AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #1 Skrevet 20. juni 2022 Haha jeg må bare dele. Hva skjer med verden? Er så mange rare folk der ute. Jeg sto og venta på å få gå over veien. Så blir det rødt lys for bilene og grønt for fotgjengere, og ei kjerring i bil peiser på og tror hun skal rekke det. Ender med at jeg må trekke vogna tilbake ellers hadde hun krasjet i oss. Så står hun der med bilen sin over hele fotgjengerovergangen. Jeg må vri hele vogna og presse meg bak henne for å komme over. Jeg gidder ikke å være ekstremt forsiktig når hun selv ikke er det så jeg riper opp bilen hennes ganske heftig helt bakerst på begge sider av bilen og bak. Hun klikker jo helt 😅🤣 Tror hun at alle skal bukke og neie for henne og gi stående applaus fordi hun bryter trafikkreglene og nesten kjører over babyer, bare fordi hun sitter der i en fin bil? På tide å ta ansvar tenker jeg 😂 Anonymkode: 287bc...164 6
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 Populært innlegg #2 Skrevet 20. juni 2022 Hun oppførte seg som en bølle, men du er uansett ansvarlig for å betale skaden på bilen. Anonymkode: 4a6fe...762 73 14
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 Populært innlegg #3 Skrevet 20. juni 2022 😳 du krasjet vognen med barnet oppi inni denne bilen hardt nok til å lage riper😳 Du er jo minst like sprø…. Anonymkode: fc25e...dec 92 11
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #4 Skrevet 20. juni 2022 Dere høres like egoistiske og teite ut begge to. Slike som dere som lager, og eskalerer, konflikter. Anonymkode: 8b949...291 39
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #5 Skrevet 20. juni 2022 Du må jo vente til hun har flyttet bilen sin når du ser at det ikke er plass. Ellers har du jo ripet opp bilen med vilje. Hun har all grunn til å være forbannet. Akkurat som du har all grunn til å være forbannet for at hun nesten kjørte dere ned. Men voksne folk hevner seg ikke ved å ripe opp biler! Anonymkode: e2644...0cd 36 2
Ananas. Skrevet 20. juni 2022 #6 Skrevet 20. juni 2022 Du går med barnevogn og «gidder ikke å være ekstremt forsiktig når hun ikke er det»? Hjelpes. Så du lagde riper i bilen hennes fordi du skulle tvinge deg over der det ikke var plass, som en slags straff? Hun høres ut som en som burde ta det med ro og være glad for at det ikke endte verre, og du høres ut som en som burde forsikre deg om at bilene har stanset før du skyver det mest dyrebare du har ut i veien. 31 3
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #7 Skrevet 20. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hun oppførte seg som en bølle, men du er uansett ansvarlig for å betale skaden på bilen. Anonymkode: 4a6fe...762 Jaha? Og hvis reaksjonsevnen min hadde vært litt treigere så hadde jeg måttet betale for knust og oppripet panser, vindu og tak i det vogna og kanskje jeg hadde smelt over bilen? Anonymkode: 287bc...164
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #8 Skrevet 20. juni 2022 Du høres ganske sprø ut selv. Anonymkode: 5e323...08c 20 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #9 Skrevet 20. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jaha? Og hvis reaksjonsevnen min hadde vært litt treigere så hadde jeg måttet betale for knust og oppripet panser, vindu og tak i det vogna og kanskje jeg hadde smelt over bilen? Anonymkode: 287bc...164 Det blir antagelser. Du har ripet opp bilen, gjør opp for deg. Anonymkode: 4a6fe...762 12
Ananas. Skrevet 20. juni 2022 #10 Skrevet 20. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jaha? Og hvis reaksjonsevnen min hadde vært litt treigere så hadde jeg måttet betale for knust og oppripet panser, vindu og tak i det vogna og kanskje jeg hadde smelt over bilen? Anonymkode: 287bc...164 Nei. Du må jo bare betale for det du med overlegg ødelegger. Hadde hun truffet deg, så hadde det jo vært hennes skyld. Dette er bare din skyld. Jeg skjønner at du ble sur og redd, men hallo.. 34
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #11 Skrevet 20. juni 2022 Ananas. skrev (1 minutt siden): Nei. Du må jo bare betale for det du med overlegg ødelegger. Hadde hun truffet deg, så hadde det jo vært hennes skyld. Dette er bare din skyld. Jeg skjønner at du ble sur og redd, men hallo.. Beklager, men jeg er ikke en sånn type person som rolig kan kosemose og si «oj unnskyld at du nesten drepte oss stakkars deg, men takk for at jeg klarte å avverge det». Det er en bil. Riper kan fikses. Tapte menneskeliv kan ikke det. Hvis hun er villig til å skade og drepe folk rundt seg så må hun være villig til å betale for riper eller eventuelt la de stå. Anonymkode: 287bc...164 4
Blåttvann Skrevet 20. juni 2022 #12 Skrevet 20. juni 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jaha? Og hvis reaksjonsevnen min hadde vært litt treigere så hadde jeg måttet betale for knust og oppripet panser, vindu og tak i det vogna og kanskje jeg hadde smelt over bilen? Anonymkode: 287bc...164 Du skjønner ikke forskjellen på at andre er skyld i skade og å selv være skyld i skade? Skade er skade liksom? F.eks kan politiet skyte en person som kommer løpende mot dem forfra med et våpen, men de har ikke lov til å skyte personen når personen løper vekk fra dem og ikke er i ferd med å skade andre. Det er nemlig ganske stor forskjell på dette. 13 3
Blåttvann Skrevet 20. juni 2022 #13 Skrevet 20. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Beklager, men jeg er ikke en sånn type person som rolig kan kosemose og si «oj unnskyld at du nesten drepte oss stakkars deg, men takk for at jeg klarte å avverge det». Det er en bil. Riper kan fikses. Tapte menneskeliv kan ikke det. Hvis hun er villig til å skade og drepe folk rundt seg så må hun være villig til å betale for riper eller eventuelt la de stå. Anonymkode: 287bc...164 Det er ikke sånn det fungerer. Du skal betale for skadene på bilen hennes. Jeg er enig i at det hun gjorde var verre, men du har likevel skyld i skaden du påførte bilen. 24
Ananas. Skrevet 20. juni 2022 #14 Skrevet 20. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Beklager, men jeg er ikke en sånn type person som rolig kan kosemose og si «oj unnskyld at du nesten drepte oss stakkars deg, men takk for at jeg klarte å avverge det». Det er en bil. Riper kan fikses. Tapte menneskeliv kan ikke det. Hvis hun er villig til å skade og drepe folk rundt seg så må hun være villig til å betale for riper eller eventuelt la de stå. Anonymkode: 287bc...164 Det er ganske mange nivåer mellom kosemose og å med overlegg ødelegge andres bil, og dermed bli erstatningspliktig. Ikke bare er det usjarmerende aggressivt, men om vedkommende finner ut hvem det er, så svir det jo også mer for din lommebok enn for henne. 16 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #15 Skrevet 20. juni 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jaha? Og hvis reaksjonsevnen min hadde vært litt treigere så hadde jeg måttet betale for knust og oppripet panser, vindu og tak i det vogna og kanskje jeg hadde smelt over bilen? Anonymkode: 287bc...164 Nei, for da hadde det vært bilførerens skyld. Ripene er din skyld, med fullt overlegg til og med. Anonymkode: ae52d...106 15 2
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #16 Skrevet 20. juni 2022 Håper skaden blir dyr og setter en heftig brems i din privat økonomi. Makan til oppførsel 🤮 Anonymkode: a815b...76a 8 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #17 Skrevet 20. juni 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Beklager, men jeg er ikke en sånn type person som rolig kan kosemose og si «oj unnskyld at du nesten drepte oss stakkars deg, men takk for at jeg klarte å avverge det». Det er en bil. Riper kan fikses. Tapte menneskeliv kan ikke det. Hvis hun er villig til å skade og drepe folk rundt seg så må hun være villig til å betale for riper eller eventuelt la de stå. Anonymkode: 287bc...164 Jeg forstår ikke hvordan du kan bevege deg ut når du ser at en bilist kjører fort og man er usikker på om har tenkt til å stoppe. Jeg er enig at hun kjørte som en idiot, men du er jo en selv. Du kan jo ikke gå over veien når alle biler ikke har stoppet. Det er lov å bruke hode. Du høres gal ut som riper opp bilen med vilje for å hevne deg. Anonymkode: 5e323...08c 2
Duff Skrevet 20. juni 2022 #18 Skrevet 20. juni 2022 Normalen ts, er å banke på vinduet og si hva man mener. Ikke å ripe opp bilen med vilje. 29 1
Silla123 Skrevet 20. juni 2022 #19 Skrevet 20. juni 2022 Med mindre du har montert sagblader på barnevogna så må du jo ha knuffet til ganske hardt? Du sank dessverre ned på hennes nivå, selv med en baby. 11
newman01 Skrevet 20. juni 2022 #20 Skrevet 20. juni 2022 Privatpersoner skal ikke operere som påtalemakt, dommer og bøddel. Det er en jobb for politi og rettsvesen. Ja, personen i bilen kunne kanskje ha truffet deg omattehvissatte, men du skadet bilen med vilje. 13
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå