AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #1 Skrevet 20. juni 2022 Jeg er en mann i 20-årene som har vært tiltrukket mange kvinner, men ingen har vært tiltrukket. Jeg er jomfru og har aldri fått tilbud om sex. Jeg vet det er fyfy for en mann å reagere emosjonelt men jeg er veldig trist over situasjonen jeg er i. Jeg vil føle meg ønsket. Jeg vet det også er fyfy for en mann å ønske nærhet. Kvinner blir møtt med trøst mens menn blir bedt om å ta seg sammen. Spørsmålet jeg har er hva man mangler om man aldri har vært attraktiv for sex. Om jeg er så stygg at jeg kommer til å dø alene er ikke livet mitt verdt å leve. Og det vet dere kvinner. Dere vet hvordan syn dere har på en som aldri får seg noe. Anonymkode: 5044c...96d
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #2 Skrevet 20. juni 2022 17 minutter siden, AnonymBruker said: Spørsmålet jeg har er hva man mangler om man aldri har vært attraktiv for sex. Du er ikke gammel nok. Vent noen år så får du også sjans. Anonymkode: 88aae...b48 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #3 Skrevet 20. juni 2022 Hvordan ser du ut? Ingen kvinner velger p ha sex med en uattraktiv mann da selv ganske stygge damer kan fiske inn en middels attraktiv mann om det bare er for sex. Problemet er da at disse damene fortsetter med det og tror de også reellt sett har sjangs på disse mennene. Og på den måten ender menn som deg alltid opp alene, og disse damene sutrer over at menn ikke vil ha dem. Anonymkode: 95937...4eb 2
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #4 Skrevet 20. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du er ikke gammel nok. Vent noen år så får du også sjans. Anonymkode: 88aae...b48 Skal noen banke på døra mi når jeg har bursdag? Anonymkode: 5044c...96d 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #5 Skrevet 20. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvordan ser du ut? Ingen kvinner velger p ha sex med en uattraktiv mann da selv ganske stygge damer kan fiske inn en middels attraktiv mann om det bare er for sex. Problemet er da at disse damene fortsetter med det og tror de også reellt sett har sjangs på disse mennene. Og på den måten ender menn som deg alltid opp alene, og disse damene sutrer over at menn ikke vil ha dem. Anonymkode: 95937...4eb Jeg antar jeg ser ut som Norges styggeste basert på hvordan kvinner behandler meg. Anonymkode: 5044c...96d
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #6 Skrevet 20. juni 2022 Du vet ikke hva andre tenker. Og nei, det er ikke fyfy for menn å reagere emosjonelt eller ønske nærhet. Det som er sett ned på er å sutre og ikke kunne gjøre noe med sin egen situasjon hvis situasjonen krever det. Men det gjelder begge kjønn. Det hjelper deg ikke å tenke på ulikheter mellom kjønnene. Noe er lettere for menn, andre ting lettere for kvinner. Du skal leve. Selvfølgelig skal du leve. Når du er i tyveårene kan du fremdeles legge opp livet ditt sånn du ønsker. Og du skal endre livet ditt og finne ut hva som trengs for å bli lykkelig. Det virker som om du savner nærhet og å føle verdi og bli betraktet som attraktiv. Ok, flott, dette kan du gjøre noe med. Ikke gi opp. Og forstå at du selv må synes at du er bra for da endrer utstrålingen din seg og blir mer attraktiv i seg selv. Hva er attraktivt? Definer det. Tenk på menn du tenker at kvinner oppfatter som attraktive og kopier det de gjør, men tilpasset deg. Vær genuin. Ikke lyv og spill spill. Bli bra positivt menneske på ordentlig. Hva slags klær har de? Hva jobber de med. Hvordan er utstrålingen deres. Hva spiser de? Trener de? Jobb med deg selv og hvis det var fornærmede så forstå at det overhodet ikke er det. Alle må jobbe med seg selv og det er de som gjør det som lykkes. Masse lykke til. Anonymkode: e3eff...27a 4
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #7 Skrevet 20. juni 2022 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Du vet ikke hva andre tenker. Og nei, det er ikke fyfy for menn å reagere emosjonelt eller ønske nærhet. Det som er sett ned på er å sutre og ikke kunne gjøre noe med sin egen situasjon hvis situasjonen krever det. Men det gjelder begge kjønn. Det hjelper deg ikke å tenke på ulikheter mellom kjønnene. Noe er lettere for menn, andre ting lettere for kvinner. Du skal leve. Selvfølgelig skal du leve. Når du er i tyveårene kan du fremdeles legge opp livet ditt sånn du ønsker. Og du skal endre livet ditt og finne ut hva som trengs for å bli lykkelig. Det virker som om du savner nærhet og å føle verdi og bli betraktet som attraktiv. Ok, flott, dette kan du gjøre noe med. Ikke gi opp. Og forstå at du selv må synes at du er bra for da endrer utstrålingen din seg og blir mer attraktiv i seg selv. Hva er attraktivt? Definer det. Tenk på menn du tenker at kvinner oppfatter som attraktive og kopier det de gjør, men tilpasset deg. Vær genuin. Ikke lyv og spill spill. Bli bra positivt menneske på ordentlig. Hva slags klær har de? Hva jobber de med. Hvordan er utstrålingen deres. Hva spiser de? Trener de? Jobb med deg selv og hvis det var fornærmede så forstå at det overhodet ikke er det. Alle må jobbe med seg selv og det er de som gjør det som lykkes. Masse lykke til. Anonymkode: e3eff...27a Jeg har jo gjort masse av det. Trent, oppgradert garderoben, begynt på studier, snakket med forskjellige mennesker. Til tross for det har ingen kvinner sendt så mye som en melding. Anonymkode: 5044c...96d
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #8 Skrevet 20. juni 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Skal noen banke på døra mi når jeg har bursdag? Anonymkode: 5044c...96d Damer på din alder plukker de mest attraktive mennene i alle aldre. Da blir det nødvendigvis veldig vanskelig for menn flest på din alder. Du konkurrerer jo med alle de største og kjekkeste mennene. Om noen år er konkurransen langt mindre, dermed blir det lettere. Det er ingen som banker på døra di nei, men det blir mulig å få dame Anonymkode: 88aae...b48
Veggdyret Skrevet 20. juni 2022 #9 Skrevet 20. juni 2022 21 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har jo gjort masse av det. Trent, oppgradert garderoben, begynt på studier, snakket med forskjellige mennesker. Til tross for det har ingen kvinner sendt så mye som en melding. Anonymkode: 5044c...96d Men har DU tatt initiativ da? Har du flørtet, invitert med på date? Og hvis ja - kan du ærlig si at du har lagt deg på ditt eget nivå og ikke gått etter kvinner som er tydelig penere enn deg? Og aller viktigst - vil du kunne være fornøyd med å ha en kjæreste, en som er like attraktiv som deg og der dere kun har sex med/flørter med hverandre? Eller vil du aller helst føle deg ettertraktet og prøve å få flere kvinner på kroken selv om du allerede har fått napp hos én? 4
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #10 Skrevet 20. juni 2022 Det første du bør gjøre er å slutte å spørre kvinner hva de vil ha. Det vet de ikke selv engang. Spør heller menn som har suksess med kvinner, så får du de ærlige svarene du forhåpentligvis er ute etter. Vær forberedt på at du har mye arbeid foran deg, både fysisk og mentalt, og at det ikke kommer til å være behagelig å lære hvorfor du er der du er nå. Men det vil bli bedre når du har gjort jobben en stund. Start med følgende to ting: Begynn å løfte tunge saker minst 3 ganger i uka, og les "No More Mr. Nice Guy". Anonymkode: f51d4...f0a 4
ClausSaus Skrevet 20. juni 2022 #11 Skrevet 20. juni 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): […] Start med følgende to ting: Begynn å løfte tunge saker minst 3 ganger i uka, og les "No More Mr. Nice Guy". Anonymkode: f51d4...f0a Signerer denne – absolutt en bra bok å starte med for noen som sliter med situasjonen TS beskriver. Skrevet av Dr Robert Glover, for ordens skyld. Følg gjerne opp med "When I Say No I Feel Guilty" av Dr Manuel J. Smith og "The Rational Male" av Rollo Tomassi. Så har du litt bakgrunn å jobbe med. 1
*Mocca* Skrevet 20. juni 2022 #12 Skrevet 20. juni 2022 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Damer på din alder plukker de mest attraktive mennene i alle aldre. Da blir det nødvendigvis veldig vanskelig for menn flest på din alder. Du konkurrerer jo med alle de største og kjekkeste mennene. Om noen år er konkurransen langt mindre, dermed blir det lettere. Det er ingen som banker på døra di nei, men det blir mulig å få dame Anonymkode: 88aae...b48 Jeg tror ikke du skal sitte å håpe at damer sender deg melding med tilbud om sex. Vi trenger ikke sende de meldingene fordi vi får meldinger av menn som er interessert. Hvis vil vil møte noen for sex så kan vi velge stort sett, og da faller valget på noen som viser interesse 5
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #13 Skrevet 20. juni 2022 *Mocca* skrev (22 minutter siden): Jeg tror ikke du skal sitte å håpe at damer sender deg melding med tilbud om sex. Vi trenger ikke sende de meldingene fordi vi får meldinger av menn som er interessert. Hvis vil vil møte noen for sex så kan vi velge stort sett, og da faller valget på noen som viser interesse Livet er mye vanskeligere for menn. Det er helt klart. Hvem er egentlig undertrykt? Anonymkode: 5044c...96d
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #14 Skrevet 20. juni 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Livet er mye vanskeligere for menn. Det er helt klart. Hvem er egentlig undertrykt? Anonymkode: 5044c...96d En mann kunne fått så mye sex og nærhet han bare ville hvis han bare ville hatt meg. Hvordan forklarer du den da?? Anonymkode: 3fe0a...d1f 2
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #15 Skrevet 20. juni 2022 45 minutter siden, ClausSaus said: Signerer denne – absolutt en bra bok å starte med for noen som sliter med situasjonen TS beskriver. Skrevet av Dr Robert Glover, for ordens skyld. Følg gjerne opp med "When I Say No I Feel Guilty" av Dr Manuel J. Smith og "The Rational Male" av Rollo Tomassi. Så har du litt bakgrunn å jobbe med. Vil anbefale at han dropper den siste der inntil han har ting på stell. Den er veldig på macro-nivå, selv om den er presis, og har en tendens til å få folk til å klistre alt som står der på kvinnene i sine liv, og gjøre dem paranoide og sinte. Definitivt ikke grunnkurs -pensum. Anonymkode: f51d4...f0a
ClausSaus Skrevet 20. juni 2022 #16 Skrevet 20. juni 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Vil anbefale at han dropper den siste der inntil han har ting på stell. Den er veldig på macro-nivå, selv om den er presis, og har en tendens til å få folk til å klistre alt som står der på kvinnene i sine liv, og gjøre dem paranoide og sinte. Definitivt ikke grunnkurs -pensum. Anonymkode: f51d4...f0a Nei, forsåvidt riktig det. Men de to andre er veldig rettet innover, og egne for å jobbe med seg selv. Med TRM på lasset får han i det minste også en som handler om omgivelsene.
PetraPerlesukker Skrevet 20. juni 2022 #17 Skrevet 20. juni 2022 Mistenker at du er samme person som brukernavnet AnonymBurker
Gjest Ghostface Skrevet 20. juni 2022 #18 Skrevet 20. juni 2022 Ikke meg heller. Har vært opptatt av andre ting i livet.
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #19 Skrevet 20. juni 2022 Du må rett og slett komme over deg sjøl litt. Slutte å synes synd på deg selv. Ta grep nå Anonymkode: ac481...a04 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #20 Skrevet 20. juni 2022 Tror du at kvinner går rundt og tilbyr sex til folk uten videre? 🤨 Anonymkode: 06b30...cd4 1 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå