AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #1 Skrevet 20. juni 2022 Hei! Noen som har tips til fine babybøker hvor man kan lime inn bilder og fylle ut info?🥰 Anonymkode: ead7d...463
Anonym6789 Skrevet 20. juni 2022 #2 Skrevet 20. juni 2022 Var veldig fornøyd med Whitwhite sin Barnets bok! Ringperm, så lett å ta inn andre ting, og man kunne også kjøpe ekstra blanke eller linjerte sider om man trengte
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #3 Skrevet 20. juni 2022 Jeg har sett utrolig mange sånne bøker, både hos veninner og også bladd gjennom alle i bokhandlerne. Det er to jeg har likt spesielt godt og det der Alfabetdyr barnets bok og den klassiske babyboken. Alfabetdyr barnets bok: Her kan man også legge inn papirer fra graviditeten, tegninger, ekstra sider osv. Veldig fin bok. Babyboken: alt man trenger av utfylling, passe mengde spørsmål og plass til å skrive og lime inn bilder. Får med alt det viktige og tåler tidens tann Anonymkode: 80b10...f72
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #4 Skrevet 21. juni 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hei! Noen som har tips til fine babybøker hvor man kan lime inn bilder og fylle ut info?🥰 Anonymkode: ead7d...463 Jeg ble positivt overrasket over den vi fikk i dåpsgave. I sølv og plysj, kjøpt hos gullsmed. Husker ikke merket. Anonymkode: 56103...218
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå