AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #1 Skrevet 20. juni 2022 Gjorde noen veldig gode fretexfunn for litt siden, men de farget av på noen av de andre klærne mine i første tur i vaskemaskinen. Er det sannsynlig at de gjør det flere ganger, eller er det kun første gang man vasker et plagg at de kan farge av på andre klær? Anonymkode: 721bd...d15
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #2 Skrevet 21. juni 2022 Det varierer veldig. Enkelte plagg farger av gang etter gang. Kanskje det er grunnen til at de ble gitt bort. Når jeg kommer bort i klær som farger av, vasker jeg dem aldri sammen med lyse tekstiler med mindre det er noe jeg ikke er redd for. Anonymkode: b4e71...42b 2
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #3 Skrevet 21. juni 2022 Jeg sorterer alltid vask. Klok av skade, etter misfarginger....Så ja. Like farger vaskes sammen, blander ikke. Sort og mørkeblått i samme maskin, for eksempel. Mye grått har vi, så det går i en maskin for seg selv. Rødt og rosa kan vaskes i samme maskin. Hvitt vaskes alltid for seg selv, for at det ikke skal "gråne"eller ta opp et skinn av farge fra noe annet. Anonymkode: aabbf...d0e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå