Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som par, når man forlater den andre hjemme for å dra på jobb, kjøre på handling noen timer, ute for å treffe venner/dra på trening osv, man sier ha det i det man forlater huset? 

Kjenner jeg blir såret når mannen ikke sier det til meg, hva om det hender han noe i bilen/på veien. 

Han legger seg ofte uten å si god natt også. Føler han er ekstremt kald.

Anonymkode: 3cf1d...fbd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du må nesten ta det opp med ham. Si at du synes det er mer koselig om han sier slike ting og at du ville satt pris på det.

Anonymkode: 25fea...e00

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det vil jeg tro er vanlig ja. Vi gjør det alltid, med mindre vi bare skal hente posten eller stikke over til naboen en tur.

Anonymkode: 697a3...5f3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det høres litt spesielt ut. Her sier vi alltid god natt eller gir beskjed til den andre at vi skal gå ut. Synes det er litt common sense og høflig/respektfullt å gjøre det.

Anonymkode: eaaad...85c

• Liker 1
Gjest Athena Catalina
Skrevet

Det er vanlig og normalt å si disse tingene. .Ville tatt det opp med ham og spurt hvorfor han ikke sier disse tingene.

AnonymBruker
Skrevet

Her var det et av de tidlige tegnene på at følelser var borte, og nedtelling begynte. Plutselig var hun bare ute av døra. Ingen hei, og smil/kyss/klem når en av oss kom hjem. Våre lange godnattkyss gikk over til en kort nuss. Du begynner å ønske deg hund, for å få litt respons.

Hvis han har vært slik hele tiden, så fatter jeg ikke hvorfor du gikk inn i forholdet.  

Anonymkode: b9b6f...8c2

Skrevet

Det er ikke alltid mannen eller jeg sier hadet, men det kan være fordi jeg for eksempel har sagt at jeg skal noe og så tar det litt tid før jeg drar for eksempel, det gjør meg eller han ikke til en kald person føler jeg - så lenge partneren min vet at jeg elsker han tenker jeg det går helt fint å dra eller legge seg uten å si hverken hadet eller god natt egentlig.. Så TS - hvis ikke partneren din er "kald person" kan det være at du er usikker på følelsene hans overfor deg? 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sier til og med «ha det» til huset etter at det ble slutt med samboeren og hun flyttet ut.

Anonymkode: 01d25...c76

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Hade og et kyss, og hei og et kyss når vi er hjemme igjen

Anonymkode: 1aa09...78d

AnonymBruker
Skrevet

VI gjør den andre oppmerksom på at vi går.

Ofte klem og kyss.

Like ofte "da stikker jeg!" "ok!"

Er den ene i telefon eller møte, bare et kort vink. 

Gidder ikke leve hver dag som om noe skal skje. Vi har ingenting uoppgjort, så hva "siste ord" så skulle være betyr ingenting. 

Vi holder ikke på med disse god-natt greiene heller. Ofte er det bare "sove nå", "ok". 

Anonymkode: 9ad5e...a91

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vi sier i fra når vi går ja, men natta gidder jeg ikke alltid å si. Jeg blir bråtrøtt og da går jeg bare på badet og rett i seng. Orker ikke prate noe da. 

Anonymkode: 0a4dd...d2b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Som par, når man forlater den andre hjemme for å dra på jobb, kjøre på handling noen timer, ute for å treffe venner/dra på trening osv, man sier ha det i det man forlater huset? 

Kjenner jeg blir såret når mannen ikke sier det til meg, hva om det hender han noe i bilen/på veien. 

Han legger seg ofte uten å si god natt også. Føler han er ekstremt kald.

Anonymkode: 3cf1d...fbd

Er slettes ikke alltid vi gjør det. Spørs litt hvor stresset/dårlig tid vi har.

Har bodd sammen i snart 20 år. Er ikke veldig nøye om man ikke sier god natt eller hadet inne i mellom akkurat.

Syntes du virker litt vel hårsår/legger litt mye i det.

Anonymkode: ec516...a32

Skrevet

Sier hadet når jeg går hjemmefra. Hender jeg glemmer å si hadet hvis jeg blir kjørt noe sted, men da får jeg innimellom melding etterpå som er ganske sur 

AnonymBruker
Skrevet

Vi kysset ha det og kysset når vi kom inn, og kysset godnatt.

Etter over 10 år Sammen ei det jeg som prøver å holde disse tradisjonene i gang, men han bryr seg ikke så mye lengre om hverken ha det, kyssing eller godnatt😐

Anonymkode: a8161...451

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Er slettes ikke alltid vi gjør det. Spørs litt hvor stresset/dårlig tid vi har.

Har bodd sammen i snart 20 år. Er ikke veldig nøye om man ikke sier god natt eller hadet inne i mellom akkurat.

Syntes du virker litt vel hårsår/legger litt mye i det.

Anonymkode: ec516...a32

nå vil du ha et litt annet forhold til din partner i 20 år..

Anonymkode: bfba4...be9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

nå vil du ha et litt annet forhold til din partner i 20 år..

Anonymkode: bfba4...be9

Jeg svarte over, og har også vært med mannen i 20 år.

Jeg mener at om hver morgen hadde bestått av klem og kyss så ville det ikke hatt verdi lenger, bare vært en rutine. Nå skjer det som nevnt ofte, men langt fra hver gang vi forlater huset. Og da har det mer verdi, fordi vi faktisk mener det og er i øyeblikket de gangene. 

Vi var forsåvidt også slik i starten av forholdet. Det skulle være naturlig, ikke tvangspreget. 

Anonymkode: 9ad5e...a91

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...