Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tenker titt og ofte på han første jeg var i lag med - fra da jeg var 15 - 18. Vi hadde et turbulent forhold - hvor han var 18 og festet en del. Jeg så klart mindreårig som ikke fikk vært med på alt, og jeg var nok i overkant kontrollerende når han var ute.

Vi hadde samme interesser - friluft og reising, fant på mye rart og spontane og eventyrlystne begge to. Vi utfylte hverandre godt. Dessverre så skjærte det seg da jeg begynte å snappe en gutt og han fant ut av det. Vi lot det gå videre, og etter 1 år senere så hadde han nok et undertrykt sinne mot meg og lot det gå fysisk utover meg en dag vi begge var møkkings.

Er 26 den dag i dag, det er da 8 år siden det ble slutt. Jeg har hatt et annet forhold i mellomtiden, langt fra så kompatibel med han som han første. Føltes ut som å være i fengsel i forhold, hadde langt i fra like sterke følelser.

Vi hatt sporadisk kontakt (han tar kontakt en gang i halvåret sånn ca. i fylla). Møtte han igjen for to år siden, dro hjem til han og snakket hele natta og sov i lag. Hadde fortsatt en god connection, kjente dog og at vi begge har vokst mentalt til det bedre - dog like eventyrlystne og spontane som når vi var tenåringer. Det var så merkelig, var som å møte en fremmed, men jeg vet jo at vi begge er de samme innerst inne - bare i en mer moden tilstand.

Jeg tenker på han nesten hver eneste dag, hender seg at jeg drømmer om han. Sitter å lurer på om han fortsatt er singel og ledig. Vi bor to forskjellige steder i Norge. Men kjenner jeg lengter sånn! Lengter etter å være med en person som man deler så mye likt med, at han klarte å lande meg på jorda samtidig som at vi fant på mye gøy. En man kan ha intelligente og spennende samtaler med, blir så fascinert over hans reflekterte vesen.  

Har utrolig lyst å ta kontakt, men aner ikke hva jeg skal si. Har ordentlige tankerunder om han ofte. Tenker jeg er kjempeteit, men samtidig så tenker jeg også "hva har jeg å miste"?  Overtenker jeg? Er det kun minnene, eller er det han? Vil det være dødfødt prosjekt? Vil man eventuelt klare å slippe det dårlige vi påførte hverandre for så lenge siden? Tenker han på meg?

Noen som har vært borti lignende? Gått tilbake til ungdomskjæreste?

Hilsen rådvill 🤯

Anonymkode: 49a93...407

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner til følelsen! Har også en eks jeg kunne tenkt meg å gå tilbake til, dette er dog 10 år siden. Tenker på han ofte🥰

Skrevet

Du trenger jo ikke ringe og spørre om dere skal bli sammen. Foreslår at du tar kontakt og hører hvordan det går, så kan du spørre om dere skal snakkes på telefon og kanskje får dere til å treffes i løpet av sommeren. Hvis dere begge eskalerer kontakten, begge tar like mye initiativ, så kan det jo hende det blir noe? Det er jo helt innafor å ta kontakt! Man gjør jo det med gamle venner også innimellom, sender en melding og skriver "Hei, hvordan går det med deg?" også er man i gang. 

Kjenner for øvrig to damer som har blitt sammen ungdomskjæresten sin etter mange år fra hverandre. Begge to møtte mennene helt tilfeldig, typ en på bensinstasjon og en på fjelltur, men du kan jo hjelpe skjebnen litt. 😅🧡

AnonymBruker
Skrevet
McMary skrev (17 timer siden):

Du trenger jo ikke ringe og spørre om dere skal bli sammen. Foreslår at du tar kontakt og hører hvordan det går, så kan du spørre om dere skal snakkes på telefon og kanskje får dere til å treffes i løpet av sommeren. Hvis dere begge eskalerer kontakten, begge tar like mye initiativ, så kan det jo hende det blir noe? Det er jo helt innafor å ta kontakt! Man gjør jo det med gamle venner også innimellom, sender en melding og skriver "Hei, hvordan går det med deg?" også er man i gang. 

Kjenner for øvrig to damer som har blitt sammen ungdomskjæresten sin etter mange år fra hverandre. Begge to møtte mennene helt tilfeldig, typ en på bensinstasjon og en på fjelltur, men du kan jo hjelpe skjebnen litt. 😅🧡

Det er forsåvidt sant! 🥰 Kjenner jeg får litt sommerfugler i magen!

Har en del venner der han bor, så skal nok noen turer dit i sommer, spennende 😄

- ts

Anonymkode: 49a93...407

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...