AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #21 Skrevet 20. juni 2022 Min 11 åring fikk long covid. Det er 9 mnd siden smitte nå, og hun orker bare halve skoledager. Hun sover 16 timer i døgnet. Hun har måttet slutte på alle fritidsaktiviteter. Hun ligger rett ut etter skolen, og har rett og slett er svært begrenset liv. just saying… Anonymkode: 27ef5...91e 2
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #22 Skrevet 20. juni 2022 Ikke når vi tålte Covid så godt. Vi hadde Delta. Og spesielt ikke etter å ha lest saken på NRK.no om 16-åringen som ble vaksineskadd: https://www.nrk.no/vestland/aksel-var-ein-heilt-vanleg-16-aring-for-han-tok-covidvaksinen-1.15964686 Anonymkode: 38416...dce 2
Løvejenten Skrevet 20. juni 2022 #23 Skrevet 20. juni 2022 Nei. Er ingen vaksinemotstander altså, men å jeg er rett og slett mer redd for bivirkningene av vaksinen enn av viruset, hos barna mine som er i full vekst. 2
GammelKaktus Skrevet 20. juni 2022 #24 Skrevet 20. juni 2022 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Det er ingen som "får tilbud" om vaksine lenger, men alle barn over fem kan få den ved at foreldrene tar den med til vaksinesenter eller bestiller den hos fastlege. Anonymkode: 72350...425 Her har de som ble 12 på slutten av forrige år fått tilbud om vaksine på skolen før påske. Kanskje fordi de ikke fikk tatt den når de som var født tidlig på året tok den? Ikke vet jeg, men regner jo med at når og om smittetallene stiger igjen så vil de prøve på å gi vaksine til de som kan.
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #25 Skrevet 20. juni 2022 Har en som nettopp har fylt 12, kommer sannsynligvis ikke til å vaksinere ham. Han har allerede hatt korona, han var litt pjusk i 12 timer, så var det over. Altså ikke noe å klage over. Eldre barn, vaksinert med én dose, hadde korona samtidig. Var pjusk i 10 timer, så var det over. Altså mikroskopisk forskjell. (Men vet jo ikke hvor syk han hadde blitt uten vaksinen, selvsagt) Jeg har tre doser, og sliter med bivirkninger etter tredje dose (hodepine). Vil ikke at noen av mine barn skal oppleve dette. Jeg vil ikke ha dose 4 heller, hvis det skulle bli aktuelt. Anonymkode: 27808...1cc 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #26 Skrevet 20. juni 2022 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Har en som nettopp har fylt 12, kommer sannsynligvis ikke til å vaksinere ham. Han har allerede hatt korona, han var litt pjusk i 12 timer, så var det over. Altså ikke noe å klage over. Eldre barn, vaksinert med én dose, hadde korona samtidig. Var pjusk i 10 timer, så var det over. Altså mikroskopisk forskjell. (Men vet jo ikke hvor syk han hadde blitt uten vaksinen, selvsagt) Jeg har tre doser, og sliter med bivirkninger etter tredje dose (hodepine). Vil ikke at noen av mine barn skal oppleve dette. Jeg vil ikke ha dose 4 heller, hvis det skulle bli aktuelt. Anonymkode: 27808...1cc Vet dessverre om mange som har fått langvarig hodepine. Visste legen din noe om hvor lenge det bruker å vare? Meldte du eller han det inn som bivirkning? Anonymkode: 38416...dce
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #27 Skrevet 20. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Min 11 åring fikk long covid. Det er 9 mnd siden smitte nå, og hun orker bare halve skoledager. Hun sover 16 timer i døgnet. Hun har måttet slutte på alle fritidsaktiviteter. Hun ligger rett ut etter skolen, og har rett og slett er svært begrenset liv. just saying… Anonymkode: 27ef5...91e Kjenner da til flere barn som har fått ME etter forkjølelse eller "ut av det blå" hun kunne like godt blitt slik av andre virus og. Anonymkode: 58744...55c 3
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #28 Skrevet 20. juni 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Vet dessverre om mange som har fått langvarig hodepine. Visste legen din noe om hvor lenge det bruker å vare? Meldte du eller han det inn som bivirkning? Anonymkode: 38416...dce Det er ikke meldt inn som bivirkning. Jeg fikk korona like etter dose 3, så det kan godt være at hodepinen er korona-relatert og ikke vaksine-relatert. Ble sykemeldt etter koronaen, og er ikke frisk ennå. Så diagnosen er covid. Vet ikke, og får nok aldri vite det heller. Nei, han vet ikke hvor lenge det vil vare. I dette tempoet er jeg nok tilbake i full jobb rundt juletider, håper jeg. Anonymkode: 27808...1cc
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #29 Skrevet 20. juni 2022 Nei han har ikke fått vaksine . Jeg ser ingen grunn til å vaksinere han . Jeg har tatt to sprøyter med vaksine. Skulle ønske jeg ikke hadde tatt . Anonymkode: 3f2b5...17c 2 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #30 Skrevet 20. juni 2022 Nei, hverken barna, mannen eller jeg har tatt covidvaksine. Alle hadde covid i vinter, som forkjølelse. Anonymkode: 082c3...32c 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #31 Skrevet 20. juni 2022 Min ble 12 år i år og vi er enige om å ikke vaksinere. Hverken jeg eller han har hatt korona. Mot alle odds. Jeg er trippel vaksinert og har vært uvanlig mye syk etter vaksinene. Mye forkjølet. Halsbetennelser og bihulebetennelser. Kan være tilfeldig, men jeg begynner jo å lure. Er ikke vaksinemotstander, men når vaksinene ikke gjør deg immun og du allikevel kan bli smittet og smitte videre, tar jeg heller sjansen på at en ung frisk gutt vil tåle å få korona. Anonymkode: bf248...dbb 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #32 Skrevet 20. juni 2022 Har ikke barn. Men har lest om en del nå som plutselig fikk ME symptomer osv. Nå er det ei i min krets (i 20 årene da) som tok 3.dose og hun bare plutselig kollapset ut av det blå. Anonymkode: 7199a...349 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #33 Skrevet 20. juni 2022 Jeg har tre barn mellom 10-16 år. Ingen av de er vaksinert, ikke jeg heller. Og ingen av oss skal ha den vaksina heller. Anonymkode: 3767b...54f 2
AnnePåLande Skrevet 20. juni 2022 #34 Skrevet 20. juni 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Mitt stebarn på 12 ble vaksinert mot sin vilje så fort de fikk muligheten i fjor. Hun fikk korona i år, og fikk det akkurat likt som meg på 35 år som er uvaksinert. Hadde jeg bestemt hadde hun forblitt uvaksinert. Det er bevist at normalt friske barn tåler korona veldig greit uten vaksine. Anonymkode: 3f2e0...e7b Kildehenvis din påstand!
AnnePåLande Skrevet 20. juni 2022 #35 Skrevet 20. juni 2022 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Har ikke barn. Men har lest om en del nå som plutselig fikk ME symptomer osv. Nå er det ei i min krets (i 20 årene da) som tok 3.dose og hun bare plutselig kollapset ut av det blå. Anonymkode: 7199a...349 Hvor leste du dette??
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #36 Skrevet 20. juni 2022 AnnePåLande skrev (4 minutter siden): Kildehenvis din påstand! Klarer du ikke se det selv. Hvor mange barn døde i Norge? 0. Og de som døde hadde gjennomsnittsalder på 84 år. Det døde flere ETTER vaksineringen startet enn før. Fhi har tallene om du googler. INGEN friske under 55 trenger denne mrna injeksjonen! Anonymkode: 20f4c...9bb 4
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #37 Skrevet 20. juni 2022 Ingen vaksine eller COVID på meg 😃 Anonymkode: b98b5...484 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #38 Skrevet 20. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er ikke meldt inn som bivirkning. Jeg fikk korona like etter dose 3, så det kan godt være at hodepinen er korona-relatert og ikke vaksine-relatert. Ble sykemeldt etter koronaen, og er ikke frisk ennå. Så diagnosen er covid. Vet ikke, og får nok aldri vite det heller. Nei, han vet ikke hvor lenge det vil vare. I dette tempoet er jeg nok tilbake i full jobb rundt juletider, håper jeg. Anonymkode: 27808...1cc Sykemeldt til jul pga hodepine av vaksinen? Håper du melder inn bivirkninger og krever erstatning. Anonymkode: 20f4c...9bb
AnnePåLande Skrevet 20. juni 2022 #39 Skrevet 20. juni 2022 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Klarer du ikke se det selv. Hvor mange barn døde i Norge? 0. Og de som døde hadde gjennomsnittsalder på 84 år. Det døde flere ETTER vaksineringen startet enn før. Fhi har tallene om du googler. INGEN friske under 55 trenger denne mrna injeksjonen! Anonymkode: 20f4c...9bb Du må kildehenvise begge påstandene dine. Bedriver du med feilinformasjon angående vaksiner og covid??? 1
Jajajane Skrevet 20. juni 2022 #40 Skrevet 20. juni 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Dere som sier at det ikke er noen grunn til å vaksinere frisk barn- tar dere hellere ikke imot andre vaksiner mot sykdommer som kikhoste, kusma, røde hunder, meslinger osv. Disse blir jo også gitt friske barn. Eller er det bare motstand mot en vaksine som dere mener ikke er godt nok utprøvd? Anonymkode: 0cc86...085 Blir for dumt å sammenligne med alvorlige sykdommer. Selvfølgelig vaksinerer de aller fleste barna sine mot slike sykdommer som nevnt, men en uskyldig forkjølelse trenger man ikke en uprøvd vaksine for! som de sa på nyhetene; større risiko for å få alvorlige bivirkninger fra vaksinen enn selve korona-sykdommen. Do the math! La oss heller ikke glemme rapportene fra Pfeizer selv, som ingen vil snakke om. Sykt at det fortsatt er et tema disse vaksinene…. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå