Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Er jeg ganske sær? Etter mange uheldige opplevelser,  så liker jeg ikke Norges samfunn...jeg er norsk, helnorsk, m e n : jeg liker ikke at folk har uforpliktende sex, etter min mening bør folk være gift først. Inner ikke min verste fiende kjærlighetssorg heller,  det ødelegger så mya av livet...de fleste menn er jo ikke rede for et forhold før der er rundt 30, så da utnytter de masse jenter i 20åra........Jeg liker heller ikke nakenhet ute, at kvinner er halvnakne, for så å påstå at de ikke vil bli seksualisert...halllo liksom..  menn er visuelt anlagte.. alt er fucked up. Utesteder og sjekking også...uff.....er det noe rart det er kjønnssykdommer? Kreftfaren og faren for sterilisering er økende i takt med antall partnere.... tror nesten jeg er fra midt-østen.... bedre der. 

Endret av Mumia
  • Liker 4
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sørlandet . Du passer inn der. 

Anonymkode: a3592...879

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
Mumia skrev (1 time siden):

Er jeg ganske sær? Etter mange uheldige opplevelser,  så liker jeg ikke Norges samfunn...jeg er norsk, helnorsk, m e n : jeg liker ikke at folk har uforpliktende sex, etter min mening bør folk være gift først. Inner ikke min verste fiende kjærlighetssorg heller,  det ødelegger så mya av livet...de fleste menn er jo ikke rede for et forhold før der er rundt 30, så da utnytter de masse jenter i 20åra........Jeg liker heller ikke nakenhet ute, at kvinner er halvnakne, for så å påstå at de ikke vil bli seksualisert...halllo liksom..  menn er visuelt anlagte.. alt er fucked up. Utesteder og sjekking også...uff.....er det noe rart det er kjønnssykdommer? Kreftfaren og faren for sterilisering er økende i takt med antall partnere.... tror nesten jeg er fra midt-østen.... bedre der. 

Hvis du er sær, så må det være fordi du kanskje drar ting litt i overkant langt.

Men vi er mange som følger deg ihvertfall et stykke.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
Mumia skrev (1 time siden):

Synes ikke du er sær, du er såååå on point og tror en del er enig med deg men tørr ikke å si det høyt fordi de er redd for å bli stemplet sexist,  tilbakestående, ekstremist og fordomsfull. 

Anonymkode: 5a48a...f11

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, Mumia said:

de fleste menn er jo ikke rede for et forhold før der er rundt 30, så da utnytter de masse jenter i 20åra

Menn utnytter da ikke kvinner ved å ha sex med dem?

Forøvrig så har andelen menn i 20-åra som ikke har sex skutt i taket. Det er bare 2/3 av menn i 20-åra som har sex. Så da er det jo perfekt for deg, du har jo et hav av menn å velge i som ikke har sex. Ikke er det noe konkurranse om dem heller, så du velger ut den du vil ha

Anonymkode: 3d8ab...5ec

• Liker 3
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Synes ikke du er sær, du er såååå on point og tror en del er enig med deg men tørr ikke å si det høyt fordi de er redd for å bli stemplet sexist,  tilbakestående, ekstremist og fordomsfull. 

Redd å bli stemplet? Hva er det folk er redd for? Jeg driter i om Anna på 35 ikke liker det jeg sier...hennes problem....

Endret av Mumia
Skrevet

Menn utnytter da ikke kvinner ved å ha sex med dem?

Forøvrig så har andelen menn i 20-åra som ikke har sex skutt i taket. Det er bare 2/3 av menn i 20-åra som har sex. Så da er det jo perfekt for deg, du har jo et hav av menn å velge i som ikke har sex. Ikke er det noe konkurranse om dem heller, så du velger ut den du vil ha

Anonymkode: 

Uansett, kjønnssykdommer er et problem i Norge

• Liker 1
Skrevet
ClausSaus skrev (20 timer siden):

Hvis du er sær, så må det være fordi du kanskje drar ting litt i overkant langt.

Men vi er mange som følger deg ihvertfall et stykke.

Hvordan drar jeg det langt? Få ETT eksempel fra deg!

Skrevet

Sørlandet . Du passer inn der. 

Anonymkode: a3592...879

😄🤣

Skrevet
Mumia skrev (Akkurat nå):

Hvordan drar jeg det langt? Få ETT eksempel fra deg!

Vel, jeg har jo f.eks aldri stilt som krav at hun som skulle bli mor til mine barn var "uåpnet" på bryllupsnatten…

Men at hun heller ikke omsider gifter seg fordi resten av bygda var ferdig med å tømme seg i henne – der er vi gjerne mer på linje.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Ja ikke sant, halve bygda....kreftfaren og sterilitetsfaren øker ved mange sexpartnere...forstår faktisk muslimer nå.....  har lest mye om dette emnet, og det skremte meg

Endret av Mumia
  • Liker 1
Skrevet
Mumia skrev (Akkurat nå):

Ja ikke sant, halve bygda....

I stand corrected.

Halve bygda.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har mer problemer med folk som ikke kam skrive god norsk - selv om de har bodd her gelé livet. Det gjelder bl.a. deg ts. Så jeg er vel også sær.

Anonymkode: a6863...bef

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, du er sær, dømmende og virker fordomsfull. 
sålenge du ikke går rundt å proklamerer meningene dine høyt og tydelig så ser jeg ikke problemet. 

Når jeg tenker meg om så ville jeg heller kalt deg litt gammeldags i meningene dine. 

Anonymkode: 78136...3f8

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg har mer problemer med folk som ikke kam skrive god norsk - selv om de har bodd her gelé livet. Det gjelder bl.a. deg ts. Så jeg er vel også sær.

standard_compressed_Plastic_comb__2015-0

261063_7040110257904_1.jpg

Endret av ClausSaus
  • Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
Mumia skrev (18 minutter siden):

Redd å bli stemplet? Hva er det folk er redd for? Jeg driter i om Anna på 35 ikke liker det jeg sier...hennes problem....

Har jeg sagt at du er redd?

AnonymBruker
Skrevet
Mumia skrev (22 timer siden):

Har du hatt uforpliktende sex før selv?

Anonymkode: 96959...e7e

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, du er sær, dømmende og virker fordomsfull. 
sålenge du ikke går rundt å proklamerer meningene dine høyt og tydelig så ser jeg ikke problemet. 

Når jeg tenker meg om så ville jeg heller kalt deg litt gammeldags i meningene dine. 

Anonymkode: 78136...3f8

Jo du har ikke n o e med jeg proklamerer mitt livssyn!!! Hvem tror du at du er??

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Da er jeg og sær, siden jeg har problemer med de som ikke leser over sine skrivefeil før de sender noe

• Liker 2
Skrevet
ClausSaus skrev (1 time siden):

standard_compressed_Plastic_comb__2015-0

261063_7040110257904_1.jpg

🤣🤣🤣🤣

• Liker 1
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...