Puselure Skrevet 14. november 2005 #1 Skrevet 14. november 2005 Jeg har kikket endel på brukte bilstoler til baby, men jeg er usikker på om jeg skal tørre å kjøpe brukt? Har en stol på hånden som er kjøpe i vår dette år. Det er en Acta Graco Autobaby med base til 1000kr. Det er halv pris. Jeg tenker litt på at det kan være skjulte skader på stolen, evt etter kollisjon... Noen som har erfaring med å kjøpe brukte bilstoler? Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre Jeg skal ikke bruke stolen så mye mens babyen er nyfødt, jeg har tenkt å trille mest, men denne bilstolen kan brukes opp til 9 kg.
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2005 #2 Skrevet 14. november 2005 Hei Jeg har aldri tort å kjøpe brukt om jeg ikke kjenner selger fra før av og dermed vet hvordan stolen har vært brukt. Om jeg har vært deg har jeg ikke kjøpt denne stolen. Erfaringsmessig blir barnet fort stor og slike seter for små. Spør heller på helsestasjon eller hos deres forsikringsselskap om de har stol/baggnett/bassett og hva det koster å leieet av disse alternativene. Kjøp så heller en stol fra 9 kg til 15-18 kg senere. Lykke til
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2005 #3 Skrevet 14. november 2005 Og dersom en leier et sete, så er vel dette som regel også brukt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå