Gjest JegogVi2 Skrevet 20. juni 2022 #1 Skrevet 20. juni 2022 Jeg har ryddet opp i klesskapt mitt og i alle kommoder og har en del klær som jeg vil selge. Grunnen til at jeg denne gangen ikke gir brt er at de aller fleste bortsett fra 1 kjole er svært lite brukt. Jeg kjøpte sekker på opphørsssalg, og derfor så mange antrekk. Det er i str xs til S. Hva er en ok pris å sette?
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #2 Skrevet 20. juni 2022 JegogVi2 skrev (1 minutt siden): Jeg har ryddet opp i klesskapt mitt og i alle kommoder og har en del klær som jeg vil selge. Grunnen til at jeg denne gangen ikke gir brt er at de aller fleste bortsett fra 1 kjole er svært lite brukt. Jeg kjøpte sekker på opphørsssalg, og derfor så mange antrekk. Det er i str xs til S. Hva er en ok pris å sette? Du må nesten si litt om hvor mye og hva det er? Anonymkode: b6cd3...7cb 2
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #4 Skrevet 20. juni 2022 Kan ikke se for meg at jeg noen sinne ville ønske å kjøpe en sekk med 200 plagg, trolig ville jeg endt opp med problemet med å bli kvitt masse av disse plaggene selv. Anonymkode: 96fa0...4ac 4
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #6 Skrevet 20. juni 2022 Hvor langt er et tau? 🤷♀️ En sekk med 200 plagg fra Gucci, Balmain osv. og i kashmir, silke og lin kunne du nok fått en slant for, men en sekk med brukt ræl av typen HM får du nok tilnærmet 0,- for. 🤷♀️ Anonymkode: b9dde...3a2 7
Gjest JegogVi2 Skrevet 20. juni 2022 #7 Skrevet 20. juni 2022 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Du må nesten si litt om hvor mye og hva det er? Anonymkode: b6cd3...7cb Det er25 shortser av ulike typer. det er 3 veldig fine kjoler, 10-12 sommerkjoler, 12 ulike jeans, noen av de har vanlig blå farge, mens andre er av ulike farger, ulike topper, både fine og hverdags, til sammen 45 stykk. Så er det Capribukser, 5 stykk. Så er det mange ulike skjørt, både selskaps aktige men også sånne typer du kan ta på hvis en tur på byen. Dette er bare noe av det, og på 98% henger prislappen på.
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #8 Skrevet 20. juni 2022 JegogVi2 skrev (Akkurat nå): Det er25 shortser av ulike typer. det er 3 veldig fine kjoler, 10-12 sommerkjoler, 12 ulike jeans, noen av de har vanlig blå farge, mens andre er av ulike farger, ulike topper, både fine og hverdags, til sammen 45 stykk. Så er det Capribukser, 5 stykk. Så er det mange ulike skjørt, både selskaps aktige men også sånne typer du kan ta på hvis en tur på byen. Dette er bare noe av det, og på 98% henger prislappen på. Oi, vanskelig å si, men om prislappen henger på, hva med å bare selge det som det er, si for halv pris eller 1/3 av prisen? Jeg tror du får solgt langt mer slik og mer for det. Anonymkode: b6cd3...7cb 1
Gjest JegogVi2 Skrevet 20. juni 2022 #9 Skrevet 20. juni 2022 (endret) AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvor langt er et tau? 🤷♀️ En sekk med 200 plagg fra Gucci, Balmain osv. og i kashmir, silke og lin kunne du nok fått en slant for, men en sekk med brukt ræl av typen HM får du nok tilnærmet 0,- for. 🤷♀️ Anonymkode: b9dde...3a2 Absolutt ingen HM der, heller ikke kjedene men det var en liten motebutikk her jeg bor som gav seg pga bemanningsproblemer. Billigste shortsen koster 799, og dyreste kjolen kostet 7500 kr. Kjolene og skjørtene er i silke og Lin som du nevner. Endret 20. juni 2022 av JegogVi2
Gjest JegogVi2 Skrevet 20. juni 2022 #10 Skrevet 20. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Oi, vanskelig å si, men om prislappen henger på, hva med å bare selge det som det er, si for halv pris eller 1/3 av prisen? Jeg tror du får solgt langt mer slik og mer for det. Anonymkode: b6cd3...7cb Ja det kan jeg
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #11 Skrevet 20. juni 2022 JegogVi2 skrev (Akkurat nå): Absolutt ingen HM der, heller ikke kjedene men det var en liten motebutikk her jeg bor som gav seg pga bemanningsproblemer. Billigste shortsen koster 799, og dyreste kjolen kostet 7500 kr. Selg det hver for seg, definitivt! Interessant, legger du ut link til finn.no annonsen om du legger det ut der? Anonymkode: b6cd3...7cb 2
Gjest JegogVi2 Skrevet 20. juni 2022 #12 Skrevet 20. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Selg det hver for seg, definitivt! Interessant, legger du ut link til finn.no annonsen om du legger det ut der? Anonymkode: b6cd3...7cb Jeg skal se om jeg legger det på finn.
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #13 Skrevet 20. juni 2022 Du får nok mye mer om du deler opp, enten i enkeltplagg eller små pakker. Pass på å få gode bilder, også med prislapp om den henger på. Det er mer jobb, men det vil sannsynligvis være verdt det. Anonymkode: 63f7c...cd8 5
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #14 Skrevet 20. juni 2022 Del det opp, det vil du tjene mye mer på Anonymkode: a90fa...487 2
Gjest JegogVi2 Skrevet 20. juni 2022 #15 Skrevet 20. juni 2022 Takk. Jeg har i dag tatt hva dere har kommet til konklusjon, og jeg la det ut i en facebook gruppe hvor det etter kort tid ble solgt, 200 plagg b delt opp i 10 pakker a 150 kr.
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #16 Skrevet 20. juni 2022 JegogVi2 skrev (4 timer siden): Absolutt ingen HM der, heller ikke kjedene men det var en liten motebutikk her jeg bor som gav seg pga bemanningsproblemer. Billigste shortsen koster 799, og dyreste kjolen kostet 7500 kr. Kjolene og skjørtene er i silke og Lin som du nevner. Ville lagt ut et og et plagg. Evt alle shortser i en annonse og skrevet 100kr pr stk, kjoler i en annonse osv. Heng kjoler på kleshenger og ta gode bilder. Anonymkode: 95a87...887 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå