AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #1 Skrevet 20. juni 2022 Når jeg skal ha sex så vil jeg gjerne bruke kondom. Kjønnssykdommer er en ting, men jeg kan ikke bruke noen prevensjon (av personlige grunner) så dette er ikke noe å kommentere. Men problemet er at når jeg skal ha sex med en fyr så vil han ikke bruke kondom. Enten om det har vært en kjæreste eller en jeg dater. Jeg syntes at jeg kommer i en veldig vanskelig situasjon for jeg føler at jeg ikke har noe valg. Det er liksom enten ubeskyttet sex eller ingen sex. Er det sånn det burde være? Noen vil kanskje si at da er ikke personen den rette, men hvis så mange menn er sånn, skal jeg være singel da bare pga det? Jeg syntes det er så synd at menn har så mye i mot kondom. Ja jeg vet at det er mer deilig uten og at man kjenner mer, men det kan da ikke være sånn at de ikke kjenner NOE? Hva er deres tanker? frustrert ung dame på 26 år Anonymkode: 8d701...724 1 2
AndersenG Skrevet 20. juni 2022 #2 Skrevet 20. juni 2022 Bruk kondom med mindre du er i et fast forhold og begge er rene. 16
norw Skrevet 20. juni 2022 #3 Skrevet 20. juni 2022 Kondom er i hvert fall et must om du ikke bruker annen prevensjon. 14
Hedda-78 Skrevet 20. juni 2022 #4 Skrevet 20. juni 2022 Stå på ditt. Dine grenser. Vil han ikke ha sex uten kondom, kan han bare gå. Men da kan du jo ikke sutre over at han setter grenser for seg selv heller, og velger å gå. 9 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #5 Skrevet 20. juni 2022 Ta EGNE valg!!! Ikke la noen andre bestemme for deg. Anonymkode: 23721...d2c 4
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #6 Skrevet 20. juni 2022 Det er litt absurd, helt enig i det. Har møtt en del som gjerne bruker kondom, så det kan hende du finner noen til slutt. Ellers vet jeg ikke om det fortsatt finnes pessar, men i så fall kunne det kanskje vært en mulighet? I et forhold da i så fall. Anonymkode: 2a2d6...e31 3
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #7 Skrevet 20. juni 2022 Er lei av at menn sier at de bare kan hoppe av i svingen. Det regnes ikke som en trygg metode. Det er ikke bra nok for meg. Men som sagt føler jeg ikke har noe valg. Enten bare ta sjansen eller håpe på at eeeen dag kommer det en fyr som er ok med å bruke kondom 🤞🏼 -TS Anonymkode: 8d701...724 3 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #8 Skrevet 20. juni 2022 Stå på dit. Det er ikke som om disse mennene kommer til å flagge eller betale legeregninger for deg om du blir gravid eller får kjønnssykdom. Anonymkode: b09cc...7d7 6 2
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #9 Skrevet 20. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er lei av at menn sier at de bare kan hoppe av i svingen. Det regnes ikke som en trygg metode. Det er ikke bra nok for meg. Men som sagt føler jeg ikke har noe valg. Enten bare ta sjansen eller håpe på at eeeen dag kommer det en fyr som er ok med å bruke kondom 🤞🏼 -TS Anonymkode: 8d701...724 Ikke hopp av i svingen i hvert fall! Anonymkode: 2a2d6...e31 4
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #10 Skrevet 20. juni 2022 Du får spørre neste gang om han er klar til å bli far. Anonymkode: 1abd8...507 5 4
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #11 Skrevet 20. juni 2022 Du er selv ansvarlig for din egen helse og eventuelle graviditeter. At andre er uansvarlige idioter betyr ikke at du også må være det. Vil han ikke bruke kondom, så sier du pent nei til sex. Det er faktisk så enkelt. Dette er en del av å være voksen: man tar gode valg og ansvar for seg selv også når man er rundt idioter som ikke bryr seg om eventuelle konsekvenser av ubeskyttet sex. Anonymkode: c3f17...219 9 3
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #13 Skrevet 20. juni 2022 Å kreve kondom er jo en glimrende måte å sile ut de største idiotene på. Anonymkode: d05f8...52b 15 2
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #14 Skrevet 20. juni 2022 Tenker jo mer de er i mot å bruke kondom, desto viktigere er det at man bruker det! Anonymkode: 6e3e4...c32 8 3
Anonymbruker*** Skrevet 20. juni 2022 #15 Skrevet 20. juni 2022 Nei, det må du ikke bare akseptere! Ingen sex med en mann er verdt risikoen for kjønnssykdommer og uønsker graviditet, virkelig. Har du noensinne vært tjent med å la en mann tråkke over grensene dine? Å nekte menn som ikke respekterer grensene dine tilgang til kroppen din er et god utgangspunkt for å kvalitetsikre, eller sile ut idiotene som noen over skrev. Digger denne videoen her: Litt annet tema, men handler i bunn og grunn om at kvinner må lære seg i si NEI. 2
eksentrisk Skrevet 20. juni 2022 #16 Skrevet 20. juni 2022 Ved one night stand er det veldig lurt å bruke det. I forhold er det ikke veldig populært om man alltid må bruke kondom. Ikke fordi det er tiltak eller klønete, men fordi det forringer sexen endel. Er du i forhold med noen er det i alle fall lurt å forklare hvorfor du f.eks ikke kan bruke spiral uten hormoner, slik at mannen forstår at du har gjort en innsats hva gjelder prevensjon. 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #17 Skrevet 20. juni 2022 Du kan jo foreslå at du suger ham, istedenfor at han penetrerer deg? Det er det jeg har brukt å gjøre. Anonymkode: d679a...591 1
NiceOrNothing Skrevet 20. juni 2022 #18 Skrevet 20. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er lei av at menn sier at de bare kan hoppe av i svingen. Det regnes ikke som en trygg metode. Det er ikke bra nok for meg. Men som sagt føler jeg ikke har noe valg. Enten bare ta sjansen eller håpe på at eeeen dag kommer det en fyr som er ok med å bruke kondom 🤞🏼 -TS Anonymkode: 8d701...724 Du har et valg jo: ikke gå med på det. Ha litt selvrespekt 💪 4
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #19 Skrevet 20. juni 2022 Jeg er mann og hater kondom. Virkelig HATER det. Det er fiklete å få på, moodkiller deluxe. Men når jeg er med en ny dame, så er det ingen vei utenom, verken for henne eller meg. Vil jeg ha sex med henne så bruker jeg kondom. Jeg vil mye mindre ha et barn enn å måtte styre litt for å ha sex. Så på én måte er det verdt det, frem til vi eventuelt har blitt kjærester og kan finne andre prevensjonsmetoder. Anonymkode: aca41...758 5 1
Gjest O.G. Skrevet 20. juni 2022 #20 Skrevet 20. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Når jeg skal ha sex så vil jeg gjerne bruke kondom. Kjønnssykdommer er en ting, men jeg kan ikke bruke noen prevensjon (av personlige grunner) så dette er ikke noe å kommentere. Men problemet er at når jeg skal ha sex med en fyr så vil han ikke bruke kondom. Enten om det har vært en kjæreste eller en jeg dater. Jeg syntes at jeg kommer i en veldig vanskelig situasjon for jeg føler at jeg ikke har noe valg. Det er liksom enten ubeskyttet sex eller ingen sex. Er det sånn det burde være? Noen vil kanskje si at da er ikke personen den rette, men hvis så mange menn er sånn, skal jeg være singel da bare pga det? Jeg syntes det er så synd at menn har så mye i mot kondom. Ja jeg vet at det er mer deilig uten og at man kjenner mer, men det kan da ikke være sånn at de ikke kjenner NOE? Hva er deres tanker? frustrert ung dame på 26 år Anonymkode: 8d701...724 Så ikke ha sex med ham.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå