AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #1 Skrevet 20. juni 2022 Jeg er på utkikk etter en app for å lage lister og organisere ting. Ideellt sett vil jeg ha en app der jeg enkelt kan lage ny lister, og ha faste lister jeg bruker igjen og igjen. Dessuten ønsker jeg muligheten til å krysse av underveis, og eventuelt sortere disse listene inn i kategorier. Noen som har noen tips? Anonymkode: b64e9...a39
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #2 Skrevet 20. juni 2022 Er på jakt etter det samme! Har akkurat lastet ned Trello, og synes den er ok hittil Anonymkode: 7dbc9...2a0
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #4 Skrevet 21. juni 2022 Har brukt Colornote (android) i mange år. Kjempefornøyd med appen. Kan lage lister og stryke over når det er gjort. Også liste for notater. Du kan ha mange lister og også velge farger på de. De viktigste ligger på startskjermen min. Anonymkode: 6365f...1d7
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2022 #5 Skrevet 24. juni 2022 On 6/21/2022 at 7:43 PM, AnonymBruker said: Har brukt Colornote (android) i mange år. Kjempefornøyd med appen. Kan lage lister og stryke over når det er gjort. Også liste for notater. Du kan ha mange lister og også velge farger på de. De viktigste ligger på startskjermen min. Anonymkode: 6365f...1d7 Denne prøvde jeg, og jeg er storfornøyd! Takk for tipset Anonymkode: b64e9...a39
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2022 #6 Skrevet 29. juni 2022 Bumpe denne. Colornote virket egentlig helt perfekt, helt til jeg innså at jeg ikke kunne resirkulere listene mine. Hvis jeg skal ha den samme sjekklisten hver morgen så må jeg lage en ny for hver dag. Så da er jeg fortsatt ute etter den optimale appen 😛 Anonymkode: b64e9...a39
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå