Pasha Skrevet 14. november 2005 #1 Skrevet 14. november 2005 Vi går med planer om å pusse opp kjøkkenet vårt og skal da bytte ut benkeplata der. I bredden er plate 60 cm og total lengde er i underkant av 4 meter kan jeg tenke meg. Er det noen som vet hvordan pris jeg kan beregne på dette? Vi skal ikke ha det dyreste i heltre akkuatt, men det må se pent ut. Fargen skal være mørk regner jeg med (passe til svarte hvitevarer + brune skap) ..hvordan er egentlig en benkeplate festet?
Gjest Lea Skrevet 15. november 2005 #2 Skrevet 15. november 2005 Ikea har et greit utvalg av både laminat og heltreplater. Benkeplaten er festet fra undersiden med skruer.
Gjest gjesten Skrevet 15. november 2005 #3 Skrevet 15. november 2005 Et lite tips angående benkeplatene fra IKEA. Det er kvalitetsforskjell mellom de du får ferdig utskjært og de som ikke er det. Benkeplaten som er hel har en bedre kvalitet enn den ferdigutskjærte. Dersom dere har muligheten til det vil jeg bestille en hel benkeplate for så å skjære ut til vask selv (om det er aktuelt, da).
Pasha Skrevet 15. november 2005 Forfatter #4 Skrevet 15. november 2005 Må man ikke uannsett skjære ut til vask selv? eller finnes det ferdig utskjærte. Er jo ikke noe problem for oss å skjære ut til vask selv, så det hadde vi jo uannsett planer om.. (vel pappa skal skjære ut blir nok penere da enn om vi gjør det)
Gjest Lea Skrevet 15. november 2005 #5 Skrevet 15. november 2005 Jeg har aldri sett de som er ferdige til vask i alle fall. Det er jo forskjellige størrelser på vasker og de skal være på ulike steder. Ville nok absolutt skåret ut selv. Det er slett ikke venskelig om man har en god stikksag og måler opp skikkelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå