Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er glad for at jeg ikke har jobb og slipper å dra nå en mandagsmorgen. Fordi folk er stort sett møkk. Det er få mennesker jeg liker. Stakkars de som må reise avgårde til en møkkaplass med møkkafolk nå.

Anonymkode: 491f7...571

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kommer heller til et nettforum med spydige ABere, folk som krangler om alt og på toppen av det hele : meg? Bedre på jobb, der får du betalt. 

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg er glad for at jeg ikke har jobb og slipper å dra nå en mandagsmorgen. Fordi folk er stort sett møkk. Det er få mennesker jeg liker. Stakkars de som må reise avgårde til en møkkaplass med møkkafolk nå.

Må du lage en tråd for dette? Skryte av at du er arbeidsledig, og lever på nav som vi som jobber betaler for eller? Oh please, opplys oss naive folk

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner at du gjerne vil overbevise deg selv om det, det må være tungt å være arbeidsledig ❤️ Håper du har funnet en annen måte å gjøre nytte for deg i samfunnet, seter viktig å kjenne seg nyttig ❤️

Anonymkode: c86ec...84d

• Liker 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
maverick22 skrev (1 minutt siden):

Må du lage en tråd for dette? Skryte av at du er arbeidsledig, og lever på nav som vi som jobber betaler for eller? Oh please, opplys oss naive folk

Ja, jeg synes synd på de som må på jobb med folk rundt seg som de ikke liker.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
TheHairyToothfairy skrev (3 minutter siden):

Du kommer heller til et nettforum med spydige ABere, folk som krangler om alt og på toppen av det hele : meg? Bedre på jobb, der får du betalt. 

Det er samme drittet,men på en arbeidsplass må man bite tenna sammen. Det er forskjellen.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Skjønner at du gjerne vil overbevise deg selv om det, det må være tungt å være arbeidsledig ❤️ Håper du har funnet en annen måte å gjøre nytte for deg i samfunnet, seter viktig å kjenne seg nyttig ❤️

Anonymkode: c86ec...84d

Jeg driter i at jeg ikke er nyttig. Har nok av ting å slite med.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, jeg synes synd på de som må på jobb med folk rundt seg som de ikke liker.

Ja, det er tøft å være på en arbeidsplass hvor man jobber med folk man ikke kommer overens med. Men så er det nå engang slik at det å være voksen innebærer å gjøre ting man ikke liker. Man har selv ansvaret for sitt eget liv og kan endre retning om det ikke er bra nok. Ta utdannelse, skift jobb osv.

Anonymkode: b2efc...950

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg driter i at jeg ikke er nyttig. Har nok av ting å slite med.

Hahahaha her komme personen med noe oppløftende, men blir skutt ned😂😂😂

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg skulle gjerne vært på jobb nå, men er hjemme på pleiepenger pga sykt barn. Savner voksen kontakten på jobb, savner rutinen med å gå på jobb. Heller det enn sykt barn med  epilepsi hvor en aldri  vet når og hvor store anfall kommer.

Anonymkode: f701c...474

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er tøft å være på en arbeidsplass hvor man jobber med folk man ikke kommer overens med. Men så er det nå engang slik at det å være voksen innebærer å gjøre ting man ikke liker. Man har selv ansvaret for sitt eget liv og kan endre retning om det ikke er bra nok. Ta utdannelse, skift jobb osv.

Pøh,man må faktisk absolutt ingenting hvis man ikke vil. Det eneste man må i løpet av livet er å dø. Det slipper man ikke unna med,men thats it.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
maverick22 skrev (2 minutter siden):

Hahahaha her komme personen med noe oppløftende, men blir skutt ned😂😂😂

Virker tråden min oppløftende? I think som not...

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gleder meg til jobb hver dag, for jeg har det faktisk kjempekjekt på jobb. Har fantastiske kollegaer🤩

Anonymkode: 898f8...95a

• Liker 1
Skrevet

Virker tråden min oppløftende? I think som not...

Nei nei overhodet ikke😁 bare funny

AnonymBruker
Skrevet

Pøh,man må faktisk absolutt ingenting hvis man ikke vil. Det eneste man må i løpet av livet er å dø. Det slipper man ikke unna med,men thats it.

Du blir totalt avhengig av at andre sørger for ditt livsopphold da, er du komfortabel med det da? Ikke at man skal skamme seg over det, men det er greit å være litt takknemlig for at vi har et slikt system i Norge. 

Uansett så er man sin egen lykkessmed. Mye kan man gjøre selv om man ønsket at livet går i en annen retning. Håper du får det bedre. ❤️ 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Og jeg sitter og gleder meg til å gå på jobb: gjøre noe jeg liker og vet jeg er god til, være sammen med hyggelig og flinke kollegaer (de fleste av dem…) møter jeg på noen utfordringer får jeg brynt meg på det. Når jeg går hjem er jeg fornøyd med å ha gjort en innsats og er passe sliten. Jeg vinner. Håper du for hjelp for utfordringene dine ts - kan du ikke se på det å få det bedre med deg selv som jobben din? 

Anonymkode: e83c2...c61

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
maverick22 skrev (1 minutt siden):

Nei nei overhodet ikke😁 bare funny

Trenger ikke noen oppløftende støtte. 

AnonymBruker
Skrevet

Du blir totalt avhengig av at andre sørger for ditt livsopphold da, er du komfortabel med det da? Ikke at man skal skamme seg over det, men det er greit å være litt takknemlig for at vi har et slikt system i Norge. 

Uansett så er man sin egen lykkessmed. Mye kan man gjøre selv om man ønsket at livet går i en annen retning. Håper du får det bedre. ❤️ 

Skulle jeg gjort noe jeg følte hadde vært nyttig,så hadde jeg møtt opp på Stortinget og truet regjeringen. Men så tøff er jeg selvsagt ikke.

Skrevet

Trenger ikke noen oppløftende støtte. 

Nei du får ikke en smule sympati fra meg, det kan du bare glemme. Enten kommer du deg ut av latskapen eller så bør du vær fornøyd å leve på d minste summen fra nav som er hva? 11 tusen eller noe småtteri😂😂😂😂😂 hva tenkte du å få ut av denne tråden?😂

Skrevet

Jeg hadde en fin tur til jobb med sol og fuglekvitter, har sagt hei til kule kollegaer, og fått hjulpet litt folk. Er ikke verst altså. 🙃

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...