Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, etter en del frem og tilbake og usikkerhet fra han på om han ville være i forhold eller ikke, så ba jeg han ta et valg og presset litt på deg. Han valgte å gjøre det slutt for han var redd det skulle gå galt igjen i fremtiden. Jeg sa da klart fra at jeg ikke ville ha noe kontakt, hverken mld eller møtes. Han har tatt en del kontakt i ettertid, og selv om jeg savner han har jeg vært kort i svarene, og jeg klarer heller ikke blokkere han da vi har en lang historie sammen. Jeg prøver å gjøre mine egne ting, reise, jobbe og være med venner, men tenker på han hele tiden. Hva har dere gjort i slike stunder og har dere noen råd? 

Anonymkode: 2ecc6...20c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Hei, etter en del frem og tilbake og usikkerhet fra han på om han ville være i forhold eller ikke, så ba jeg han ta et valg og presset litt på det. Han valgte å gjøre det slutt for han var redd det skulle gå galt igjen i fremtiden. Jeg sa da klart fra at jeg ikke ville ha noe kontakt, hverken mld eller møtes. Han har tatt en del kontakt i ettertid, og selv om jeg savner han har jeg vært kort i svarene, og jeg klarer heller ikke blokkere han da vi har en lang historie sammen. Jeg prøver å gjøre mine egne ting, reise, jobbe og være med venner, men tenker på han hele tiden. Hva har dere gjort i slike stunder og har dere noen råd? 

AnonymBruker
Skrevet

Ikke gi etter. Du er nr 2 etter han først har sjekket andre. Han vet du er en trygg havn om han ikke finner the one. Slett og blokker.

Anonymkode: d8c2d...d81

• Liker 3
Skrevet

Vet du noe om hvorfor han er usikker på å være i et forhold? Hva har han sagt?

AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker said:

Ikke gi etter. Du er nr 2 etter han først har sjekket andre. Han vet du er en trygg havn om han ikke finner the one. Slett og blokker.

Anonymkode: d8c2d...d81

Ikke for å høres naiv ut, men dette stemmer ikke på han, både på grunn av vår historie og fordi han kjenner meg og vet det ikke er aktuelt med sånt på meg. Men jeg kan forstå hvordan du tenker, den har jeg opplevd med andre. Jeg skal uansett flytte til ny by og jobb og jeg synes det er litt umodent å drive å blokkere mennesker man har mye fin historie med og felles venner osv og som jeg er veldig glad i. Er bare ikke slik jeg er. 

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Miah said:

Vet du noe om hvorfor han er usikker på å være i et forhold? Hva har han sagt?

Vi flyttet sammen for tidlig under Corona og han hadde aldri vært i forhold før så alt som var en liten krangel ble for han en stor ting og han tåler ikke kritikk og vil vi alltid skal være super forelsket og alt skal være happy, noe som ikke er realistisk i et voksent forhold. Vi opplevde også litt sjalusi for han hadde en tendens til å ikke alltid vite hva som var ok å si foran eller til en kjæreste fordi han kunne si det til kompiser og tilslutt ble det bare for vondt for han og for mye for meg så jeg flyttet ut. Prøvde å date noen mnd igjen nå men han er fortsatt redd det skal bli like vanskelig som før og da er det vanskelig å helhjertet få det til. 

Skrevet
20 hours ago, AnonymBruker said:

Vi flyttet sammen for tidlig under Corona og han hadde aldri vært i forhold før så alt som var en liten krangel ble for han en stor ting og han tåler ikke kritikk og vil vi alltid skal være super forelsket og alt skal være happy, noe som ikke er realistisk i et voksent forhold. Vi opplevde også litt sjalusi for han hadde en tendens til å ikke alltid vite hva som var ok å si foran eller til en kjæreste fordi han kunne si det til kompiser og tilslutt ble det bare for vondt for han og for mye for meg så jeg flyttet ut. Prøvde å date noen mnd igjen nå men han er fortsatt redd det skal bli like vanskelig som før og da er det vanskelig å helhjertet få det til. 

Skjønner. Ville ikke blokkert ham. Det har jeg selv gjort tidligere og angrer delvis på det. Vet ikke hvor lenge dere har vært sammen, men på et tidspunkt tar han gjerne hintet om at dere ikke bør ha så mye kontakt lenger. Du kan ev. selv skrive det til han. F.eks. at du fremdeles er glad i ham, men kjenner at det blir litt mye kontakt og du trenger mer tid for deg selv for å bearbeide alt som har skjedd. Når kontakten kuttes ned på opplever i alle fall jeg at det er enklere å gå videre. Det er selvsagt vanskelig å slutte å tenke på noen når man stadig ser navnet poppe opp på mobilskjermen. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Hei, etter en del frem og tilbake og usikkerhet fra han på om han ville være i forhold eller ikke, så ba jeg han ta et valg og presset litt på deg. Han valgte å gjøre det slutt for han var redd det skulle gå galt igjen i fremtiden. Jeg sa da klart fra at jeg ikke ville ha noe kontakt, hverken mld eller møtes. Han har tatt en del kontakt i ettertid, og selv om jeg savner han har jeg vært kort i svarene, og jeg klarer heller ikke blokkere han da vi har en lang historie sammen. Jeg prøver å gjøre mine egne ting, reise, jobbe og være med venner, men tenker på han hele tiden. Hva har dere gjort i slike stunder og har dere noen råd? 

Gi han k u n 1 sjanse til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...