AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #1 Skrevet 20. juni 2022 Vi jobber sammen og er jevngamle, midten av 30 årene. Jeg er singel. Har hatt god kjemi lenge og er blitt venner. I det siste har jeg merket litt elektrisitet mellom oss og flørting fra hans side. Han setter seg ved siden av meg på møter og jeg merker spenninga. Jeg tar meg selv i å fantasere om han. Please yank meg ut av dette, jeg tar alltid så dårlige valg og dette kan ikke bli et av de. Anonymkode: 45a65...59a
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #2 Skrevet 20. juni 2022 Du innleder jo ikke noe med en gift mann. Hva i all verden tenker du på? Anonymkode: 51199...609 3
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #3 Skrevet 20. juni 2022 Er han som er utro, så ikke noe du skal ha dårlig samvittighet for. Anonymkode: db377...55d 3
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #4 Skrevet 20. juni 2022 Kanskje han bare er hyggelig? Du er tydeligvis interessert, og flytter egne følelser over på han. Onaner litt mens du tenker på han så går det over. Anonymkode: 7baec...d0e 2
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #5 Skrevet 20. juni 2022 Hold deg unna den gifte mannen Anonymkode: 87ea9...5bc 4
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #6 Skrevet 20. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er han som er utro, så ikke noe du skal ha dårlig samvittighet for. Anonymkode: db377...55d Er det du som planlegger å ha sex med naboen som har kjæreste på cruiseskip? Anonymkode: 7baec...d0e 2
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #7 Skrevet 21. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er han som er utro, så ikke noe du skal ha dårlig samvittighet for. Anonymkode: db377...55d Skjønner ikke hvordan folk kan tenke slik. Tar man et bevisst valg om å være noens elskerinne tar man et bevisst valg om å ødelegge et forhold. Ikke minst forsyne seg av noe som ikke er sitt. En annen kvinnes mann. Anonymkode: b3f4b...e19 7
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #8 Skrevet 21. juni 2022 Kjør på du. Han er sikkert i ett dårlig forhold og trenger spenning. Det er mer utroskap enn vi aner. Han som i utgangspunktet gjør noe galt. Anonymkode: 3d886...276 2
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #9 Skrevet 21. juni 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Kjør på du. Han er sikkert i ett dårlig forhold og trenger spenning. Det er mer utroskap enn vi aner. Han som i utgangspunktet gjør noe galt. Anonymkode: 3d886...276 Nei, det er det ikke. Det er begges ansvar. Hun vet godt at han er gift, og så lenge hun ikke er mentalt tilbakestående, kan ingenting unnskylde at hun innleder noe med en gift mann. Anonymkode: 5a14d...d53 2 2
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #10 Skrevet 21. juni 2022 7 hours ago, AnonymBruker said: Er han som er utro, så ikke noe du skal ha dårlig samvittighet for. Anonymkode: db377...55d Han er utro? På hvilken måte og i hvilken virkelighet er han det? Anonymkode: 5aa92...90f
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #11 Skrevet 21. juni 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Skjønner ikke hvordan folk kan tenke slik. Tar man et bevisst valg om å være noens elskerinne tar man et bevisst valg om å ødelegge et forhold. Ikke minst forsyne seg av noe som ikke er sitt. En annen kvinnes mann. Anonymkode: b3f4b...e19 Ingen eier et annet menneske, ærlig talt. Anonymkode: 3c386...92c 4
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #12 Skrevet 21. juni 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Er det du som planlegger å ha sex med naboen som har kjæreste på cruiseskip? Anonymkode: 7baec...d0e Hvem har kjæreste på cruiseskip? Anonymkode: 8d772...225
