Gå til innhold

Fantaserer du om yngre kvinner?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Du som er mann fantaserer du om yngre kvinner? Er det sånn dere tenner på datterens venninner eller på svigerdatteren?

Anonymkode: 516a4...4c8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan bare relatere til den første halvdelen av innlegget ditt. Ja, så klart er yngre kvinner noe vi menn fantaserer om. Hva er det å ikke like med dem?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg går ikke rundt og fantaserer om unge jenter generelt. Av og til møter jeg noen på jobb, eller i sønnens vennekrets, som kan pirre fantasien en stund. Det samme kan skje med både mora, og bestemora hennes. 

Anonymkode: b4530...273

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Heller sjelden, fantaserer i den grad jeg gjør det helst om kvinner som er mer aktuelle. Jeg er 34, og tenker nok mest på kvinner fra noen år yngre til noen år eldre. Noe annet er uvanlig for min del, selv om det sikkert kan forekomme. Jeg har ingen spesiell dragning mot yngre kvinner i seg selv.

Anonymkode: 302d3...ae3

• Liker 2
Skrevet

Jeg fantaserer faktisk om yngre menn. Ikke fordi de er yngre, men fordi de er av en annen generasjon. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Du som er mann fantaserer du om yngre kvinner? Er det sånn dere tenner på datterens venninner eller på svigerdatteren?

Hva er yngre kvinne for deg?

Anonymkode: d8c9a...412

AnonymBruker
Skrevet

Så ekkelt. 
Vi alle vet at menn flest tenner på yngre kvinner, men det å aktivt søke etter om menn ønsker å ha sex med svigerdøtrene sine blir feil på så mange plan. Det er rett og slett en objektivisering av kvinner og seksualisering av menn. «Så lenge det er en vakker kvinne, så hvem bryr seg om hvem hun er, situasjonen eller annet. Så lenge hun er ung og pulbar kan hun være i fantasiene mine». Det er jo sånne svar du søker.

Anonymkode: c4ba3...79a

• Liker 3
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Ser støtt og stadig jenter og unge kvinner fra 15-25 jeg synes ser veldig sexy og vakre ut. Utseendemessig er jo kvinnen på toppen i denne alderen. Men fantasere å ha sex med de? Nei. Jeg er snart femti og vet de ser på meg som eldgammel. 

Anonymkode: 7769c...1b8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ser støtt og stadig jenter og unge kvinner fra 15-25 jeg synes ser veldig sexy og vakre ut. Utseendemessig er jo kvinnen på toppen i denne alderen. Men fantasere å ha sex med de? Nei. Jeg er snart femti og vet de ser på meg som eldgammel. 

Anonymkode: 7769c...1b8

Jeg blir tatt for å være 26år, kroppslig. Er 33år, så forandringen er ikke stor fra 25 til 33.

Når det er snakk om ei på 15, så er den helt annerledes. Kan ikke sammenligne ei jente på 15år med ei på 25. Søstra mi er 14 og har en helt annen jente/barnekropp enn ei kvinne på tjuefem!

Anonymkode: d8c9a...412

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet

Nei, jeg fantaserer ikke om yngre damer. Det hender stadig at jeg kan tenke at det var en flott ung dame, men det blir noe helt annet.

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det der er så vanlig at dere aner ikke. Jeg har servert på forskjellige fester og selskaper med eldre, og det er tilbud og forsøk på alt mulig. Å da jeg var 17-18 lå jeg med en type på 50 en hel sommer mens jeg jobba på et stort feriested han hadde der det være mange gjester og arrangmanter med jobben hans.

Anonymkode: 80911...b9a

Skrevet

Nei, aller mest fantaserer jeg om eldre. Ja, de yngre er estetisk sett penere, flottere hud/kropp osv. Men de godt voksne har mer sex-appeal for min del.

Senest i dag så jeg en dame på 50 pluss i skjørt med nydelige bein. Fikk aldri se ansikt, så bare det lange grå håret, den flotte figuren og beina hennes på avstand.

Skrevet
Helene skrev (19 timer siden):

Jeg fantaserer faktisk om yngre menn. Ikke fordi de er yngre, men fordi de er av en annen generasjon. 

Det er kult. Det er jo unektelig noe spennende med det. Hvor unge liker du da?

AnonymBruker
Skrevet

Ikke generelt. Finnes flotte yngre og eldre kvinner. Men ble veldig svak for ei som jeg kunne vært faren til for noen år siden i jobbsammenheng. Hun var bare nydelig på alle måter. Men jeg kan oppføre meg, så det merkes ikke utad. I tillegg vet man at det aldri vil fungere. 

Anonymkode: 35004...e8a

AnonymBruker
Skrevet

kan bare relatere til første halvdel av setningen... 

Anonymkode: 0b77c...56b

Skrevet
Anonymburker skrev (På 20.6.2022 den 22.38):

Kan bare relatere til den første halvdelen av innlegget ditt. Ja, så klart er yngre kvinner noe vi menn fantaserer om. Hva er det å ikke like med dem?

Hvis jeg skal relatere til det samme, så er klart eldre kvinner noe vi menn ( og unge ) fantaserer om. Hva er det å ikke like ved dem? ... 🙄

AnonymBruker
Skrevet

alt handler om relasjon.

Anonymkode: 0b77c...56b

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.6.2022 den 20.09):

Selvsagt

• Liker 1
Skrevet

Her må vi nok definere "yngre" selv er jeg 56 og kan godt fantasere om yngre kvinner, men yngre i den settingen er de som er inntill 10år yngre. Jeg fantaerer ikke om jenter på min datters alder, Det blir helt feil for meg. Jenter jeg er gammel nok til "teknsik sett" å være far til er ikke tema i mine fantasier.
Uansett er jo fantasien bare nettopp det fantasier. Jeg mener det er stor forskjlle på å fantasere om, og faktisk gjennomføre..

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Geojak skrev (24 minutter siden):

Her må vi nok definere "yngre" selv er jeg 56 og kan godt fantasere om yngre kvinner, men yngre i den settingen er de som er inntill 10år yngre. Jeg fantaerer ikke om jenter på min datters alder, Det blir helt feil for meg. Jenter jeg er gammel nok til "teknsik sett" å være far til er ikke tema i mine fantasier.
Uansett er jo fantasien bare nettopp det fantasier. Jeg mener det er stor forskjlle på å fantasere om, og faktisk gjennomføre..

Endelig en oppegående mann.

Anonymkode: 78d3a...677

• Liker 7
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...