AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #1 Skrevet 20. juni 2022 Jeg har slitt med spiseforstyrrelser tidligere og tok meg derfor 1 år med skolefri. Nå er jeg mye bedre men fremdeles i overkant litt for tynn. Jeg veier 50kg og er 176 høy. Er ganske spinkel vil jeg si, tynne armer og tynne ben Jeg har 7 uker på å legge på meg til jeg starter på skolen igjen, og jeg lurer på om det er håp for meg?? Er det mulig for meg å legge på meg slik at jeg får nok kjøtt på armene og bena til at jeg kan gå i shorts og tights om 7 uker? Anonymkode: c7947...a29 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #2 Skrevet 20. juni 2022 Ja, det vil jeg tro. Vil anbefale deg å sette deg inn i hva som er sunt og bra for kroppen. For eksempel Marit Kolby har mye innhold om dette, hun har gjestet diverse podcaster. Anonymkode: 81266...9af
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #3 Skrevet 21. juni 2022 Lavkarbo passer både for de som vil opp i vekt og ned. Protein bygger muskler, sammen med litt bevegelse. Anonymkode: 3baff...564
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #4 Skrevet 21. juni 2022 Om jeg skulle opp i vekt så ville jeg lagt til nøtter i kosten min og spist det mellom de andre måltidene. Godt, sunt og veldig næringsrikt. Anonymkode: 360b5...299 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå