Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Føler for å gå inn på telefonen til kjæresten min.

Han har løyet om ting før som har brutt ned tilliten min, likevel har jeg valgt å fortsette forholdet. Kjenner på en usikkerhet nesten hver dag, og vet ikke om den eneste måten å stole på han er å se det med mine egne øyne. 

Anonymkode: 65916...374

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva synes folk?

Skrevet

Hvis du har kommet dit at du føler du finner noe ved å snoke hadde jeg forlatt han uansett. 

• Liker 4
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Ikke gidd å snok, bare gjør det slutt. Du fortjener en kjæreste du stoler på, han fortjener en kjæreste som ikke snoker. Eventuelt så fortjener han ikke kjæreste i det hele tatt.

Anonymkode: 15324...e67

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva har skjedd med  å prate med hverandre slik vi gjorde før sosiale medier kom? 

Anonymkode: 3f010...3fd

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva har skjedd med  å prate med hverandre slik vi gjorde før sosiale medier kom? 

Anonymkode: 3f010...3fd

Dette er et godt poeng. Jeg filosoferte litt over dette i dag og jeg føler at med tiden vi lever i så er det så mye lettere å skjule ting, og at man ikke lenger bare kan ha en synd i fantastiske sine, men at det nå er så sinnsykt lett å bare gjøre det med mobilene. 

Vet at det ikke var poenget ditt altså, men han sier jo selvfølgelig det ikke hvis det er noe han lyver om. Det er derfor jeg spør om det er ok å sjekke hvis jeg har en mistanke om løgn. 

AnonymBruker
Skrevet

Tja. Jeg for min del snoker av hjertens lyst. Men jeg er ikke veldig redd for at han skal finne det ut, regner ikke med han hadde blitt så sur egentlig. Snoker sjeldnere og sjeldnere. 

I tidligere forhold har det lønnet seg å snoke, både på sosiale medier og sms og talelogg. 

Anonymkode: b40b5...830

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

hvis ting virkelig har gått så langt som til snoking, så tviler jeg på at forholdet egentlig er "liv laga" uansett. 

0g hvis folk virkelig driver med utroskap, så er dem kanskje såpass dyktige at tråd-starter aldri finner noe uansett. Dermed blir man bare gående og lure, uten å aldri oppdage noe som helst.    

Anonymkode: 58df6...590

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er ulovlig å snoke i andres sine saker. Hva er galt med dere som tenker at det er greit?? 

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tja. Jeg for min del snoker av hjertens lyst. Men jeg er ikke veldig redd for at han skal finne det ut, regner ikke med han hadde blitt så sur egentlig. Snoker sjeldnere og sjeldnere. 

I tidligere forhold har det lønnet seg å snoke, både på sosiale medier og sms og talelogg. 

Anonymkode: b40b5...830

Ja, akkurat! Jeg føler at jeg må snoke for å bygge tillatt etter at han har løyet for meg. Hvis det viser seg at jeg ikke finner noe der så er jo det fantastisk, og jeg slipper å ha det vondt og måtte gjort fet slutt. Men føler at folk dømmer det som like ille som annen «løgn» og at jeg kanskje vil bli sett på som like ille spm partneren min.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er virkelig ikke greit. Det er et overtramp og mangel på tillit.

Anonymkode: d29af...398

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

hvis ting virkelig har gått så langt som til snoking, så tviler jeg på at forholdet egentlig er "liv laga" uansett. 

0g hvis folk virkelig driver med utroskap, så er dem kanskje såpass dyktige at tråd-starter aldri finner noe uansett. Dermed blir man bare gående og lure, uten å aldri oppdage noe som helst.    

Anonymkode: 58df6...590

Det er kanskje sant, selv om jeg ikke tror man blir så veldig mye smartere av å være utro. Hvis jeg først går inn på telefonen så finner jeg nok det jeg lurer på, hvis jeg har nok tid med den vel og merke. 

Er ikke utroskap jeg er på jakt etter, men løgner om «mikro-utroskap» som nakenbilder av andre o.m. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Anonymkode: d29af...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Anonymkode: d29af...398

Men partneren min er jo grunnen til at jeg ikke har tillit. Føler liksom han blir mer glad hvis jeg går gjennom telefonen uten å finne noe enn å gjøre det slutt uten å være sikker da…

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Ikke gidd å snok, bare gjør det slutt. Du fortjener en kjæreste du stoler på, han fortjener en kjæreste som ikke snoker. Eventuelt så fortjener han ikke kjæreste i det hele tatt.

Anonymkode: 15324...e67

Tror du det er en lost case, og at tilliten ikke kan bygges opp igjen hvis det først har kommet til dette punktet? 

AnonymBruker
Skrevet

Det er et alvorlig tillitsbrudd, og du må regne med å bli dumpet om det blir oppdaget. I motsetning til utroskap er det også en kriminell handling. Så alt i alt verre.

Anonymkode: 441db...713

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Litt morsomt dette tema dukker mye opp på kg, for er litt i samme situasjon. Forholde fikk seg et smell for noen måneder siden men vi jobber med det nå sammen. For noen år siden fant jeg ut at kjæresten hadde chattet med tilfeldige på diverse apper.  Jeg fant ut av det når telefonen fikk masse varsler på natta, og fikk se små vinduer på telefonen hva det gjaldt. Konfronterte og vi kom oss igjennom det, men det har satt sine spor. gått flere år nå, å jeg får fortsatt uggen følelse når telefonen får masse varsler på natta. Etter den gangen så fikk jeg tillatelse til å sjekke telefoner og pc osv når jeg følte for det, siden jeg tross alt gikk med på å bli et forhold hvor partner var utro. Så jeg har en tendens flere år senere til å sjekke telefonen hvis jeg får uggen følelse, får å så bli lettet og glad når det ikke er noe foul play å finne. Men jeg vet faktisk ikke hva partner føler om det nå, for vet ikke at jeg sjekker. Hva er rett her da? Bare gjøre det slutt fordi jeg innerst inne ikke stoler på partner, selvom det ikke er noe galt å finne.  Hvor mye privat liv har man krav på, hvis man har brytett tilliten tidligere?.

Anonymkode: 876ae...239

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg har opplevd å bli snoket på. Min eks- mann for 20 år siden, jobbet i telenorsystemet, tok ut kopier av alle tekstmeldingene jeg hadde sendt. Hadde ikke noe å skjule, men det var skikkelig stygt gjort. Se eks-mann. 

Min såkalte nåværende, har også gått inn på meldinger, både på tlf og pad. Jeg har ikke holdt passord skjult da jeg ikke overhodet har noe å skjule. Men, merker at jeg blir overvåket. Ikke noe god følelse. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Nei, det er ikke greit. For å sette det på spissen, så ville jeg heller ønsket at mannen var utro i skjul enn at jeg skulle synke så lavt at jeg snoket i hans private saker. Har man ikke tillit, har man jo ingenting. Så jeg tenker at enten velger man å stole på noen, med den risikoen som ligger i det, eller så lar man være og tar konsekvensene av det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Snoking er veldig falsk trygghet! Han kan jo slette masse "bevis". 

Uten tillit har dere ikke en dritt

Anonymkode: df5ab...65c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva synes folk?

Snoking fører til dumping. Uten diskusjon. Snoking på min mobil etc er et absolutt nei. 

Anonymkode: b917a...bd2

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...