Gå til innhold

Tannfrembrudd baby 4,5 mnd

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg holder på å gå ut av mitt gode skinn noen dager🙈 

Mini i huset har allerede fått igjennom én fortann nede, regner med den neste er like rundt hjørnet! Men fy flate - fyren er spinn hakke gal, verst på kveld og natt - selvfølgelig🙈 

Han sikler, gråter, sutrer, biter på alt (helt desperat biting, blir rasende når det ikke funker som han hadde tenkt!). Om natten er det evig jag. Klør seg i øyne og ansiktet. Svært urolig søvn, må flippe på han og stryke og bysse!

Natt til i dag var puppen fremme MINST en gang i timen, dette er det eneste som virker om natten. For å holde han sovende på en måte. 

Tar gjerne og inderlig imot tips og triks dere har prøvd selv!🫠😂

Anonymkode: 201cf...7ce

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så herlig! 🤣❤️❤️ 

Her så hjalp biteleke som kunne kjøles ned, lindrende oppløsning fra apoteket på de verste dagene og tålmodighet! 

Han digget biteleke i sånn gummi materiale som lagde gnikke lyd 🙈

AnonymBruker
Skrevet

Paracet. Min på ett får fire jeksler og to hjørnetenner nå, Paracet er det eneste som har gitt oss nattesøvn enkelte netter 😅

Anonymkode: 470e6...682

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg holder på å gå ut av mitt gode skinn noen dager🙈 

Mini i huset har allerede fått igjennom én fortann nede, regner med den neste er like rundt hjørnet! Men fy flate - fyren er spinn hakke gal, verst på kveld og natt - selvfølgelig🙈 

Han sikler, gråter, sutrer, biter på alt (helt desperat biting, blir rasende når det ikke funker som han hadde tenkt!). Om natten er det evig jag. Klør seg i øyne og ansiktet. Svært urolig søvn, må flippe på han og stryke og bysse!

Natt til i dag var puppen fremme MINST en gang i timen, dette er det eneste som virker om natten. For å holde han sovende på en måte. 

Tar gjerne og inderlig imot tips og triks dere har prøvd selv!🫠😂

Anonymkode: 201cf...7ce

Min var aldri plaget med tennene, fikk de første 2 når han var 3,5 mnd, han synes det var godt og bite i ting da, men var heldig elelrs

Anonymkode: 067ce...9e1

AnonymBruker
Skrevet

Paracet! Det var det eneste som funket for oss med barn nr. 2. Førstemann var ikke særlig plaget av tenner, men nr. 2 var akkurat som du beskriver det 🥵

Anonymkode: 7f8f9...9a4

AnonymBruker
Skrevet

Legg biteleke i fryseren. Det lindrer litt mer. Sånn ellers, hold ut ❤

Anonymkode: b04c5...b89

AnonymBruker
Skrevet

Dytt

Anonymkode: de29a...b27

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...