AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #1 Skrevet 20. juni 2022 Er trans: menn som er fanget i kvinne kropp, og kvinner som er fanget i mannekropp? eller kvinner som føler seg som menn fanget i kvinne kropp og menn som føler seg som kvinner fanget i manne kropp? 🤔 Anonymkode: bc6ac...4a0
SlemUlv Skrevet 20. juni 2022 #2 Skrevet 20. juni 2022 Transmann er menn, og transkvinne er kvinner. Er ikke vanskeligere en det.
Morpheus Skrevet 20. juni 2022 #3 Skrevet 20. juni 2022 Jeg tenker på det som kvinner i herreklær, eller menn i kvinneklær.
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #4 Skrevet 20. juni 2022 SlemUlv skrev (1 time siden): Transmann er menn, og transkvinne er kvinner. Er ikke vanskeligere en det. Transmenn er transmenn og transkvinner er transkvinner, ekte menn har XY-kromosomer og ekte kvinner har XX-kromosomer. Det er enkel biologisk fakta, er ikke vanskeligere enn det. Anonymkode: 79ffb...e1e 2 1
Katten.2.0 Skrevet 20. juni 2022 #5 Skrevet 20. juni 2022 1 hour ago, SlemUlv said: Transmann er menn, og transkvinne er kvinner. Er ikke vanskeligere en det. Hadde det vært så enkelt hadde ikke begrepet trans eksistert. Transmenn er vel biologiske kvinner som har gjort grep/ønsker at ens oppfattede identitet skal samsvare med hans kjønnsidentitet. Og omvendt for transkvinner. Hadde ikke biologi vært en faktor ville ikke begrepet trans eksistert. (Uten at jeg legger verdi i begrepene - mennesker er mennesker og skal behandles med respekt uavhengig kjønnsuttrykk) 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #6 Skrevet 21. juni 2022 Morpheus skrev (21 timer siden): Jeg tenker på det som kvinner i herreklær, eller menn i kvinneklær. Det er jeg enig i. Det er kvinner som har kledd seg ut som menn og menn som har kledd seg ut som kvinner. Hva de føler inni seg kan imidlertid være noe annet, men det er slik jeg ser dem. Anonymkode: 10246...990
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #7 Skrevet 21. juni 2022 Mentalt syke som regel. Anonymkode: 880ab...8e6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå