Gå til innhold

Faen... Nakenprat skal legges ned...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får ikke lagt ut mer bilder der lenger, kun chat blir igjen.... Kjedelig a... Deilig og legge ut bilder... Blir tent av det jeg hehe

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dessverre, men dette er karma for de urene tankene og handlingene folk utfører; å dele nakenbilder av forsvarsløse kvinner uten deres samtykke er en uting, og burde vært strengt forbudt.

Anonymkode: 79d19...e33

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
12 hours ago, Rosaullteppe said:

Får ikke lagt ut mer bilder der lenger, kun chat blir igjen.... Kjedelig a... Deilig og legge ut bilder... Blir tent av det jeg hehe

Det opprettes nye forumer som gjør samme nytte. Vet ikke hva de heter, men det finnes noen poster om det. Let og du finner.

AnonymBruker
Skrevet
12 hours ago, AnonymBruker said:

å dele nakenbilder av forsvarsløse kvinner uten deres samtykke er en uting, og burde vært strengt forbudt.

Det er allerede ulovlig å dele/publisere bilder av andre uten deres samtykke. Har vært det i årevis også. (Noen unntak finnes, som for eksempel om man er på offentlig sted.)

I tillegg så er det også ulovlig å dele/publisere bilder man ikke har rettigheter til å dele/publisere.

Anonymkode: b2188...87f

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Ryddet for brukerdebatt.

Rhodiola, adm.

AnonymBruker
Skrevet

kanskje like greit...         

Anonymkode: 02d18...894

• Liker 2
Skrevet
19 hours ago, AnonymBruker said:

Dessverre, men dette er karma for de urene tankene og handlingene folk utfører; å dele nakenbilder av forsvarsløse kvinner uten deres samtykke er en uting, og burde vært strengt forbudt.

Prøver igjen. Det står ingenting om det deles bilder av andre, så da må man anta at det deles bilder av seg selv. Å dele bilder uten samtykke er forbudt, så der er vi enige.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
OxBall skrev (19 timer siden):

Det opprettes nye forumer som gjør samme nytte. Vet ikke hva de heter, men det finnes noen poster om det. Let og du finner.

Del gjerne.

Anonymkode: 6e65c...fb0

Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker said:

Del gjerne.

Anonymkode: 6e65c...fb0

Send meg heller en pm, så skal jeg kanskje lete for deg.

AnonymBruker
Skrevet

Bare griser og overvektige jenter der uansett.

Anonymkode: d6e70...7ee

Skrevet
17 hours ago, AnonymBruker said:

Bare griser og overvektige jenter der uansett.

Anonymkode: d6e70...7ee

Da er det godt at du som anonym er en av dem :) 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...