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #13 Skrevet 21. juni 2022 Er vel ikke uten grunn at det heter seg å starte et forhold i utroskap til noen andre er en dårlig ide. Alle forhold har gode og dårlige perioder. Så tilitten kan fort få en knekk på veien, dersom du begynner å frykte han atter en gang har en dame på si. Nei, hvis han har det så dårlig hos dama si, så får han gå da, før han finner noe nytt. Anonymkode: efbe2...f93 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #14 Skrevet 21. juni 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Vi jobber sammen og er jevngamle, midten av 30 årene. Jeg er singel. Har hatt god kjemi lenge og er blitt venner. I det siste har jeg merket litt elektrisitet mellom oss og flørting fra hans side. Han setter seg ved siden av meg på møter og jeg merker spenninga. Jeg tar meg selv i å fantasere om han. Please yank meg ut av dette, jeg tar alltid så dårlige valg og dette kan ikke bli et av de. Anonymkode: 45a65...59a Da må du trekke deg unna. Vær litt kald. La han sette seg først i møter og så setter du deg lengre unna. Det skal ikke så mye til for å bryte fortryllelsen her, du må bare bestemme deg for å gjør det. Du har ikke egentlig lyst på denne mannen, du bare liker oppmerksomheten. Anonymkode: 7374c...531 1 1
Nymerïa Skrevet 21. juni 2022 #15 Skrevet 21. juni 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Please yank meg ut av dette, Gjerne. Se for deg at du ligger med denne mannen. Noen forteller det til kona. Han reagerer som forventet og skylder på at du har lagt deg etter han og at han til slutt sprakk i et svakt øyeblikk. Du er rett og slett en litt ustabil person som går etter hvem som helst og har et spesielt godt øye til gifte menn. Kona går med på å fortsette, men setter som krav at han skifter jobb. Og i denne situasjonen har hun all makt til å kreve det. Han har egentlig ikke så lyst til å skifte jobb, han foretrekker at du gjør det. Og så setter han i gang å legge grunnlaget for at du skifter jobb. Han baksnakker deg, andre trenger ikke å bli overbevist en gang, de tar automatisk konas side og ser på deg som en kreftsvulst som må skjæres bort fra arbeidsplassen. Gjør disse tankene deg lysten på sex, TS? For hvis de gjør det så har du større problemer enn denne mannen. Du kommer til å bli taperen i dette scenarioet. 3 2 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #16 Skrevet 21. juni 2022 Takk for svar! Gode poeng altså. Mulig det ikke er han jeg liker, men oppmerksomheten og det faktum at det har blitt lite sex de siste mnd. Ts Anonymkode: 45a65...59a 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #17 Skrevet 21. juni 2022 5 hours ago, AnonymBruker said: Kjør på du. Han er sikkert i ett dårlig forhold og trenger spenning. Det er mer utroskap enn vi aner. Han som i utgangspunktet gjør noe galt. Anonymkode: 3d886...276 Man trenger ikke være i et dårlig forhold for å trenge spenning. Selv gode forhold har nada spenning etter noen år. Og det er helt naturlig at man ønsker dette i livet sitt. Spenning får man kun ved å møte nye mennesker. Anonymkode: fa7be...15d
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #18 Skrevet 21. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvem har kjæreste på cruiseskip? Anonymkode: 8d772...225 Refererer til hun som i en annen tråd tenkte å legge seg etter en fyr som er hjemme alene siden samboeren hans jobber på cruiseskip. Anonymkode: 7baec...d0e
Mumia Skrevet 21. juni 2022 #19 Skrevet 21. juni 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Vi jobber sammen og er jevngamle, midten av 30 årene. Jeg er singel. Har hatt god kjemi lenge og er blitt venner. I det siste har jeg merket litt elektrisitet mellom oss og flørting fra hans side. Han setter seg ved siden av meg på møter og jeg merker spenninga. Jeg tar meg selv i å fantasere om han. Please yank meg ut av dette, jeg tar alltid så dårlige valg og dette kan ikke bli et av de. Anonymkode: 45a65...59a Han kan ha fullt av andre damer, han kan ha kjønnssykdommer osv. Eeewwww. Du bør sette deg ned. Prate med han. At det ikke blir noe før han er skilt. Er han utro nå,vil han være det mot deg når dere er gift.
Havspeil Skrevet 21. juni 2022 #20 Skrevet 21. juni 2022 Back off.😉.om han er av typen utro ektemann,så vil det karaktertrekket påføre deg sorg i fremtiden. Det er heller ikke et sjakktrekk yrkesmessig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå