AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #1 Del Skrevet 20. juni 2022 Jeg har lenge hatt det veldig vanskelig og føler att jeg er kommet til et veiskille. Men det er vanskelig å gjennomføre endring. Noen som kan se hva som venter meg framover ? Anonymkode: 7cf55...4f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #2 Del Skrevet 20. juni 2022 Tarot. Nå 9 of wands. Du har jobbet med noe, men nå står du og funderer litt over neste skritt. Går kanskje litt i stå på bare en av de mange tingene du tross alt har oppnådd. Du står liksom å stirrer litt på bare den ene tingen. Du har noen alt du må ta. Men alt ser fint ut. Ikke gå i stå. Nær fremtid Knight of cups, du går fremover i en fin flyt og stødig. Skrider liksom fremover i det nye landskapet for å erobre din nye fremtid. Indikerer også spirituelt indre arbeid, eller en ung, mannlig venn av god karakter. Anonymkode: d5ac9...c7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #3 Del Skrevet 20. juni 2022 Tusen takk for att du la kort for meg. Spennende tid framover. Jeg vet hva jeg må gjøre, men det er skummelt å sette det ut i livet fordi det vil gå utover flere enn bare meg selv. Men takk igjen. Anonymkode: 7cf55...4f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå