Gå til innhold

Gravid og trenger kiropraktor. Hva gjør man første time?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sterke ryggsmerter i uke 30 og har nå tenkt til å bestille time hos kiropraktor. Men på alle nettsider til kiropraktorer jeg finner stå det at jeg må ha konsultasjonstime først, hva innebærer det? Jeg trenger behandling fort, og har ikke lyst til å bare snakke hele timen, røntgen kan de ikke ta av meg fordi jeg er gravid og plagene mine kommer jo nettopp av at jeg er gravid- så trenger ikke snakke og forklare i bøtter og spann. Jeg har så vondt at jeg ikke får sove nå, det brenner og verker i ryggen min og jeg trenger at noe blir gjort fort for dette hemmer meg helt i hverdagen. 

Anonymkode: d12ad...2a2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De snakker med deg for å kartlegge problemet. Evt blir det en undersøkelse. Og siden det er så ille vil de nok prøve å gjøre noe med det også. 

AnonymBruker
Skrevet

Anbefaler evidensbasert behandler i stedet, f.eks fysioterapeut. Kiropraktikk har en del magiske teorier i seg som ikke er helt virkelighetsbaserte.

Vet ikke om du kommer unna å ha en konsultasjonstime der dere bare prater uansett hva slags behandler du velger. Muligens ring og hør om du kan få en dobbelttime med behandling rett etterpå eller info om hvor raskt du kan få time. Mange steder har også oversikt over ledige timer på nettet, så du kan bestille oppfølgingstime like eller dagen etterpå.

Anonymkode: 9b1c6...f10

AnonymBruker
Skrevet

Første time inneholdt samtale, så kikket han litt på bevegelser og så behandling ved at han knakk opp det han mente var mest aktuelt.  

Anonymkode: 9c9dd...0a5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...