Gå til innhold

Viste min kompis bilder og mer..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I helgen var jeg og en god kompis på hyttetur og vi koste oss med god mat og mye drikke. Samtalen kom etterhvert inn på temaet sex med våre partnere. Jeg har en ny kjæreste som jeg er veldig glad i og som er veldig frigjort og et fyrverkeri i sengen. Den beste jeg har hatt noen gang. Hun elsker at vi tar både bilder og film av akten og hun stråler i hovedrollen. Hun har aldri gjort dette før og vi blir begge veldig tent under innspillingene. Jeg ble litt revet med i samtalen og endte opp med å vise ham både bilder og filmsnutter av henne/oss. Han var enig at hun er litt av en kvinne og jeg var ikke så lite stolt der og da. Jeg stoler på min kompis at han ikke forteller dette videre.

I ettertid er jeg imidlertid usikker på om dette var veldig smart og jeg dveler derfor ved om jeg skal fortelle henne om hva jeg har gjort og satse på at hun tilgir meg. Hva bør jeg gjøre?

Anonymkode: 79bd6...0f2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde aldri tilgitt om jeg var henne, men ville heller ha hørt det fra deg enn snakk fra andre.

Anonymkode: a6cca...189

• Liker 15
Skrevet

Stoler du 100% på din kompis så hold kjeft.

• Liker 4
Gjest Smeltemann
Skrevet

Du ble stolt du da?  Stolt over hvor stor idiot du er? 

AnonymBruker
Skrevet

Dette er langt over streken! Hun har jo sikkert stolt på deg, at videoene blir mellom dere. Det er så forkastelig med menn som deler slikt med kompiser, for det skjer hele tiden. En kompis av min kjæreste delte også videoer av sin kone som hun selvsagt ikke visste om. Grow up!

Anonymkode: cfcea...8f2

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

I helgen var jeg og en god kompis på hyttetur og vi koste oss med god mat og mye drikke. Samtalen kom etterhvert inn på temaet sex med våre partnere. Jeg har en ny kjæreste som jeg er veldig glad i og som er veldig frigjort og et fyrverkeri i sengen. Den beste jeg har hatt noen gang. Hun elsker at vi tar både bilder og film av akten og hun stråler i hovedrollen. Hun har aldri gjort dette før og vi blir begge veldig tent under innspillingene. Jeg ble litt revet med i samtalen og endte opp med å vise ham både bilder og filmsnutter av henne/oss. Han var enig at hun er litt av en kvinne og jeg var ikke så lite stolt der og da. Jeg stoler på min kompis at han ikke forteller dette videre.

I ettertid er jeg imidlertid usikker på om dette var veldig smart og jeg dveler derfor ved om jeg skal fortelle henne om hva jeg har gjort og satse på at hun tilgir meg. Hva bør jeg gjøre?

Det var selvfølgelig dumt, men skaden er gjort og det gjør ingenting godt at du sier noe til henne.

Kanskje hun ikke synes det er så ille, kanskje hun gjør det. Jeg er mann og eksen min har noen korte slike videoer av oss, jeg hadde ikke brydd meg om hun hadde vist det til en venninne, og heller ikke da vi var sammen.

Uansett, eneste du kan gjøre nå er egentlig å be kompisen din aldri nevne det og stole på ham. Alternativet er å si noe og lette samvittigheten din som ikke endrer noe og godt mulig gjør at du mister dama. Det er ingen bilder/videoer på avveie så om det er en "skikkelig" kompis skjønner han selvfølgelig greia og sier ikke et pip.

Igjen, selvfølgelig dumt, men ikke ta dårlige råd om at det beste alltid er å legge kortene på bordet...

Anonymkode: f9169...e94

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Det var selvfølgelig dumt, men skaden er gjort og det gjør ingenting godt at du sier noe til henne.

Kanskje hun ikke synes det er så ille, kanskje hun gjør det. Jeg er mann og eksen min har noen korte slike videoer av oss, jeg hadde ikke brydd meg om hun hadde vist det til en venninne, og heller ikke da vi var sammen.

Uansett, eneste du kan gjøre nå er egentlig å be kompisen din aldri nevne det og stole på ham. Alternativet er å si noe og lette samvittigheten din som ikke endrer noe og godt mulig gjør at du mister dama. Det er ingen bilder/videoer på avveie så om det er en "skikkelig" kompis skjønner han selvfølgelig greia og sier ikke et pip.

Igjen, selvfølgelig dumt, men ikke ta dårlige råd om at det beste alltid er å legge kortene på bordet...

Anonymkode: f9169...e94

Han fikk kun se på bilder/video og de er ikke delt fysisk. Bildene ligger trygt på en kryptert disk. Stoler 100% på kompisen. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Dette er langt over streken! Hun har jo sikkert stolt på deg, at videoene blir mellom dere. Det er så forkastelig med menn som deler slikt med kompiser, for det skjer hele tiden. En kompis av min kjæreste delte også videoer av sin kone som hun selvsagt ikke visste om. Grow up!

Han fikk kun se på

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

De fleste oppegående mennesker skjønner at det er en risiko med å være med på sexfilm-leken. Kjærester/samboere skilles, samlivsbrudd, blir uvenner og så videre. Idiotien her er å være med på noe slikt i det hele og det store. Det er ingen med sine fulle fem som tenker det er en god ide å la seg filme, uten å samtidig vurdere risikoen med det. 

Anonymkode: b4070...ff2

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Jeg hadde aldri tilgitt om jeg var henne, men ville heller ha hørt det fra deg enn snakk fra andre.

Anonymkode: a6cca...189

Om du var henne, så er det deg selv du ikke burde tilgitt. 

Anonymkode: d08c4...526

AnonymBruker
Skrevet

🤢

Anonymkode: c7cb6...6cf

AnonymBruker
Skrevet

Ikke si noe. Men forsikre deg om at kompisen din holder det for deg selv. (Si det face to face, ikke på melding)

Anonymkode: 8261b...c12

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde gått fra deg og aldri sett meg tilbake. Men, jeg hadde heller aldri latt noen filme meg, siden de fleste vet at bilder/videoer ofte blir delt både her og der.

Men hvem vet, kanskje hun er en av de som liker at andre ser, da er du jo safe. 

Lykke til. 

Anonymkode: 01243...643

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er et dypere problem her, som går ut på at du søker bekreftelse via dama di. Problemet går til og med så dypt at du søker den bekreftelsen indirekte via kompisen din, og med det driter deg ut i prosessen. Hvis du vil være en sånn "jeg har sex altså" type fyr, så vit at alle forstår at menn som skryter av sex gjør så fordi det er nytt og sjeldent for dem å ha det.

Anonymkode: 739c0...d09

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er et dypere problem her, som går ut på at du søker bekreftelse via dama di. Problemet går til og med så dypt at du søker den bekreftelsen indirekte via kompisen din, og med det driter deg ut i prosessen. Hvis du vil være en sånn "jeg har sex altså" type fyr, så vit at alle forstår at menn som skryter av sex gjør så fordi det er nytt og sjeldent for dem å ha det.

Hva får deg til å si dette? På hvilken måte søker han bekreftelse via dama? Og deretter via kompisen? Dette henger ikke sammen.

Anonymkode: 999ef...fc6

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva får deg til å si dette? På hvilken måte søker han bekreftelse via dama? Og deretter via kompisen? Dette henger ikke sammen.

Via kompisen, som i at han vil at kompisen skal være i nesegrus beundring fordi han har klart å handle inn "bra dame", som da reflekterer positivt på ham selv:

16 hours ago, AnonymBruker said:

Han var enig at hun er litt av en kvinne og jeg var ikke så lite stolt der og da

I tillegg er innlegget fullt av indirekte selvskryt (indirekte via henne). Til og med problemstillingen er indirekte selvskryt, i form av at han er slik en samvittighetsfull person, og med selvinnsikten til å reflektere over sine feil.

Her har vi å gjøre med en person som har åpenbare problemer knyttet til eget selvbilde.

• Liker 1
Skrevet

Ok, nå kan du gå tilbake til gamingen. Sex er uansett ikke noe for fjortenåringer.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og mannen gjør det samme. Ja, det er en risiko. Men eg stoler på mannen min og han på meg. Så da gjør vi litt sånn da. 

Det er godt at du kjenner på at det du har gjort er dumt. Det viser jo at dama ikke kan stole på deg. Jeg håper du har lært? 

Hadde du delt bilder og video måtte du sagt det til dama med en gang. 

Men du har bare vist det, og da tenker jeg at du ikke sier noen ting. Du tar en ordentlig prat med kompisen din ansikt til ansikt eller så ringer du han og forklarer ganske dypt hvor viktig det er at han holder munn. 

Jeg hadde aldri stolt på min mann igjen, og jeg hadde ikke villet se kompisen hans hadde jeg fått vite noe sånnt. Da er det faktisk bedre å ikke vite så lenge mannen angrer og ALDRI kommer til å gjøre det igjen. 

Anonymkode: 0a280...97b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Via kompisen, som i at han vil at kompisen skal være i nesegrus beundring fordi han har klart å handle inn "bra dame", som da reflekterer positivt på ham selv:

Her har vi å gjøre med en person som har åpenbare problemer knyttet til eget selvbilde.

Hehe, beklager å si det, men dette er skikkelig amatørpsykologi. ;) 

Du skrev

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er et dypere problem her, som går ut på at du søker bekreftelse via dama di. Problemet går til og med så dypt at du søker den bekreftelsen indirekte via kompisen din, og med det driter deg ut i prosessen.

Med det så skriver du egentlig at fordi han og kjæresten tar bilder av hverandre så søker han bekreftelse av dama si. Ikke fordi de synes det er gøy eller opphissende, men fordi han vil ha bekreftelse. Ok. Deretter så skriver du at han søker den bekreftelsen via kompisen sin!  Dette henger ikke på greip i det hele tatt. Hva om han hadde vist ham bilder fra sydenturen sin? I følge din logikk så ville jo det vært for å "få bekreftelse". 

Skrevet

Aiaiai. Fort gjort å bli revet med sånn og det skjønner jeg, men her har du faktisk brutt tilliten så til de grader. 
Mulig hun før dette ikke var veldig komfortabel med dette og her føler hun endelig trygghet og noe som er eksklusivt for dere. 

Om dette kommer ut er jeg redd utfallet kan bli ganske ille. 
Selv har jeg flere bilder og videoer av meg og dama i diverse hyggelige settinger, men det er jo selvsagt forbeholdt oss. 

Det er vel første og siste gang du viser dette til noen? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...