Gå til innhold

Min voksne sønn er psykisk syk og voldelig. Sitter i varetekt etter grov vold mot mormoren sin😪😪

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min sitter nå i varetekt etter å ha utøvd grov vold mot min mor (hans mormor) 

Jeg føler en enorm sorg jeg er i sjokk.... hva kan jeg gjøre? 

• Hjerte 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Siden han er voksen så er det nok lite du kan gjøre. Men hvem er det du er urolig for, mormor eller sønn?

Jeg tenker at det er bra at han sitter i varetekt og ikke kan skade noen andre. Også håper jeg det går bra med mormor. 

Anonymkode: d15e0...13d

• Liker 11
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er ikke stort du kan gjøre, enn og passe på din mor som nok har det ikke godt.

• Liker 6
  • Hjerte 3
Skrevet

Jeg tenker mye på hva som fikk han til å gjøre noe sånt? Kunne det ha vært forhindret? Min mor er i sjokk.... glad hun egentlig slapp med livet i behold.... 

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Siden han er voksen så er det nok lite du kan gjøre. Men hvem er det du er urolig for, mormor eller sønn?

Jeg tenker at det er bra at han sitter i varetekt og ikke kan skade noen andre. Også håper jeg det går bra med mormor. 

Anonymkode: d15e0...13d

Jeg ser liksom for meg sønnen min i en celle, at alle og hele verden hater han....mamma hjertet mitt har så lyst å bare holde rundt han å si at jeg elsker han over alt på jord ....

• Hjerte 2
Skrevet
Maestro skrev (10 minutter siden):

Det er ikke stort du kan gjøre, enn og passe på din mor som nok har det ikke godt.

Mamma er i sjokk.... 

• Hjerte 2
Skrevet

Kan jeg ta kontakt med noen grupper kanskje for foreldre med psykisk syke barn ? At jeg kan få hjelp til å forstå hvorfor noe sånt som dette er skjedd?

AnonymBruker
Skrevet

Føler med deg ❤

Anonymkode: fd8b1...2d8

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Føler med deg ❤

Anonymkode: fd8b1...2d8

Tusen takk❤

Skrevet
StrileMor skrev (4 minutter siden):

Mamma er i sjokk.... 

Og det skjønner jeg veldig godt at hun er!! 

Skrevet

Kanskje sønnen din skal få psykisk helsevern, innleggelse eller noe? Tanken på at han må jo være Alvorlig syk.

• Liker 5
Skrevet
Maestro skrev (20 minutter siden):

Kanskje sønnen din skal få psykisk helsevern, innleggelse eller noe? Tanken på at han må jo være Alvorlig syk.

Jeg håper han skal bli dømt til tvunget psykisk helse å ikke dømt til fengsel straff.... han trenger hjelp å det har vi prøvd å få til han i mange år..... (vært mange episoder) men det måtte gå så langt som dette før systemet har tatt på alvor hvor syk han er ....

• Liker 2
Skrevet

Han har utøvd fysisk vold mot meg også men det har liksom bare blitt glemt med tiden.... de siste årene så har det vært verbale volds og draps trusler....

• Hjerte 1
Skrevet
StrileMor skrev (11 minutter siden):

Han har utøvd fysisk vold mot meg også men det har liksom bare blitt glemt med tiden.... de siste årene så har det vært verbale volds og draps trusler....

Får helt vondt 💔 Kjenner ei veldig ung jente, der et av søsknene måtte flytte ut pga utagerende oppførsel. Håper at systemet tar tak i henne slik at det ikke eskalerer seg 🫣

• Liker 1
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
StrileMor skrev (55 minutter siden):

Jeg tenker mye på hva som fikk han til å gjøre noe sånt? Kunne det ha vært forhindret? Min mor er i sjokk.... glad hun egentlig slapp med livet i behold.... 

Men du skriver at han er psykisk syk. Og at han har utøvd fysisk vold mot deg og i tillegg drapstrusler. Hvorfor har dere ikke tatt ham med til psykolog eller psykiater før dette skjedde?  Dere trenger ikke vente på at alle andre gjør noe- man kan gå privat. Hvorfor tror du han er psykisk syk? Man kan være voldelig og fremdeles være frisk. For meg føles det nesten som om du prøver å unnskylde sønnen din. 

Anonymkode: e7962...702

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg håper bare han får rett hjelp!!!! 

Jeg føler en make sorg som om noen er dødd.....   jeg synst det han har gjort er motbydelig, samtidig så er dette min sønn som jeg elsker over alt.... jeg klarer ikke å lande på hva som er normalt å føle og tenke eller hva som er unormalt....

• Hjerte 1
Skrevet
StrileMor skrev (4 minutter siden):

Jeg håper bare han får rett hjelp!!!! 

Jeg føler en make sorg som om noen er dødd.....   jeg synst det han har gjort er motbydelig, samtidig så er dette min sønn som jeg elsker over alt.... jeg klarer ikke å lande på hva som er normalt å føle og tenke eller hva som er unormalt....

Til syvende sist er han sønnen din. Uansett hva han gjør og ikke gjør. 

• Liker 1
  • Hjerte 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Men du skriver at han er psykisk syk. Og at han har utøvd fysisk vold mot deg og i tillegg drapstrusler. Hvorfor har dere ikke tatt ham med til psykolog eller psykiater før dette skjedde?  Dere trenger ikke vente på at alle andre gjør noe- man kan gå privat. Hvorfor tror du han er psykisk syk? Man kan være voldelig og fremdeles være frisk. For meg føles det nesten som om du prøver å unnskylde sønnen din. 

Anonymkode: e7962...702

Han har hatt psykiske lidelser i mange år... det har vært maaaaangen hendelser men politiet slipper han bare ut igjen etter den tiden de etter loven bare kan ha noen i arresten. Psykisk helse har bare hatt han til vurdering 1 døgn ca så har han fått lov til å dra, ingen tvang..... jeg har prøvd å få han tvangsinnlagt, det har bare ikke vært mulig i dette tilfellet!!!! Jeg har kontaktet politiet maaaaaangen ganger å prøvd å fortelle de at det kommer til å skje en katastrofe visst ikke systemet tar hånd om han !!!! Han knuste og raserte HELE hjemmet til min mor å utøve Psykisk og fysisk vold mot henne i 2 timer før de nå har satt han i varetekt!!! Jeg unnskylder han ikke, men han har mange ganger gjort ting som har måtte hatt politiet tilkalt men allikevel har de sluppet han!!!!! 

• Liker 1
  • Hjerte 4
Skrevet
StrileMor skrev (Akkurat nå):

Han har hatt psykiske lidelser i mange år... det har vært maaaaangen hendelser men politiet slipper han bare ut igjen etter den tiden de etter loven bare kan ha noen i arresten. Psykisk helse har bare hatt han til vurdering 1 døgn ca så har han fått lov til å dra, ingen tvang..... jeg har prøvd å få han tvangsinnlagt, det har bare ikke vært mulig i dette tilfellet!!!! Jeg har kontaktet politiet maaaaaangen ganger å prøvd å fortelle de at det kommer til å skje en katastrofe visst ikke systemet tar hånd om han !!!! Han knuste og raserte HELE hjemmet til min mor å utøve Psykisk og fysisk vold mot henne i 2 timer før de nå har satt han i varetekt!!! Jeg unnskylder han ikke, men han har mange ganger gjort ting som har måtte hatt politiet tilkalt men allikevel har de sluppet han!!!!! 

Så lenge han er myndig så har jeg ingen makt eller posisjon til å gjøre noen ting!!!!

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...