Gå til innhold

Dating når man er liten og spinkel

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 157 høy, er ganske spinkel og har nesten ikke bryster. Jeg tror jeg har et pent ansikt og hår, men jeg er egentlig en blanding av en jentunge og en dukke, synes jeg. Nå har jeg kommet forbi midten av tjueåra og har bare vært i ett forhold, like etter videregående. Jeg vet ikke hvordan "markedsverdi" jeg har på datingmarkedet, for jeg har holdt meg unna det. I stedet har det blitt studier og nå jobb. Jeg har hatt et par sexpartnere underveis, og jeg liker jo det veldig godt, men er usikker på om jeg oppfattes som en å ha gøy med og ikke en å bli sammen med. De siste årene har trenden vært store rumper og mer kropp, altså lenger unna meg enn noen gang. Jeg har vurdert å gjøre brystene større for å få mer former og vil gjerne ha råd om det (vil det se rart ut).

Anonymkode: e2895...b90

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Liten og nett har da aldri gått av moten! Synes du høres flott ut jeg. Absolutt min preferanse, elsker petite damer. Inkludert små pupper, ikke gjør noen inngrep.

Hvis du er i tvil så lag deg profil på tinder. Jeg kan garantere at du vil være populær

Anonymkode: feb1a...4e3

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Jeg er 157 høy, er ganske spinkel og har nesten ikke bryster. Jeg tror jeg har et pent ansikt og hår, men jeg er egentlig en blanding av en jentunge og en dukke, synes jeg. Nå har jeg kommet forbi midten av tjueåra og har bare vært i ett forhold, like etter videregående. Jeg vet ikke hvordan "markedsverdi" jeg har på datingmarkedet, for jeg har holdt meg unna det. I stedet har det blitt studier og nå jobb. Jeg har hatt et par sexpartnere underveis, og jeg liker jo det veldig godt, men er usikker på om jeg oppfattes som en å ha gøy med og ikke en å bli sammen med. De siste årene har trenden vært store rumper og mer kropp, altså lenger unna meg enn noen gang. Jeg har vurdert å gjøre brystene større for å få mer former og vil gjerne ha råd om det (vil det se rart ut).

Anonymkode: e2895...b90

Du har sikkert høye krav selv 

Anonymkode: 400f9...691

AnonymBruker
Skrevet

Litt mer selvtillit hjelper nok mest. Kanskje denne videoen kan hjelpe? Jeg tipper du er Gamine eller Soft Gamine:

Alle kroppstyper har sin egen skjønnhet, helt uavhengig av moter og trender. :)

Anonymkode: 077c9...254

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke det skal være noe problem altså. Veit ikke om det får deg til å se yngre ut eller noe sånt, men man kan absolutt være sexy selv om man er petite. 

Anonymkode: eea5e...379

• Liker 1
Gjest Wrightandrong
Skrevet

Det er ikke noe galt i å være liten og spinkel. Fine folk kommer i mange ulike fasonger. Tenker du bare har vært litt uheldig så langt. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tipper du ser veldig bra ut, og at både pupper og rumpe står til den nette kroppen. Trender skal du i hvertfall ikke bry deg om. Nå ler vi av gårsdagens moter, og kroppstrender, og det gjør vi snart av dagens også. 

Klok gammel mann. 

Anonymkode: cb7e6...c9e

AnonymBruker
Skrevet

Hun her (Coi Leray) blant annet, trender 

AnonymBruker
Skrevet

Om du er missfornøyd, kan du jo gå opp noen kg og se om du er komfortabel med det. Men kun for din egen del.
Har selv vært tynn (og 163 høy), følte meg litt androgyn. Valgte å gå opp noen kg ekstra. Fikk bedre selvtillit, følte meg mere kvinnelig og komfortable på f.eks date

Anonymkode: c3966...22d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Om du er missfornøyd, kan du jo gå opp noen kg og se om du er komfortabel med det. Men kun for din egen del.
Har selv vært tynn (og 163 høy), følte meg litt androgyn. Valgte å gå opp noen kg ekstra. Fikk bedre selvtillit, følte meg mere kvinnelig og komfortable på f.eks date

Anonymkode: c3966...22d

Å være androgyn har ingenting med hvor store pupper du har i min mening. Det er heller en maskulin energi. Og de som er androgyne har ofte valgt dette selv. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...