Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og kjæresten gikk tur på en skogssti med den 3 år gamle hannhunden (Pluto) til mora mi. Oppi høgget møtte vi en hyggelig pensjonist med en tispe. Hundene luktet litt på hverandre, før vår siktet seg inn mot kjønnsorganet. Tispen la seg så på rygg, mens Pluto slikket henne (i tispetissen). De ga seg imidlertid ikke, det så ut som de begge var fornøyde, men smalltalken med pensjonisten ble jo litt klein etterhvert. Alle skjønte jo hva som foregikk. Til slutt ropte vi på Pluto, og fikk ham (motvillig) med oss videre.

Jeg har skjønt at det er mange med greie på hund her på KG. Hva burde vi har gjort? Ventet på at tispa skulle få orgasme? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Får hunder og katter orgasme?

Anonymkode: b2e6e...7be

AnonymBruker
Skrevet

Da måtte du ventet lenge. Hunder parer seg for reproduksjon, så det er liten vits utenom løpetid. Helt greit å gå videre etter at de hadde hilst og lekt litt sammen.

Anonymkode: fb756...fe2

AnonymBruker
Skrevet

Har skoleferien begynt, altså?

Anonymkode: 64283...863

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Da måtte du ventet lenge. Hunder parer seg for reproduksjon, så det er liten vits utenom løpetid. Helt greit å gå videre etter at de hadde hilst og lekt litt sammen.

Anonymkode: fb756...fe2

Her var ikke (uønsket?) graviditet en problemstilling. Tispa lå på rygg med spredte bein og det var kun oralsex. 

AnonymBruker
Skrevet

Uff herre min hatt her trodde jeg noe helt annet ☺

Anonymkode: da4f1...03f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...