeg har kjent siden vi var 15år har tatt kontakt med meg det siste året. Han sa i begynnelsen at det var over mellom de og vi traff hverandre, hadde sex. Han kommer enda, men fortsatt med henne. Hun reiser hver helg bort ungene. Har han meg på vent? Han begynner å bli stesset for at jeg er med noen andre. Hvorfor kan han ikke bare forlate det han har? Liker han meg eller hva? Føler meg fæl mot henne... tar imot all kritikk. 

Anonymkode: 3f110...b9e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det du beskriver her er jo det superklassiske "mann som har elskerinne men ikke vil forlate kone, men han sier det til elskerinnen for å holde på henne".

Anonymkode: 8d1bc...3ab

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det du beskriver her er jo det superklassiske "mann som har elskerinne men ikke vil forlate kone, men han sier det til elskerinnen for å holde på henne".

Anonymkode: 8d1bc...3ab

Men han vet jo at dette ikke holder i lengden? Han leker med sine følelser også. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje det er hun som vil vekk fra han. Så trøster han seg med deg.

Menn er dårlige på å være alene.

Anonymkode: 4df5b...5da

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Kanskje det er hun som vil vekk fra han. Så trøster han seg med deg.

Menn er dårlige på å være alene.

Anonymkode: 4df5b...5da

Jeg vet ikke, kanskje. Det rare er at hun alltid reiser bort i helgene. Ville vært normalt å finne på noe sammen om de hadde det greit? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Men han vet jo at dette ikke holder i lengden? Han leker med sine følelser også. 

Han lever et løgnaktig dobbeltliv med samboeren sin. Hvordan i huleste kan du vite om han leker med følelsene sine og ikke bare pikken sin?🙈

Anonymkode: 2b691...094

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Du blir holdt for narr, og ja du går på gress og venter forgjeves.

Anonymkode: 21cf8...117

• Liker 3
Skrevet (endret)

Ja,han lurer dere begge. Sats heller på nye kapitler og lukk boka med ham. 

At han blir " stresset" over at du eventuelt er åpen for andre er bare tull og ikke et kompliment, når han fortsatt har adressa si med en annen kvinne.  For det er bare hersketeknikk og Ole Brum. 

Endret av Havspeil
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han forlater henne ikke uansett. Da må han bi kastet ut. Du gir han sex med kjærestefordeler, så han har det tipptopp. Klart han er redd for at du skal være med noen andre! Men ok at han selv bor sammen med en dame🤮 dette er et godt eksempel på definisjon på en komplett idiot! 
ikke gi han trygghet! Ikke inngå monogam avtale! Du er singel og skal gjøre hva faen du vil. Kvitt deg med han! DU blir taperen her uansett.

Anonymkode: b7dcd...bc0

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Han lever et løgnaktig dobbeltliv med samboeren sin. Hvordan i huleste kan du vite om han leker med følelsene sine og ikke bare pikken sin?🙈

Anonymkode: 2b691...094

Han kan jo når som helst bli avslørt? 

Virker som de har et merkelig forhold, når hun alltid drar hver helg han er hjemme. 

AnonymBruker
Skrevet

Skulle nesten tro det var samboeren min du prater om😅

Samboeren min jobber ekstremt mye, og trives best med å være hjemme i helgene. Han får energi av å lande i helgene, mens jeg får energi av å reise bort fra fredag-søndag. For vår del fungerer dette kjempefint. Noen helger er han med, andre helger er han hjemme. 

Anonymkode: 38b8d...87c

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

En jeg har kjent siden vi var 15år har tatt kontakt med meg det siste året. Han sa i begynnelsen at det var over mellom de og vi traff hverandre, hadde sex. Han kommer enda, men fortsatt med henne. Hun reiser hver helg bort ungene. Har han meg på vent? Han begynner å bli stesset for at jeg er med noen andre. Hvorfor kan han ikke bare forlate det han har? Liker han meg eller hva? Føler meg fæl mot henne... tar imot all kritikk. 

Eeeew, han har mest sannsynlig mange, har flust av kjønnssykdommer og vil kun bruke deg, styr unna!!!!!

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Skulle nesten tro det var samboeren min du prater om😅

Samboeren min jobber ekstremt mye, og trives best med å være hjemme i helgene. Han får energi av å lande i helgene, mens jeg får energi av å reise bort fra fredag-søndag. For vår del fungerer dette kjempefint. Noen helger er han med, andre helger er han hjemme. 

Anonymkode: 38b8d...87c

Får håpe det ikke er han. 😑😑

AnonymBruker
Skrevet

Han liker deg sikkert. Han synes nok det er supert å ha sex med to damer. Han liker deg ikke nok til å forlate henne. Og ja, du er fæl mot henne. Det betyr ingenting for deg hvordan han å konas forhold er. Han er gift og har barn. Og han velger å bo med sin familie. Det bør bety noe for deg. 

Anonymkode: 3cffc...bd0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...