Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Men liker arbeidsmiljøet. Har ikke selvtillit nok til å søke andre jobber, vet ikke hva jeg vil i livet. Føler jeg er fanget i en ond sirkel og kommer meg ikke ut av den. 

hjelp :( 

Anonymkode: d817d...846

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Men liker arbeidsmiljøet. Har ikke selvtillit nok til å søke andre jobber, vet ikke hva jeg vil i livet. Føler jeg er fanget i en ond sirkel og kommer meg ikke ut av den. 

Hva slags jobb er det? Har du for lite å gjøre? Man bør alltid ha litt for mye å gjøre så motivasjonen er på topp.

Skrevet
visp skrev (2 minutter siden):

Hva slags jobb er det? Har du for lite å gjøre? Man bør alltid ha litt for mye å gjøre så motivasjonen er på topp.

Det er vel mer motiverende å få betalt for å ikke gjøre noe?

Skrevet
ajarRun skrev (6 minutter siden):

Det er vel mer motiverende å få betalt for å ikke gjøre noe?

Nei:laugh: Det er jo ikke bra for psyken i det hele tatt. Man svinner jo bare hen.

AnonymBruker
Skrevet
visp skrev (54 minutter siden):

Er i helsesektoren, så det er mer enn nok å gjøre. Men er så lei, så lei. Vil bare gjøre noe heeeelt annet, som 99% av de andre i dette yrket. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Men du får jo bedre selvtillit, hvis du kommer deg ut av komfortsonen din :)

Anonymkode: 816c3...70c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...