Gå til innhold

Løvetann i innkjørsel. Bruke gift?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal selge huset. Må gjøre det fint på bildene. Megler sier utside og hage er viktig. 

Det er masse løvetann i innkjørsel og skvalderkål i hagen. Hvordan gjøre kort prosess? Jeg er motstander av gift, har aldri brukt det, har aldri plaga meg med villniss og ugress, men skjønner at megler har et poeng. 

Må jeg ty til gift for å gjøre kort prosess? 

Anonymkode: 63fc0...92c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Plukk det for hånd, eller betal noen nabounger for å gjøre det.

Anonymkode: c4a97...19a

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ta kanteklipperen og angrip. Ser da greit ut i minst et par dager.

Anonymkode: 21dfc...1a3

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

dersom potensielle kjøpere virkelig er så hysteriske at dem nekter å by på en eiendom bare på grunn av litt løvetann, så finner dem sannsynligvis ett eller annet mer å klage over også.         

for eksempel med selve huset, som du kanskje ikke klarer å fikse i det hele tatt. 

Anonymkode: cc993...250

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Spray med 35% eddik. Den dør i løpet av en dag eller 2 og blir mye lettere å fjerne. Kommer det nye skudd, spray igjen. Gjort dette i egen oppkjørsel med kjempe effekt! 1 flaske holdt til ett relativt stort område. Helt ugress fri nå, dag 6.

Anonymkode: e52c4...8e1

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hell på kokende vann. Da dør plantene. 

Anonymkode: 6e47b...2c6

• Liker 3
Skrevet

Jeg har kjørt en runde med kokende vann rett fra vannkokeren, og nå har det gått noen dager uten at de gror ut på nytt. Dagen etter har bladene tørket og man kan koste dem bort. 

• Liker 1
Skrevet

35% eddik, kokende vann, gassbrenner, luke. Flere veier til mål. Eddik og gassbrenner synes jeg er greit, for da slipper man å gå inn og koke vann hele tiden

• Liker 1
Skrevet

Ta det ved rota 🙂 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville bare klippet/revet/kantklippet kjapt så det ser ryddig ut på bilder og visning. 

Anonymkode: 0a572...5f0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...