AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #1 Del Skrevet 20. juni 2022 Hei har noen av dere fått spådom fra Malu? Eller brukt purple Reading, tidligere spådommen.com? Har en venninne som har brukt mange tusen kroner på dette stedet og de skifter spådom daglig og skylder på henne for å ikke følge råd, gjør meg forbannet. Og leste mail spådommen Malu hadde sendt henne, den hadde skiftet 360 grader på noen dager og det er bare helt fjernt. Noen med erfaring fra dem? Anonymkode: aed88...ca8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #2 Del Skrevet 20. juni 2022 Hei Jeg kan dele mine erfaringer med slikt, fordi jeg har slitt i mange år med en vond forelskelse. Ikke ring slike sier jeg bare, det er bare tull. Anonymkode: a0274...6a0 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #3 Del Skrevet 20. juni 2022 7 minutter siden, AnonymBruker said: Hei Jeg kan dele mine erfaringer med slikt, fordi jeg har slitt i mange år med en vond forelskelse. Ikke ring slike sier jeg bare, det er bare tull. Anonymkode: a0274...6a0 Takk for at du delte😊jeg har snakket med henne om det, og hun er egentlig en veldig logisk person men den vanvittige kjærlighetssorgen tok knekken på henne og hun fant dem her, og jeg kan bare ikke forstå det er lov. De rett og slett lurer mennesker i sårbare situasjoner og tar enorme summer for det, i min verden er det svindel Anonymkode: aed88...ca8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #4 Del Skrevet 20. juni 2022 Ja altså..det er jo bare tull alt sammen, magi og overnaturlige evner finnes ikke. Så det er jo klart at to "spådommer" ikke vil bli helt like, fordi det er bare noen som sitter og finner på ting, evt. spekulerer ut fra informasjon offeret har gitt dem, vitende eller uvitende. Anonymkode: 19bbc...094 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #5 Del Skrevet 20. juni 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: Ja altså..det er jo bare tull alt sammen, magi og overnaturlige evner finnes ikke. Så det er jo klart at to "spådommer" ikke vil bli helt like, fordi det er bare noen som sitter og finner på ting, evt. spekulerer ut fra informasjon offeret har gitt dem, vitende eller uvitende. Anonymkode: 19bbc...094 Det er akkurat det, og jeg blir så sinna. For enten sier de at nei det blir aldri dere igjen og hun blir lei seg, eller de sier jo da alt blir bra og dere blir sammen og han tar kontakt osv og det skjer ikke og IGJEN hun blir lei seg. Særlig dem på det purple Reading stedet har lurt henne enormt. Malu damen er i følge mailspådommen helt tullete og det er rett og slett ren løgn de tingene hun skriver 🤬 Anonymkode: aed88...ca8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #6 Del Skrevet 20. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er akkurat det, og jeg blir så sinna. For enten sier de at nei det blir aldri dere igjen og hun blir lei seg, eller de sier jo da alt blir bra og dere blir sammen og han tar kontakt osv og det skjer ikke og IGJEN hun blir lei seg. Særlig dem på det purple Reading stedet har lurt henne enormt. Malu damen er i følge mailspådommen helt tullete og det er rett og slett ren løgn de tingene hun skriver 🤬 Anonymkode: aed88...ca8 Man burde kanskje høre på de som sier at det ikke blir noe mer i allefall 😊 Anonymkode: a0274...6a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #7 Del Skrevet 20. juni 2022 Uff de derre dramadamene Malu, husker ikke hva de andre het dreiv å krangla på et forum for en del år siden. Mest useriøse jeg har sett 😆 Anonymkode: c2747...ced Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #8 Del Skrevet 20. juni 2022 Kanskje de får seg en bitteliten smekk om du fortsetter å legge ut om dem rundt omkring på nett. Fattig trøst. Skjønner det er en frustrerende situasjon. Men sånn kan du kanskje redd noe andre som googler dem ? Kan du tilby din venninne å ringe deg isteden. Det er virker som det har blitt som en avhengihet og at hun må finne nye mestringstratgier når hun virkelig går i kjelleren. Kanskje lese om avhengighet , gå i terapi, sorggruppe. Bare tanker. Skjønner du er frustrert. Ille