AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #1 Skrevet 20. juni 2022 Jeg har alltid hatt ekstra magefett, også når jeg er tynn. Synes magen var så ekstra utstående etter fødsel, men fastlegen kjente ikke noen diastase. Jeg har ikke den typiske «utposingen», mer bare at jeg ser gravid ut. Endres ikke av trening eller vektnedgang. Bekkensmerter går ikke bort selv 8 år etter fødsel, men jeg har ikke problemer med inkontinens. Er det noen som har fått påvist diastase som har mer sett generelt gravide ut, og som ikke kjenner mellomrom selv? Anonymkode: 8a8ac...db9
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #2 Skrevet 20. juni 2022 Det trenger ikke være diastase, men rett og slett at magemusklene er strekt etter graviditet. Dette har dog ingenting med fett på magen å gjøre, men vil gi et bulende utseende. Ingenting å gjøre med dessverre. Jeg ville tatt kontakt med en behandler som spesialiserer seg på bekken og svangerskapsrelaterte plager. Inkontinens kan tyde på svak bekkenbunn og det er også mulig at kjernemuskulaturen din også trenger å trenes opp igjen. Anonymkode: 46d77...85f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå