Gå til innhold

Til der som bor alene: går dere mye naken i hjemmet nå som det er sommer?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sitter på en håndkle å ser på tv, lager mat naken og lignende ting? 

Anonymkode: 84841...a15

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sommer? 14 grader? Hvilken sommer…?

• Liker 4
Gjest Athena Catalina
Skrevet

Går aldri rundt naken. 

Skrevet

Her har hele naboblokka fullt innsyn, så nei - jeg går ikke engang fra badet til soverommet uten å dekke meg til. Det bor folk over veien som ikke er like sjenerte, så jeg vet hvor godt man ser det...

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Helene skrev (2 minutter siden):

Sommer? 14 grader? Hvilken sommer…?

Er 19 grader her nå... Bor på Sørlandet da. Da er det deilig å gå naken. 

Anonymkode: 84841...a15

• Hjerte 1
Gjest Ghostface
Skrevet

Her har det vært 18-20 grader de siste dagene, men nei, går aldri naken hjemme bortsett fra når jeg dusjer. Orker ikke å se meg selv naken.

AnonymBruker
Skrevet

Det er ubehagelig å gå helt naken. Gjør det bare på vei frem og tilbake mellom bad og soverom. 

Anonymkode: f118b...bfd

• Liker 3
Skrevet

Går naken av og til hele året. Men ikke når jeg lager mat. Har ordnet det så vi ikke har innsyn her.

AnonymBruker
Skrevet

Alt for kaldt, men hadde ikke gjort det uansett.

Anonymkode: 787c3...c46

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Anonymkode: cff4f...9d9

Skrevet

Jeg er vokst opp med at nakenhet er ok. Vi kunne gå til og fra bad, do, soverom. Naken. Savner det i dag. 

Tror mine foreldre var litt forut sin tid. Alt var naturlig. Ingen overgrep, ingen kikking. Alt var naturlig. 

AnonymBruker
Skrevet

Har lite innsyn der jeg bor, men ville nok likevel følt det rart å gå rundt naken hjemme. Dog kler jeg ikke på meg om jeg skal en tur på kjøkkenet, i stua etc etter å ha dusjet og/el lagt meg, da går jeg naken, henter det jeg skal, og tilbake i senga

Skal jeg se på TV, lage mat etc så har jeg klær på. Er det om kvelden etter dusj etc kan det være jeg bare drar på morgenkåpe eller en lår-lang t-skjorte, sommerkjole el lign uten noe mer under. Men nei, aldri naken annet enn ifm dusjing / soving :)

Anonymkode: 7d7cd...a86

AnonymBruker
Skrevet

Har en huseier som stadig dukker opp uanmeldt utenfor vinduene, selv om han bor flere kilometer unna, så må alltid dekke meg til/ha alle gardiner for. 

Anonymkode: cd22c...a05

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har air condition, så er ikke spesielt varmt inne selvom det er varmt ute. Har null problem med å sole meg naken, gjorde det seneste i går, men jeg gidder ikke å sette en naken slufse rett i sofaen/spisestuestolen. Går i hvertfall med truse, og hiver gjerne en topp på overkroppen. Har tenåringer i hus, da😆

Anonymkode: 220bf...aec

AnonymBruker
Skrevet

Går aldri rundt naken. Vi har innsyn på alle kanter, og de nærmeste naboene er svigers og svoger med familie. I tillegg har vi en varmepumpe som kjøler deilig, så er aldri glovarmt her 

Anonymkode: 3473b...458

Skrevet

Jeg går naken når jeg inne, Og ute på terassen når det er vær til det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...