folk skal få holde på å lure penger av folk som sliter på den måten Anonymkode: b38ac...cc6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #9 Del Skrevet 20. juni 2022 7 minutter siden, AnonymBruker said: Man burde kanskje høre på de som sier at det ikke blir noe mer i allefall 😊 Anonymkode: a0274...6a0 Hehe ja hadde nok vært det beste. Synes bare det er fælt for hun er en fantastisk jente som virkelig bryr seg om andre og som sitter igjen med et knust hjerte og som de fleste av oss ønsker håp i noe håpløst og disse jævlene rett og slett leker med henne. Skulle vært mulig å anmelde dem tenker jeg Anonymkode: aed88...ca8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #10 Del Skrevet 20. juni 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Kanskje de får seg en bitteliten smekk om du fortsetter å legge ut om dem rundt omkring på nett. Fattig trøst. Skjønner det er en frustrerende situasjon. Men sånn kan du kanskje redd noe andre som googler dem ? Kan du tilby din venninne å ringe deg isteden. Det er virker som det har blitt som en avhengihet og at hun må finne nye mestringstratgier når hun virkelig går i kjelleren. Kanskje lese om avhengighet , gå i terapi, sorggruppe. Bare tanker. Skjønner du er frustrert. Ille folk skal få holde på å lure penger av folk som sliter på den måten Anonymkode: b38ac...cc6 Takk, du har rett i det. Både jeg og andre har snakket mye med henne, og vi har alle vært gjennom den type sorg, hun også tidligere men denne gangen var det annerledes, for de to var ment på et eller annet vis og alle følte det, og da er det nok veldig vanskelig. Hun har begynt å terapi og gjør ting for seg selv og reiser osv men det er noe med den kjærlighetssorgen som er verre. Da er det så trist å se henne ha det slik pga griske dritt folk. Den verste er visst en som kaller seg Vigdis fra krystallkulen.no, henne har hun ringt nesten hver dag i flere uker og hun har LOVET henne kontakt fra han, turer og møter og det skjer selvsagt ikke og hun ringer dagen etter og lurer på hvorfor. Nei off jeg klikker altså Anonymkode: aed88...ca8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #11 Del Skrevet 20. juni 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Uff de derre dramadamene Malu, husker ikke hva de andre het dreiv å krangla på et forum for en del år siden. Mest useriøse jeg har sett 😆 Anonymkode: c2747...ced Hvilket forum var dette? Og hva var det de kranglet om? Anonymkode: d7198...beb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #12 Del Skrevet 20. juni 2022 Jeg har tidligere ringt spådamer når jeg var nedfor pga kjærlighetssorg, og også jeg ville ha råd etter å ha møtt en ny. Spådamer sier ofte at du vil høre fra exen igjen, og karakteristikken av den du spør om er alltid litt overdrevent enn de inntrykkene du sitter igjen med sjøl etter å ha blitt litt kjent med vedkommende. Jeg har fått beskjed om å holde meg unna den og den, men egentlig så vet en det sjøl innerst inne. Jeg har også fått rent personlige råd om å ta vare på meg sjøl, og det er vel det som har vært det jeg har hatt nest nytte av. Hører en noen gang fra en ex så har det gjerne gått så lang tid at du har forlengst forstått at den døra er stengt, og at mannen ikke var noe å samle på. Jeg ville heller rådet henne til å søkerselskapet til terapi for å unngå flere kollapser pga en mann. En vil gjerne ha svar på alt som ikke fikk ved et brudd , og det er det som driver en til å kontakte spådamer. Det føles som en trøst der og da, men en kommer seg videre, bare litt blakkere. Noen av de klarsynte er faktisk veldig gode samtalepartnere, men de koster flesk og en glemmer at det er en sjøl som styrer sine valg i hverdagen . Malu og den tidiligere spådommen er ikke noe å anbefale. Der er det cash is King, og bare det Anonymkode: 7ae6e...2fc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #13 Del Skrevet 20. juni 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg har tidligere ringt spådamer når jeg var nedfor pga kjærlighetssorg, og også jeg ville ha råd etter å ha møtt en ny. Spådamer sier ofte at du vil høre fra exen igjen, og karakteristikken av den du spør om er alltid litt overdrevent enn de inntrykkene du sitter igjen med sjøl etter å ha blitt litt kjent med vedkommende. Jeg har fått beskjed om å holde meg unna den og den, men egentlig så vet en det sjøl innerst inne. Jeg har også fått rent personlige råd om å ta vare på meg sjøl, og det er vel det som har vært det jeg har hatt nest nytte av. Hører en noen gang fra en ex så har det gjerne gått så lang tid at du har forlengst forstått at den døra er stengt, og at mannen ikke var noe å samle på. Jeg ville heller rådet henne til å søkerselskapet til terapi for å unngå flere kollapser pga en mann. En vil gjerne ha svar på alt som ikke fikk ved et brudd , og det er det som driver en til å kontakte spådamer. Det føles som en trøst der og da, men en kommer seg videre, bare litt blakkere. Noen av de klarsynte er faktisk veldig gode samtalepartnere, men de koster flesk og en glemmer at det er en sjøl som styrer sine valg i hverdagen . Malu og den tidiligere spådommen er ikke noe å anbefale. Der er det cash is King, og bare det Anonymkode: 7ae6e...2fc Takk for at du delte, jeg skal vise henne disse svarene, og det er jo noe hun selv egentlig vet, er sikkert bare tungt å ta innover seg. Men vi andre blir også såret og sint når vi ser hva Malu skriver til henne, og hvordan i all verden skal hun spå via mail? Aner ikke særlig om disse sidene selv, har vært borti en spådame på en alternativ messe som spurte meg hvor mange bøker jeg ønsket å skrive, en artig ting da jeg er journalist og ønsker å blir forfatter. Er vel kanskje journalisten i meg som ønsker å avsløre og søker svar. Er jo interessert i det alternative mtp livet,døden og filosofere, men dette med spådamer som har holdning med cash is king på bekostning av andre kjenner jeg er så frustrerende å se på å ikke kunne gjøre noe med. For venninna min er sikkert ikke den første eller siste Anonymkode: aed88...ca8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #14 Del Skrevet 20. juni 2022 Husker når jeg ringte som værst, så var det veldig mange som hadde rett på nåtid, og også flere ganger angående kontakt med mannen. Utfallet har dessverre aldri stemt. Jeg har pratet med MANGE, blir flau av å tenke på det 🙈 Pratet mange ganger med Malu, hun traff også endel på kontakt. ellers pratet jeg mange ganger med Sol på spådommen, tror hun har sluttet. Anonymkode: a0274...6a0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #15 Del Skrevet 20. juni 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hvilket forum var dette? Og hva var det de kranglet om? Anonymkode: d7198...beb Det ble lagt ned for lenge siden, husker jeg var medlem av paranormal da, og leste tråder om det der. Var virkelig underholdende, men er en 12+ år siden. Husker ikke hva det het, men det var krig i mellom flere damer, noen starta ett motforum. Var noen damer fra Bergen og en del fra Østlandet. Anonymkode: c2747...ced Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #16 Del Skrevet 20. juni 2022 5 minutter siden, AnonymBruker said: Husker når jeg ringte som værst, så var det veldig mange som hadde rett på nåtid, og også flere ganger angående kontakt med mannen. Utfallet har dessverre aldri stemt. Jeg har pratet med MANGE, blir flau av å tenke på det 🙈 Pratet mange ganger med Malu, hun traff også endel på kontakt. ellers pratet jeg mange ganger med Sol på spådommen, tror hun har sluttet. Anonymkode: a0274...6a0 Jeg synes ikke noen skal være flau, det har jeg sagt til venninnen min også, som i gode stunder også skammer seg, men det er de som skal skamme seg. Dere er bare menneskelig og å søke svar er menneskelig. Kjempe fint at du fikk rett i dine spm av henne, men det jeg ser av mail spådommen hennes osv var rett og slett nok til å gjøre meg rasende, hun skiftet spådom for stakkars jenten helt og totalt på bare 2 dager og ingenting nytt hadde egentlig skjedd og dette via mail også. Anonymkode: aed88...ca8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #17 Del Skrevet 20. juni 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Det ble lagt ned for lenge siden, husker jeg var medlem av paranormal da, og leste tråder om det der. Var virkelig underholdende, men er en 12+ år siden. Husker ikke hva det het, men det var krig i mellom flere damer, noen starta ett motforum. Var noen damer fra Bergen og en del fra Østlandet. Anonymkode: c2747...ced Hehe drama i åndeverdenen også ser jeg. 😃😄Ja har gravd litt på ulike sider på disse folkene og blir bare mer og mer sint. Hun Vigdis på den krystallkulen burde blitt tvunget til å tilbakebetale for maken til tull og rene løgner hver eneste dag skal man lete lenge etter. Kom på hun hadde fortalt henne at hun og eksen kom til ø bli forlovet ved flere anledninger og alt han kom til å si den og den dagen nesten på klokkeslett, fy fabian for en svindler . 4000 kr på 2 uker🤬🤬🤬🤬🤬 Anonymkode: aed88...ca8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #18 Del Skrevet 20. juni 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det ble lagt ned for lenge siden, husker jeg var medlem av paranormal da, og leste tråder om det der. Var virkelig underholdende, men er en 12+ år siden. Husker ikke hva det het, men det var krig i mellom flere damer, noen starta ett motforum. Var noen damer fra Bergen og en del fra Østlandet. Anonymkode: c2747...ced Ok, takk for svar. Skal holde meg unna det nettstedet som er nevnt i trådtittelen; kjenner at jeg fikk en dårlig følelse. Måtte inn og se på forumsiden deres, og der så det veldig kaldt og ensomt ut. Ikke særlig mye aktivitet, nei. Anonymkode: d7198...beb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2022 #19 Del Skrevet 23. juni 2022 On 6/20/2022 at 11:24 PM, AnonymBruker said: Ok, takk for svar. Skal holde meg unna det nettstedet som er nevnt i trådtittelen; kjenner at jeg fikk en dårlig følelse. Måtte inn og se på forumsiden deres, og der så det veldig kaldt og ensomt ut. Ikke særlig mye aktivitet, nei. Anonymkode: d7198...beb On 6/20/2022 at 10:47 PM, AnonymBruker said: Kanskje de får seg en bitteliten smekk om du fortsetter å legge ut om dem rundt omkring på nett. Fattig trøst. Skjønner det er en frustrerende situasjon. Men sånn kan du kanskje redd noe andre som googler dem ? Kan du tilby din venninne å ringe deg isteden. Det er virker som det har blitt som en avhengihet og at hun må finne nye mestringstratgier når hun virkelig går i kjelleren. Kanskje lese om avhengighet , gå i terapi, sorggruppe. Bare tanker. Skjønner du er frustrert. Ille folk skal få holde på å lure penger av folk som sliter på den måten Anonymkode: b38ac...cc6 Jeg har faktisk fått noen spådommer de siste årene fra Malu, både på telefon og mail og mye har stemt for min del. Selvsagt er det noen ting som ikke er positive som blir spådd og man kan bli litt lei seg der og da fordi man ikke får høre det man ønsker, men de har stemt likevel. Jeg kan bare si min mening angående henne, har ingen erfaring med dem andre du nevner, men jeg håper jo folk der blir testet på et eller annet vis før de får spå? Anonymkode: aed88...ca8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #20 Del Skrevet 25. februar 2023 Jeg kjenner meg igjen, TS. Ble avhengig av spåtelefoner fordi jeg var i livskrise, og klarte ikke stoppe med det. Orker ikke tenke på de vanvittige mengdene penger jeg har brukt, og for det meste har jeg ikke hatt noe utbytte av det. Men, noen av disse spådamene er faktisk flinke. Veldig flinke. Har hatt tilfeller hvor også utfall har vært rett i flere saker, bare sjeldent på kjærligheten. Og det er vel dette folk flest ringer inn om. Om og om igjen. Man må ikke finne på å ringe i blinde og få svar fra "alle". Purplereading (gamle Spådommen) har hatt både gode og dårligere spåere. Noen har også gitt etisk grenseoverskridende spådommer, hvor de har spådd i sykdom og helse. Og dødsfall. Hun som drev Spådommen før, jobber nå under alias hos Purplereading. Flink, men tar feil hun også som alle andre. Malu har vel hatt nesten bare feil på meg, og jeg mistet fullstendig respekten for henne i den perioden kaoset i Livsstilsguiden rådet for en 6 års tid siden. Anonymkode: f9cd5...a54 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå