AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #1 Skrevet 20. juni 2022 Jeg er særboer og har vært med kjæresten min i 4 år. Kjæresten min ønsker ikke å flytte sammen med meg for han trives så godt slik han har det. Han kan ikke kysse meg eller vise følelser for meg når barna hans er til stede, for det mener han er flaut eller upassende. Er han hos meg og et av barna hans ringer og spør hva han gjør på, så kan han ikke si at han er hos meg. Hvis jeg tar telefonen hans når barna ringer når han er hos meg, så liker han det ikke. Han kan ikke stå "i forhold" på Facebook og legger kun ut bilder av seg selv og barna, men det er helt greit for meg for jeg er ikke noe fotogen og liker ikke å se meg selv på bilder. Det er regler for hvordan ting gjøres på kjøkkenet, hvordan håndduker henges på badet, hvor langt inn i gangen man går ned sko osv. 🤨 Anonymkode: e2871...0cd 2
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #2 Skrevet 20. juni 2022 Da regner jeg med «pluss-listen», altså alle fordelene ved å være kjæreste med denne mannen, er mye lengre enn minus-listen! Eller ser jeg ikke hvorfor du holder ut. Er dere enige om hva framtiden bringer for forholdet? Eller henger du bare med i håp om at han skal endre seg? For det kommer han ikke til å gjøre. Anonymkode: 8503f...0af 30 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #3 Skrevet 20. juni 2022 Og? Alt du nevner er ting han selv har lov å bestemme. Anonymkode: 8bfba...0f9 3
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #4 Skrevet 20. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Da regner jeg med «pluss-listen», altså alle fordelene ved å være kjæreste med denne mannen, er mye lengre enn minus-listen! Eller ser jeg ikke hvorfor du holder ut. Er dere enige om hva framtiden bringer for forholdet? Eller henger du bare med i håp om at han skal endre seg? For det kommer han ikke til å gjøre. Anonymkode: 8503f...0af Det blir ikke aktuelt med felles barn siden han er sterilisert og det er helt greit siden jeg har et barn fra før av. Jeg henger vel bare med tror jeg, siden jeg er kronisk syk og redd for å bli forlatt og ikke finne meg noen ny😐 ts Anonymkode: e2871...0cd 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #5 Skrevet 20. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg henger vel bare med tror jeg, siden jeg er kronisk syk og redd for å bli forlatt og ikke finne meg noen ny Oooooooff, kjenner denne svir. Jeg var også sånn før, kronisk syk, ensom, ville ikke være alene og forlatt, og fant meg i alt eksen gjorde og fant på. For ingen andre ville jo være med meg. Dere er sammen av feil grunner, han med deg for hva enn han får ut av å kontrollere deg, og du med ham fordi du ikke vil være alene. Du må ut av dette forholdet og finne verdi og trygghet i deg selv ellers vil du alltid lide under skoen til noen andre. Anonymkode: 8804a...734 21 4 4
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #6 Skrevet 20. juni 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg er særboer og har vært med kjæresten min i 4 år. Kjæresten min ønsker ikke å flytte sammen med meg for han trives så godt slik han har det. Han kan ikke kysse meg eller vise følelser for meg når barna hans er til stede, for det mener han er flaut eller upassende. Er han hos meg og et av barna hans ringer og spør hva han gjør på, så kan han ikke si at han er hos meg. Hvis jeg tar telefonen hans når barna ringer når han er hos meg, så liker han det ikke. Han kan ikke stå "i forhold" på Facebook og legger kun ut bilder av seg selv og barna, men det er helt greit for meg for jeg er ikke noe fotogen og liker ikke å se meg selv på bilder. Det er regler for hvordan ting gjøres på kjøkkenet, hvordan håndduker henges på badet, hvor langt inn i gangen man går ned sko osv. 🤨 Anonymkode: e2871...0cd Han hadde vært for sær for meg. AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det blir ikke aktuelt med felles barn siden han er sterilisert og det er helt greit siden jeg har et barn fra før av. Jeg henger vel bare med tror jeg, siden jeg er kronisk syk og redd for å bli forlatt og ikke finne meg noen ny😐 ts Anonymkode: e2871...0cd Du er jo ikke tatt inn skikkelig en gang, så hvorfor så redd for å bli forlatt da? Anonymkode: f2974...b3b 12 4 2
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #7 Skrevet 20. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Han hadde vært for sær for meg. Du er jo ikke tatt inn skikkelig en gang, så hvorfor så redd for å bli forlatt da? Anonymkode: f2974...b3b Jeg kjenner godt familien hans og også barna, men han er så prippen på at han ikke skal vise følelser foran barna fordi det er upassende. Kan legge til at barna går i 6 og 8 klasse Ts Anonymkode: e2871...0cd
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #8 Skrevet 20. juni 2022 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Jeg kjenner godt familien hans og også barna, men han er så prippen på at han ikke skal vise følelser foran barna fordi det er upassende. Kan legge til at barna går i 6 og 8 klasse Ts Anonymkode: e2871...0cd Det er ganske normalt å vise følelser rundt barn. Jeg gjør det med min samboer som er stefar til min eldste. Anonymkode: f2974...b3b 5
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #9 Skrevet 20. juni 2022 Folk er forskjellig, men jeg synes alt det du sier høres skikkelig kjipt ut. Ikke nødvendigvis en deal-breaker, men bare kjipt. Irriterende med folk som skal ha regler for alt mulig småtteri, men også litt trist å ikke kunne vise verden at vi er et par. Synes du det er ok at dere er særboere? Det er noe som er totalt uaktuelt i min verden ihvertfall. Hvis fyren vil være særboer så kan han finne seg noen andre enn meg. Anonymkode: 2bad5...9a8 3
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #10 Skrevet 20. juni 2022 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Jeg kjenner godt familien hans og også barna, men han er så prippen på at han ikke skal vise følelser foran barna fordi det er upassende. Kan legge til at barna går i 6 og 8 klasse Ts Anonymkode: e2871...0cd Jeg er heller single enn å leve sånn der. Singellivet er ikke så værst det heller. Jeg skal aldri ha samboer i hvertfall. Særbo er nærmeste for meg men vil føle at vi er to hvis vi først skulle hatt ett forhold Anonymkode: ca557...dd0 4 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #11 Skrevet 20. juni 2022 Altså, ikke alle er komfortable med public displays of affection, som det heter.. Og det er helt normalt å ha "regler" for skobruk inne.. Jeg synes det høres ut som om dere er litt inkompatible, og at du er litte granne sneversynt. Du har jo også en "regel" om skobruk - som i at du vil ha regelen at "det er fritt frem å gå omkring med sko inne". Anonymkode: 67d3f...68c 2 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #12 Skrevet 20. juni 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Altså, ikke alle er komfortable med public displays of affection, som det heter.. Og det er helt normalt å ha "regler" for skobruk inne.. Jeg synes det høres ut som om dere er litt inkompatible, og at du er litte granne sneversynt. Du har jo også en "regel" om skobruk - som i at du vil ha regelen at "det er fritt frem å gå omkring med sko inne". Anonymkode: 67d3f...68c Nei jeg liker heller ikke sko inne selvfølgelig, men han har nok litt ocd og er sær. Ts Anonymkode: e2871...0cd
AprilLudgate Skrevet 20. juni 2022 #13 Skrevet 20. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei jeg liker heller ikke sko inne selvfølgelig, men han har nok litt ocd og er sær. Ts Anonymkode: e2871...0cd Jeg tror du er inne på noe her, og det er nok grunnen til at han er skilt og i tillegg vil være særboer. Har du spurt ham om han klarer å jekke litt ned på reglene? 2
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #14 Skrevet 20. juni 2022 DundreMilfin skrev (8 minutter siden): Jeg tror du er inne på noe her, og det er nok grunnen til at han er skilt og i tillegg vil være særboer. Har du spurt ham om han klarer å jekke litt ned på reglene? I begynnelsen av forholdet når vi var nyforelsket Så gjorde han det, men så har det ballet på seg. Ts Anonymkode: e2871...0cd
AprilLudgate Skrevet 20. juni 2022 #15 Skrevet 20. juni 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): I begynnelsen av forholdet når vi var nyforelsket Så gjorde han det, men så har det ballet på seg. Ts Anonymkode: e2871...0cd Da tar du det opp igjen 2
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #16 Skrevet 20. juni 2022 Er det vanlig å svare andres mobiler? Dette gjør man uansett ikke om det ikke er avklart på forhånd om den andre synes det er greit. Og hvorfor tar du telefonen når barna hans ringer når du vet han ikke liker det? Og kan du ikke ta av skoene der han har lagd plass til det? Ikke alle liker at folk tramper inn med sko i hele huset på trass fordi de ikke liker reglene der de er på besøk Anonymkode: fb0f1...fd0 11
Helene Skrevet 20. juni 2022 #17 Skrevet 20. juni 2022 Er han drømmemannen din? Vil ikke du ha en som støtter deg, alltid? La han gå. Du fortjener bedre. 2
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #18 Skrevet 20. juni 2022 Ironisk nok er anonymkoden din 0cd 😂 En sånn petimeter hadde jeg ikke giddet å bruke tid på. Anonymkode: 53e98...5dd 8 2
C8H10N4O2 Skrevet 20. juni 2022 #19 Skrevet 20. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det blir ikke aktuelt med felles barn siden han er sterilisert og det er helt greit siden jeg har et barn fra før av. Jeg henger vel bare med tror jeg, siden jeg er kronisk syk og redd for å bli forlatt og ikke finne meg noen ny😐 ts Anonymkode: e2871...0cd Uten å si noe om deres forhold spesielt, men det er bedre å være singel enn å være i et dårlig forhold. 5 1
Helene Skrevet 20. juni 2022 #20 Skrevet 20. juni 2022 C8H10N4O2 skrev (2 minutter siden): Uten å si noe om deres forhold spesielt, men det er bedre å være singel enn å være i et dårlig forhold. Støtter denne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå