Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! 

Jeg liker å være blond, og har stripet håret lyst hos frisør. Har en ganske fin gullaktig blondfarge på håret nå. Det begynner endelig å bli langt, så jeg tør nesten ikke røre det i frykt for at det blir slitt og jeg må klippe av mye. 

MEN min naturlige hårfarge er fæl. Mørkeblond/brun ish, ikke en fin farge. Nå har jeg fått en del ettervekst, den fader ut i de blonde lengdene men jeg får virkelig helt fnatt av fargen på etterveksten. 

Fortsette med frisør hver 2-3 mnd går ikke. Er så utrolig dyrt. 

Hva gjør dere andre som kan gjøres hjemme? Alle tips mottas med stor takk! 

Anonymkode: b491e...88d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har sterkt vurdert casting creme gloss i hele håret. Noen med erfaring? 

Ts

Anonymkode: b491e...88d

AnonymBruker
Skrevet

Min erfaring er at casting creme har en veldig fin farge men sitter dårlig i naturlig hår.. det jeg gjør er at jeg går over med en permanent lys farge som er noe mørkere enn resten av håret, dog fortsatt blond, også tar jeg kun etterveksten. Så er jeg hos frisør ca enn gang i halvåret og striper opp etterveksten slik at hele er blondt igjen. Sånn holder jeg på 🙈 men jeg gjør ikke noe av at det er en liten tone mørkere på vinterhalvåret da..

Anonymkode: de5e2...4d9

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lærte på den harde måten at det å bleke ettervekst hjemme bare skadet håret noe forferdelig... Og ikke hadde jeg råd til frisør hver 2. måned, og det så fælt ut hvis jeg lot det gå lengre enn det. 

Jeg ga opp og begynte å farge håret i en finere versjon av min farge, sånn at det blir mindre synlig når det er ettervekst, og jeg kan enklere farge det hjemme med farge, ikke bleking. 

Anonymkode: 5757e...833

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...