AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #1 Skrevet 20. juni 2022 Går det an? Blir det fint? Er det noen som har dette? Har en tatovering jeg ikke er spesielt fornøyd med lenger, og har tenkt på en coverup. Men så hørte jeg noe om at man ta en blackout, og så tatovere med hvitt over? For det åpner jo for en hel masse andre morsomme muligheter enn en vanlig coverup! Anonymkode: aded5...119
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #2 Skrevet 21. juni 2022 Tatoveringer ligger jo mellom hudlagene, er du lys i huden så er det lettere men det blir aldri helt hvitt. Så hvitt oppe på en blackout holder seg hvertfall ikke helt hvit eller pent lenge, med mindre du har områder med utatovert hud du farger hvitt (som du kan farge opp) mellom alt det sorte. Om du skjønner hva jeg mener? Blackout tatoveringer i seg selv kan være veldig pene! Men ikke sats på at hvitt oppe på dem er en god ide! Viktig å sjekke tatoveringsstudio om de har ode tilbakemeldinger, og så snakke med en tatovør litt om hva hen mener også Anonymkode: 575ba...959
Rowan Skrevet 27. juni 2022 #3 Skrevet 27. juni 2022 Han her har gjort det! Men resultatet er etter tre runder med hvitt, så det kan fort bli dyrt. Du må også finne riktig tatovør og jeg har dessverre ikke hørt om noen som gjør det i Norge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå