AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #1 Skrevet 20. juni 2022 For litt over en måned siden møtte jeg en fyr jeg har begynt å utvikle følelser for. Vi møttes selvsagt en uke før begge skulle flytte fra byen, og vi bor meg en 6-timers avstand for øyeblikket. Til høsten flytter han mest sannsynlig litt nærmere, og jeg skal flytte dit selv neste år. Vi har snakket daglig siden vi møttes og nylig var jeg hos han i en liten uke hvor vi hadde det kjempefint. Men jeg overtenker altfor mye. Jeg holdt meg selv litt tilbake i starten fordi jeg ville ikke utvikle følelser for han, da jeg vet at jeg begynner å overtenke og følelsene tar overhånd. Nå har det seg slik at jeg har sagt det til han at jeg liker han veldig godt og at jeg er redd for å ødelegge hva enn vi har. Han sier at jeg må stole på han og at jeg ikke behøver å overtenke, men det er lettere sagt enn gjort. Jeg overtenker alt. Jeg lager scenarioer i hodet mitt om at han skal finne seg ei anna jente, at han ikke vil snakke med meg lengre osv. Jeg begynner å mase på han og beklager meg selv etterpå. Jeg går også med en konstant klump i magen og tårene spretter frem så fort jeg er alene. Jeg har en fortid med bare avstandsforhold, og jeg tror det er noe som gjør at jeg overtenker og stresser så mye. Jeg er klar for et fast forhold, og det hadde passet perfekt å bli sammen med han ettersom vi kommer til å bo i samme by neste år. Men samtidig er det lenge til, mange nye jenter og alt kan skje. Jeg har også vanskeligheter med å stole på noen pga tidligere forhold der jeg fikk beskjed om at "hun trenger du ikke bry deg om" og før jeg visste ordet av det, var det nettopp hun jeg burde være redd for. Når vi var sammen sist var det veldig hyggelig, men den vonde følelsen kom dagen etter jeg dro. Han er kjempeflink på å oppdatere meg på hva/hvem/hvor når han er på fest, og han sender gjerne melding/snap når han kommer hjem fra fest selvom jeg ikke er våken. Dagen etter han har vært på fest kommer den vonde følelsen. Når får jeg meldingen om at dette ikke går lenger? Tenker han i det hele tatt på meg? Savner han meg? Er jeg mye? osv... Jeg sitter konstant med følelsen om at jeg ikke er bra nok. Tankene mine surrer og jeg er så redd for at vi ikke kommer til å sees igjen på en god stund. Neste gang vi sees er det ingenting mellom oss er det jeg tenker. Men jeg vil ikke tenke sånn. Hvordan kan overvinne frykten? Hvordan slutter jeg å overtenke absolutt alt? Jeg orker ikke. Jeg vil heller ikke slutte å snakke med han heller, for da blir det enda verre... Jeg har også veldig lyst til å ringe han på FaceTime en dag, men jeg overtenker det også og føler jeg blir så masete da... Hjelp Anonymkode: 520df...b00
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #2 Skrevet 20. juni 2022 Bare dropp ham. Han er ikke forelsket og du er kun bra nok for sex. Anonymkode: 9458d...574
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #3 Skrevet 20. juni 2022 Du bør leve ditt liv. Da tenker du automatisk ikke så mye på han. Høres ikke sunt ut at han skal oppdatere deg i hytt og pine om hvor han er osv. Hva sier han da? Har han begynt å få følelser? Anonymkode: c075b...3d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå