AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #1 Skrevet 20. juni 2022 Jeg kjøpte apple produkt og fikk 3 mnd gratis apple tv. Jeg satte det opp og hadde bare tid til å gå fort gjennom, men alt jeg trykket på måtte jeg betale for, ikke billig heller. Hva er greia med å dele der ut gratis om man likevel må betale for alt, så det koster en fast månedssum og så må en kjøpe eller leie? Anonymkode: 1f4a4...3ea
-jk- Skrevet 20. juni 2022 #2 Skrevet 20. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg kjøpte apple produkt og fikk 3 mnd gratis apple tv. Jeg satte det opp og hadde bare tid til å gå fort gjennom, men alt jeg trykket på måtte jeg betale for, ikke billig heller. Hva er greia med å dele der ut gratis om man likevel må betale for alt, så det koster en fast månedssum og så må en kjøpe eller leie? Anonymkode: 1f4a4...3ea Hmm? Apple TV+ har da en masse serier som er inkludert. F.eks Foundation, om du liker sci-fi.
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #3 Skrevet 20. juni 2022 Kommer an på appene du laster ned det. Anonymkode: ad4d8...784
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #4 Skrevet 20. juni 2022 -jk- skrev (1 time siden): Hmm? Apple TV+ har da en masse serier som er inkludert. F.eks Foundation, om du liker sci-fi. Måtte dra på jobb så fikk ikke gått gjennom alt, bare trykka litt rundt men alt kostet ekstra. Kult å høre, liker sci fi Anonymkode: 1f4a4...3ea
Scherbatsky Skrevet 20. juni 2022 #5 Skrevet 20. juni 2022 5 hours ago, AnonymBruker said: Jeg kjøpte apple produkt og fikk 3 mnd gratis apple tv. Jeg satte det opp og hadde bare tid til å gå fort gjennom, men alt jeg trykket på måtte jeg betale for, ikke billig heller. Hva er greia med å dele der ut gratis om man likevel må betale for alt, så det koster en fast månedssum og så må en kjøpe eller leie? Anonymkode: 1f4a4...3ea Begge deler. Hvis du har Apple TV, så integrerer Apple TV+ appen (på Apple TV 4 og 4K) andre serier også, men du finner lett deres egne (som Foundation som nevnt over, See, Ted Lasso, The Morning Show, og ganske mange andre etter hvert) i en egen oversikt (TV+). Disse er det som er inkludert. Men de kan også (du kan skru dette av og på i innstillinger, velge hvilke apper det gjelder) samle alt det du har sett nylig via TV2 Play, Viaplay, Prime, Disney+ etc (ikke Netflix) slik at det du såg sist og har sett i det siste ligger lett tilgjengelig i TV+ appen (min ligger derfor først på øverste rekke på Apple TV'n min, lettest tilgjengelig). Der samles også alle filmene du har kjøpt via dem i biblioteket. Tar heldigvis ikke så lang tid å sette seg inn i
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå