AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #1 Skrevet 20. juni 2022 Hei, 45 år, skiftarbeider (formiddag, ettermiddag, natt) med hus, mann (som også jobber skift) og to barn uten ekstra utfordringer på 10 og 13 år hvor begge to er aktive med fotball. Kort fortalt; et trygt og godt familieliv. Siste tiden har jeg følt meg så «utafor». Blir fort gretten, sur, finner ikke roen i det hele tatt (jeg har Adhd), går rundt og «jobber» når jeg er hjemme og døyver rastløsheten med spising som fører til økt vekt og mindre følelse av velvære. Liten interesse for sex har jeg vel alltid hatt, men nå er den lik null…. Før likte jeg å være fysisk aktiv og trening var liksom «greia» mi. Det er som om jeg leter etter meningen med livet, rett og slett. Når jeg spør meg selv om hva er det du VIRKELIG har lyst til, så vet jeg ikke ! Blir helt skremt jeg🙈🙈 Jeg er en person som liker å stille opp for andre og de rundt meg. Spør folk om hjelp; jeg sier ja. Dugnader ? Jeg sier ja., holder på hjemme med å ha rent og ryddig hus, følger opp barn, lager mat… JA! Begynner å lure på om jeg er deprimert jeg? Noen som kjenner seg igjen og kan komme med tips til å bryte en ond sirkel? Har begynt å tenke på hva JEG gjør for meg selv, så lurer jeg på hva det også er, for svaret er ingenting! Er det viktig for dere å gjøre noe for dere selv? Jeg famler i blinde, føler meg flat og føler meg i ferd med å bli syk av dette her. Jeg er ikke suicidal, selv om jeg skriver jeg leter etter meningen med livet. Min mann og jeg reiser på en tur i året med venner. VOKSENTUR. Ellers så er vi kanskje ute 2, maks 4 ganger i året. Det er kanskje mye ift andre, men vi jobber hver 3 helg og besteforeldre som desverre er døde. Anonymkode: 536ee...760 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #2 Skrevet 20. juni 2022 Nå er ikke barnet mitt så stor enda, men jeg danser med en vennegjeng, lager videoer og deltar på danse konkuranser. Hadde jeg ikke gjort det hadde jeg blitt gal. Anonymkode: 5d695...c3b
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #3 Skrevet 20. juni 2022 Massasje. Hvor enn jeg er. Fra tid til annen organiserer jeg dette for meg selv. Alle i min omgangskrets vet hva jeg ønsker om de vil gi meg noe i gave. Massasje. Spa. Anonymkode: 47041...279
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #4 Skrevet 20. juni 2022 Jeg prøver å være flink med egenpleie: ansiktsmaske, hårkur, barbering, skrubbing og stell. Jeg baker, pusler, gjør håndarbeid. Jeg går turer, tar et kafebesøk med ei venninne. Innimellom går jeg og mannen ut og gjør noe sammen. Anonymkode: 76938...4d8 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #5 Skrevet 20. juni 2022 Jeg er helt avhengig av å få tid til egoting, ellers blir livet uholdbart og helsa dårlig. Av og til er det veldig hektisk og da begynner psyken å krangle. Da må jeg sette meg ned og se hva jeg kan prioritere bort for å få tid til egne ting. Å være med venninner, å gå på kafe, gå på tur eller andre enkle ting er alt som skal til. Og en helg på hotell er veldig sunt for å senke skuldre og få nytt mot. Anonymkode: cc708...f52 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #6 Skrevet 20. juni 2022 Jeg drar på konserter i blant, det er vel det jeg gjør for meg selv. Av og til kler jeg meg fint når jeg skal ut osv. Men stort sett er det jobbing og å få endene til å møtes. Kostholdet er strikt og jeg prøver å trene litt- men det er vel ikke akkurat en luksusting. Anonymkode: bcba4...6e0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå