Gå til innhold

Hvor mye kyssing/kjærestegreier trenger du i hverdagen for sex?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er du en slik som klarer deg uten noen kjærtegn, men likevel klarer å tenne på mannen/damen? Eller trenger du noe bekreftelse i hverdagen? 

Anonymkode: 28e2e...9b0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

For meg funker det dårlig å ikke ha noe fysisk kontakt og så brått rett på sex. Kjærlig berøring i løpet av dagen må til for å kjenne meg følelsesmessig koblet på partneren min og da er det lettere å bli tent også.

Anonymkode: 481c6...9f5

• Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenner uansett, fordi jeg så å si alltid har lyst på sex, men jeg hadde mistrivdes sterkt i et forhold uten kjærtegn.

Nå har jeg en FWB og han kommer ikke med noen kjærtegn før sexen. Det er helt greit siden vi ikke er kjærester, men det hadde kjentes fryktelig stusselig ut i et forhold. Kjærtegn handler jo om å vise at man er glad i hverandre, så rent emosjonelt hadde jeg behøvd det for at jeg skulle fortsette å være glad i kjæresten min. Seksuell tenning er noe helt annet for min del og er ikke forbundet med å være glad i.

Anonymkode: aed77...073

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Er du en slik som klarer deg uten noen kjærtegn, men likevel klarer å tenne på mannen/damen? Eller trenger du noe bekreftelse i hverdagen? 

Anonymkode: 28e2e...9b0

Trenger ingen bekreftelser i hverdagen. Er ingen typisk «klemmer» for å si det forsiktig. 

Anonymkode: 4d28f...cfb

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trenger sex i hverdagen for å føle at han er ordentlig glad i meg. Kanskje noen vil si at jeg er usikker og bekreftelsessyk, men jeg har bare et behov for nærheten. Og da blir det jo mye kos og kyssing uansett, for vi kliner masse under sex, selv om vi har litt dårligere tid om morgenen på jobbhverdagene. Heldigvis er han en sånn som liker sex ofte. Blant venninnene mine er det bare én som har det som meg. De andre tror jeg har sex mye sjeldnere.

Anonymkode: ca332...ae1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg trenger sex i hverdagen for å føle at han er ordentlig glad i meg. Kanskje noen vil si at jeg er usikker og bekreftelsessyk, men jeg har bare et behov for nærheten. Og da blir det jo mye kos og kyssing uansett, for vi kliner masse under sex, selv om vi har litt dårligere tid om morgenen på jobbhverdagene. Heldigvis er han en sånn som liker sex ofte. Blant venninnene mine er det bare én som har det som meg. De andre tror jeg har sex mye sjeldnere.

Anonymkode: ca332...ae1

Er nok veldig individuelt det her.

Jeg har null behov for sex og nærhet. Har sex fordi jeg liker det og syntes det er digg.  Følelser og sex kan for min del være adskilt.

Anonymkode: 4d28f...cfb

Gjest Drigo
Skrevet

Vi har ofte mange berøringsstunder i løpet dagen (kyss, klemming og en hånd rundt hverandre). For oss betyr mye nærhet også mye sex, fordi vi som oftes blir tent av berøringen. Uten denne hudkontakten tror jeg nok at sex-aktiviteten har vært mindre. 

AnonymBruker
Skrevet

Trenger mer "kjærestegreier" enn kyssing og tafsing. Altså prating og mental nærhet. Det er en form for bekreftelse på at han liker meg og liker å være sammen med meg. Ikke bare kroppen min.

Anonymkode: 0ccbf...076

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Trenger litt hudkontakt og kos i løpet av dagen. Men kan også bli klar for sex på kort tid.

Da jeg hadde fwb var kos og hudkontakt like viktig for oss som sex.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg trenger absolutt litt kos og kyss i løpet av dagen, at vi bruker tid sammen og prater om alt mulig er også viktig. Trenger å føle meg attraktiv og likt, og da hjelper det om han er litt muntlig og tydelig fysisk med det i forkant. Dette sliter han med, sø akkurat nå er det tørkeperiode. Jeg klarer bare ikke å ha sex med han når jeg føler meg som lite prioritert og at jeg kunne vært hvem som helst siden han ikke kan gi meg noe form for oppmerksomhet. 

Anonymkode: fe76b...7ba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...