AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #1 Skrevet 20. juni 2022 En kompis av meg driver ett renholdsbyrå. Nå skal han snart reise bort og han som er hans høyre hånd er sykemeldt. Han spurte om jeg kunne ta ansvar de 3 ukene han er borte. Jeg har jobbet der før, så jeg kan jobben. Jeg skal ikke vaske, men være tilgjengelig på telefon i tilfellet noen kunder eller ansatte lurer på noe. Må kanskje dra innom å prate med noen hvis det er behov. Jeg har også ferie da, men skal ikke reise. Så har lyst å si ja pga økonomi er trang. Men bør jeg få betalt for faste timer hver dag? Eller bare den tiden jeg bruker på samtaler? Jeg må være tilgjengelig hele dagen og kvelden i 3 uker Anonymkode: 7af17...4fe
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #2 Skrevet 20. juni 2022 Du skal ha betalt det de selv tar betalt + litt ekstra ettersom du har ferie. Jeg ville bedt om lønn tilsvarende 4 uker. Anonymkode: bbaed...934
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #3 Skrevet 20. juni 2022 Ville forventet å få tilsvarende hans (sjefens) lønn de ukene du er på vakt. Anonymkode: df409...3c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå