Gå til innhold

Har 12 åringen deres fått korona vaksine ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnnePåLande skrev (2 timer siden):

Kildehenvis din påstand! 

Dette er ikke bevist med forskning, men med god gammeldags observasjon. Som den andre skriver så er det ingen normalt friske barn som gikk med av korona.

Anonymkode: 3f2e0...e7b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, og for oss er det selvsagt helt uaktuelt å sette en vaksine med hormonforstyrrende bivirkninger på en frisk 12-åring!

Anonymkode: e2e20...75e

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Dere som sier at det ikke er noen grunn til å vaksinere frisk barn- tar dere hellere ikke imot andre vaksiner mot sykdommer som kikhoste, kusma, røde hunder, meslinger osv. Disse blir jo også gitt friske barn. Eller er det bare motstand mot en vaksine som dere mener ikke er godt nok utprøvd?

Anonymkode: 0cc86...085

Skjerp deg.

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.6.2022 den 8.32):

Min ble nylig 12 burde han få den?er så i tvil

Anonymkode: 9d253...43b

Nei. Det er ikke anbefalt selv om det er mulig. Kontakt smittevernkontoret i kommunen din å snakk med de. Det gjorde jeg og fikk beskjed om at det er på eget ansvar.

Anonymkode: b9c09...da3

AnonymBruker
Skrevet

Vi har ikke vaksinert våre to jenter på 15 og 12. Det kommer vi heller ikke til å gjøre om de får tilbud om vaksine igjen. Stoler ikke 100% på den vaksinen. Bare se hvor mange kvinner som har fått problemer med menstruasjonen i etterkant. 

Kommer ikke til å ta flere vaksiner selv heller.

Anonymkode: 0a884...105

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Dette er ikke bevist med forskning, men med god gammeldags observasjon. Som den andre skriver så er det ingen normalt friske barn som gikk med av korona.

Du må kildehenvise påstandene dine og slutte å komme med feilinformasjon! Hva er agendaen din?

Skrevet
Motelvibes skrev (1 time siden):

Skjerp deg.

Er det det eneste argumentet du har å komme med? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Min 11 åring fikk long covid. Det er 9 mnd siden smitte nå, og hun orker bare halve skoledager. Hun sover 16 timer i døgnet. Hun har måttet slutte på alle fritidsaktiviteter. Hun ligger rett ut etter skolen, og har rett og slett er svært begrenset liv. 

just saying… 

Anonymkode: 27ef5...91e

Trist å høre. Kjenner flere unge som sliter etter å ha gjennomgått covid. 
Men det nytter ikke å si noe til de som har tredd nisselua godt nedover øre og øyne..  

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnnePåLande skrev (12 minutter siden):

Trist å høre. Kjenner flere unge som sliter etter å ha gjennomgått covid. 
Men det nytter ikke å si noe til de som har tredd nisselua godt nedover øre og øyne..  

Men covid får en jo, både vaksinert og uvaksinert! Og Long covid rammer også tilfeldig, så hva er egentlig poenget ditt?

Anonymkode: 061bb...e1f

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Men covid får en jo, både vaksinert og uvaksinert! Og Long covid rammer også tilfeldig, så hva er egentlig poenget ditt?

Har du oversikt over hvilke pasientgrupper som utviklet long covid? 

Nei, du har ikke det? 

AnonymBruker
Skrevet
AnnePåLande skrev (22 minutter siden):

Har du oversikt over hvilke pasientgrupper som utviklet long covid? 

Nei, du har ikke det? 

Det jeg vet, er at jeg har to nære bekjente som ble veldig dårlige etter vaksine. De slet med pusten, og hadde hodepine veldig lenge. Så fikk de korona, og etter at de hadde korona, så fikk de påvist long-covid (selv om plagene kom etter vaksinen). Så her er det nok mye mørketall, om du tror det eller ikke.

AnonymBruker
Skrevet
AnnePåLande skrev (2 timer siden):

Du må kildehenvise påstandene dine og slutte å komme med feilinformasjon! Hva er agendaen din?

Kom med kilde til at friske barn virkelig trenger den vaksinen da, så kan det være jeg endrer mening.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tok vaksine men de ble syke rett etterpå. Virkningen går ut så fort å de kan få senskader av den. Angrer meg . Men samfunnspress har sin pris . Ikke lett å vite hva man skal gjøre… akkurat nå ville jeg definitivt droppet det..

Anonymkode: fa831...e4a

AnonymBruker
Skrevet
AnnePåLande skrev (3 timer siden):

Hvis friske barn hadde trengt vaksine, hadde norske myndigheter anbefalt den. Slik de gjør med alle vaksiner som inngår i barnevaksinasjonsprogrammet. Det gjør de ikke. Stoler du ikke på norske myndigheter? 

Anonymkode: 72350...425

• Liker 1
Gjest Anonymus Notarius
Skrevet

Har to barn på 12 og 14, ingen av dem er vaksinert. Har vurdert det til at det ikke er nødvendig. Begge har hatt covid og ble veldig lett ramma. 

Har tatt 2 doser selv, men kommer ikke til å ta flere med mindre det skjer noen dramatiske endringer i varianter/utbredelse.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, og ikke skal han ha heller.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.6.2022 den 1.00):

Sykemeldt til jul pga hodepine av vaksinen? Håper du melder inn bivirkninger og krever erstatning. 

Anonymkode: 20f4c...9bb

Men jeg/vi vet ikke om det er pga vaksinen. Det kan like gjerne være pga covid. I papirene står det covid, fordi jeg ble sykemeldt etter at jeg hadde testet positivt for covid. Legen mener det er covid, ikke vaksinen. Men vi vil aldri få vite det. 

Anonymkode: 27808...1cc

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Men jeg/vi vet ikke om det er pga vaksinen. Det kan like gjerne være pga covid. I papirene står det covid, fordi jeg ble sykemeldt etter at jeg hadde testet positivt for covid. Legen mener det er covid, ikke vaksinen. Men vi vil aldri få vite det. 

Anonymkode: 27808...1cc

Selvfølgelig mener han det.

Anonymkode: b2f8c...66a

AnonymBruker
Skrevet

Mine barn på 12 og 16 er ikke vaksinert, ikke jeg heller. Vi hadde covid i februar såvidt syke.

Anonymkode: b2f8c...66a

AnonymBruker
Skrevet

Nei, så gale er vi ikke.

Ingen av oss har tatt, for alle var det som en lett influensa. Tragisk å se at noe så enkelt har fått ødelegge verdensbildet.

Anonymkode: 962cc...766

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...