AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #1 Skrevet 20. juni 2022 Men liker arbeidsmiljøet. Har ikke selvtillit nok til å søke andre jobber, vet ikke hva jeg vil i livet. Føler jeg er fanget i en ond sirkel og kommer meg ikke ut av den. hjelp Anonymkode: d817d...846 1
visp Skrevet 20. juni 2022 #2 Skrevet 20. juni 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Men liker arbeidsmiljøet. Har ikke selvtillit nok til å søke andre jobber, vet ikke hva jeg vil i livet. Føler jeg er fanget i en ond sirkel og kommer meg ikke ut av den. hjelp Anonymkode: d817d...846 Hva slags jobb er det? Har du for lite å gjøre? Man bør alltid ha litt for mye å gjøre så motivasjonen er på topp.
ajarRun Skrevet 20. juni 2022 #3 Skrevet 20. juni 2022 visp skrev (2 minutter siden): Hva slags jobb er det? Har du for lite å gjøre? Man bør alltid ha litt for mye å gjøre så motivasjonen er på topp. Det er vel mer motiverende å få betalt for å ikke gjøre noe?
visp Skrevet 20. juni 2022 #4 Skrevet 20. juni 2022 ajarRun skrev (6 minutter siden): Det er vel mer motiverende å få betalt for å ikke gjøre noe? Nei Det er jo ikke bra for psyken i det hele tatt. Man svinner jo bare hen.
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #5 Skrevet 20. juni 2022 visp skrev (54 minutter siden): Hva slags jobb er det? Har du for lite å gjøre? Man bør alltid ha litt for mye å gjøre så motivasjonen er på topp. Er i helsesektoren, så det er mer enn nok å gjøre. Men er så lei, så lei. Vil bare gjøre noe heeeelt annet, som 99% av de andre i dette yrket. Anonymkode: d817d...846
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #6 Skrevet 21. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Men liker arbeidsmiljøet. Har ikke selvtillit nok til å søke andre jobber, vet ikke hva jeg vil i livet. Føler jeg er fanget i en ond sirkel og kommer meg ikke ut av den. hjelp Anonymkode: d817d...846 Men du får jo bedre selvtillit, hvis du kommer deg ut av komfortsonen din Anonymkode: 816c3...70c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå