AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #1 Skrevet 20. juni 2022 Jeg hadde en diskusjon med samboeren. Han kaller meg ekshibisjonist, men jeg protesterte. Så fikk vi en diskusjon om hva ekshibisjonisme er. Han mente at det ikke spiller noen rolle om det jeg "gjør" er uskyldig og litt vanlig, dersom det er litt seksuell tenning i det. Jeg sier at selv om noe er litt spennende, så er alt sammen helt vanlige småting. Jeg soler meg toppløs, dersom det virker greit der vi er. Han mener at jeg liker å vise meg frem og at jeg liker at det ikke er så mange andre som er nakne oventil. Jeg bruker stort sett ikke BH på ferie. Han mener at jeg ofte kler meg for at det skal synes at jeg er naken under. Jeg går i solkjolen hjem, etter å ha tatt av bikinien. Han sier at jeg gjør det med vilje sånn at andre, også de vi er sammen med - hvis vi er sammen med noen - ser at jeg blir gående uten undertøy. Og jeg barberer meg, selv om jeg ikke var i en "barbert periode" før avreise. Jeg sier jeg gjør det fordi det er deilig i varmen, han sier jeg gjør det for at det skal synes på stranden. Diskusjonen er ikke klandrende eller noe sånt, han smiler og ler og erter når han sier det. Og så tenker jeg, litt forskrekket: Tenk om dette ER sånn som han sier, altså ekshibisjonisme. Jeg har aldri tenkt sånn, for det er for meg de som har sex når andre kan se. Men det er jo noe i det han sier. Jeg liker følelsen, jeg liker å innbille meg at jeg får oppmerksomhet, og det er en småkåt "vibe" over alt sammen. Men det er jo sånn det er i syden, tenker jeg, og sånn det er å ha ferie. Han og jeg har jo mye mer sex på ferie enn hjemme i hverdagen, så alt er jo litt spicy. Og jeg har venninner som jeg tror har det på samme måte, selv om vi aldri har snakket direkte om det. Kan man være "ekshibisjonist" uten å drive å ha offentlig sex? Anonymkode: ee4c0...2d4 1
OxBall Skrevet 20. juni 2022 #2 Skrevet 20. juni 2022 Ja, man kan være "ekshibisjonist" uten å drive å ha offentlig sex. Det handler om at du "tenner/liker" å vise deg frem. Jeg vil si at han har rett.
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #3 Skrevet 20. juni 2022 Du høres ut som drømmedama Anonymkode: 28dc7...da1 1
Hunmedham Skrevet 20. juni 2022 #4 Skrevet 20. juni 2022 La oss si det sånn: Hvis du noen ganger - og mer enn én eller to ganger - har masturbert mens du tenker på at du skal noe av dette, eller har gjort noe av dette, da snakker vi helt klart om ekshibisjonisme. Da er den seksuelle tenningen åpenbar. Svaret på det du spør om har du altså selv. Jeg tipper at du vet det allerede, og at dette spørsmålet på KG er en del av det samme. Men ingenting av det du beskriver er spesielt utagerende. Det er ganske harmløst og uskyldig, kanskje litt barnslig. Jeg mener ikke noe negativt nå. Det er sexy i massevis for både deg og andre, det er ikke påtrengende og invaderende og du krenker ingen. Jeg klarer faktisk å kjenne meg igjen i noe av det. Kos deg i solen og vær den du er! 2
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #5 Skrevet 20. juni 2022 Hunmedham skrev (4 minutter siden): La oss si det sånn: Hvis du noen ganger - og mer enn én eller to ganger - har masturbert mens du tenker på at du skal noe av dette, eller har gjort noe av dette, da snakker vi helt klart om ekshibisjonisme. Da er den seksuelle tenningen åpenbar. Svaret på det du spør om har du altså selv. Jeg tipper at du vet det allerede, og at dette spørsmålet på KG er en del av det samme. Men ingenting av det du beskriver er spesielt utagerende. Det er ganske harmløst og uskyldig, kanskje litt barnslig. Jeg mener ikke noe negativt nå. Det er sexy i massevis for både deg og andre, det er ikke påtrengende og invaderende og du krenker ingen. Jeg klarer faktisk å kjenne meg igjen i noe av det. Kos deg i solen og vær den du er! Dette fikk meg til å tenke på min eks i sin tid. Hun kledde og tedde seg ofte slik TS gjør, og hun argumenterte med det samme som ts. Jeg tenkte at hun trengte masse unødvendig bekreftelse grunnet sin generelle usikkerhet. En usikkerhet hun prøvde å motbevise med å kle seg dristig. Hun gikk ofte uten truse, og hun var veldig bevisst på å få oppmerksomhet rundt det. Ofte onanerte hun i vinduskarmen (Blokk på Sagene i Oslo)... Jeg så aldri den linken mellom ekshibisjonisme og behovet for bekreftelse grunnet sin usikkerhet. Anonymkode: de28b...91b
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #6 Skrevet 20. juni 2022 Ganske sikker på at du selv må knytte noe seksuelt opp imot disse handlingene for at du skal være ekshibisjonist. Så nei, det tror jeg ikke du er når du ikke har tenkt over det og bare gjør det som faller deg naturlig/føles greit ut. Tror det er mange par som har mer sex på ferie fordi de slapper av og koser seg mer. I hvert fall min erfaring. Anonymkode: 642bc...7f9
Gjest Paramount Skrevet 20. juni 2022 #7 Skrevet 20. juni 2022 For meg er du ekshibisjonistisk på en fin måte. Du minner meg om lightutgaven av ei dame vi så på nakenstranden en gang. Hun kom med typen, de siktet seg inn på en plass på stranden hvor de ønsket å legge seg. Etter at de hadde satt fra seg veskene var det første hun gjorde å ta av seg bikinitrusa. Hun strekte altså hånddukene, og rigget til stedet de skulle ligge å sole seg, mens hun var uten bikinitruse og kun iført en singlet. For meg var det utrolig sensuelt og sexy. Sensuelt i den forstand at det sendte et tydelig signal om at det ga henne en god følelse av å endelig slippe fri, å kunne være seg selv. Dvs kvinne med stor K. Hva er vel mer kvinnelig enn musa? Ekshibisjonisme gir en herlig befriende følelse så lenge du "praktiserer" for egen del, og ikke forventer en spesiell respons fra andre, ut over de uskyldige tankene du selv kanskje forestiller deg at de har, og koser deg med. Nakenhet, eller bare flørting med nakenhet, er følelsenes sweet spot, spesielt i en logisk sammenheng, ute i naturen, i en naturlig sammenheng. For meg er du mer modig og selvstendig enn ekshibisjonistisk, og mannen din er heldig. Du gjør deg selv og samboer glad. Mennesker som våger å være seg selv blir ofte populære. Dersom du kun er deg selv vil det nesten alltid både aksepteres og beundres, til slutt.
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #8 Skrevet 20. juni 2022 Paramount skrev (2 timer siden): For meg er du ekshibisjonistisk på en fin måte. Du minner meg om lightutgaven av ei dame vi så på nakenstranden en gang. Hun kom med typen, de siktet seg inn på en plass på stranden hvor de ønsket å legge seg. Etter at de hadde satt fra seg veskene var det første hun gjorde å ta av seg bikinitrusa. Hun strekte altså hånddukene, og rigget til stedet de skulle ligge å sole seg, mens hun var uten bikinitruse og kun iført en singlet. Ja, det der kjenner jeg meg igjen i. Når man har noe å gjøre, noe praktisk, er man synlig uten at man viser seg frem. Jeg har også vært på stranden naken på den måten. Anonymkode: ee4c0...2d4
AllahBallah Skrevet 20. juni 2022 #9 Skrevet 20. juni 2022 «Jeg liker følelsen, jeg liker å innbille meg at jeg får oppmerksomhet, og det er en småkåt "vibe" over alt sammen.» En klarere definisjon av ekshibisjonisme finnes vel knapt. Men, hva så? Hygg deg og nyt det når du kan 3
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #10 Skrevet 20. juni 2022 Du beskriver der så godt, jeg har det på akkurat samme måten. Jeg erkjenner at jeg liker å vise meg frem, men på en diskret måte som du beskriver. Jeg kan også sole meg naken når forholdene ligger tilrette for det, liker å kjenne at vinden blåser i håret nedentil. Blir deilig varm av det. Anonymkode: 93653...e93
911 Skrevet 20. juni 2022 #11 Skrevet 20. juni 2022 Paramount skrev (2 timer siden): For meg er du ekshibisjonistisk på en fin måte. Du minner meg om lightutgaven av ei dame vi så på nakenstranden en gang. Hun kom med typen, de siktet seg inn på en plass på stranden hvor de ønsket å legge seg. Etter at de hadde satt fra seg veskene var det første hun gjorde å ta av seg bikinitrusa. Hun strekte altså hånddukene, og rigget til stedet de skulle ligge å sole seg, mens hun var uten bikinitruse og kun iført en singlet. For meg var det utrolig sensuelt og sexy. Sensuelt i den forstand at det sendte et tydelig signal om at det ga henne en god følelse av å endelig slippe fri, å kunne være seg selv. Dvs kvinne med stor K. Hva er vel mer kvinnelig enn musa? Ekshibisjonisme gir en herlig befriende følelse så lenge du "praktiserer" for egen del, og ikke forventer en spesiell respons fra andre, ut over de uskyldige tankene du selv kanskje forestiller deg at de har, og koser deg med. Nakenhet, eller bare flørting med nakenhet, er følelsenes sweet spot, spesielt i en logisk sammenheng, ute i naturen, i en naturlig sammenheng. For meg er du mer modig og selvstendig enn ekshibisjonistisk, og mannen din er heldig. Du gjør deg selv og samboer glad. Mennesker som våger å være seg selv blir ofte populære. Dersom du kun er deg selv vil det nesten alltid både aksepteres og beundres, til slutt. Ikke uventet så er jeg helt enig med deg Paramount 👏. Min kone er helt lik TS. Hun er selvsikker og vet hun er attraktiv. Derfor er det tennende for meg (og sikkert for henne også) at hun kler seg litt vågalt uten å være ufin og påtrengende, spesielt når vi er i "Syden". Elsker å se henne i en lett gjennomsiktig strandkjole bare med bikini under, og når vi soler oss tar hun av seg overdelen, og selvsagt alt når vi er på en nakenstrand. Hun får også "oppmerksomhet" av disse bodselgerne på strandpromenadene noe jeg synes bare er hyggelig og booster henne litt. Dette er bare krydder så lenge hun ikke er utro og det kommer meg til gode på kvelden
Hunmedham Skrevet 20. juni 2022 #12 Skrevet 20. juni 2022 Dette med "ekshibisjonisme light" tror jeg er litt mer utbredt enn vi ofte snakker om. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå