Gå til innhold

Noen som har datet/ vært sammen med en slem mann som i tillegg er impotent?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er helt utslitt av å ha møtt en mann som overvåker meg, gaslighting og mobber meg. Han er impotent i tillegg og narcissist eller rett og slett psykopat. Han sa han aldri hadde hatt kjæreste men vet ikke om det er sant, siden han Kanskje har hemmeligheter. Er helt utslitt.   Noen som kan sympatisere? Er snart 40 år og skulle gjerne brukt de siste årene på en annen. Hadde det morsomt sammen, men redselen var liksom alltid litt der. Så mye å finne på i tigerstaden at jeg ikke skulle brukt så mye tid på dette. At jeg kn ha vært så godtroende. 

Anonymkode: 1157a...d5f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er det er grunn til at du er sammen med denne karen? 

Anonymkode: c12ee...cfb

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er det er grunn til at du er sammen med denne karen? 

Anonymkode: c12ee...cfb

Har endelig klart å bryte ut! Jeg er sliten. Utslitt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Slike skal være nesten umulig å bli kvitt med mindre de dumper DEG. Jeg var heldig sånn sett. Tror ikke han var noe "fullblods" psykopat/narsissist, heldigvis. Ikke var han impotent heller. Synd å si det, men da hadde vi nok ikke blitt sammen. Såpass mye røde flagg var det i starten, at noe positivt måtte han ha å lokke med. Ikke var han rik heller.

Gratulerer med å bryte ut! Håper han finner seg et nytt offer snart (ikke for offeret sin skyld, da. Men det er eneste måten å få deg fri på antageligvis). Du får prøve å gjøre deg så kjedelig som mulig. Les om null kontakt / no contact og gray rock.

❤️❤️❤️

Anonymkode: 0e778...135

AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er han?

Anonymkode: 7118f...54b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Slike skal være nesten umulig å bli kvitt med mindre de dumper DEG. Jeg var heldig sånn sett. Tror ikke han var noe "fullblods" psykopat/narsissist, heldigvis. Ikke var han impotent heller. Synd å si det, men da hadde vi nok ikke blitt sammen. Såpass mye røde flagg var det i starten, at noe positivt måtte han ha å lokke med. Ikke var han rik heller.

Gratulerer med å bryte ut! Håper han finner seg et nytt offer snart (ikke for offeret sin skyld, da. Men det er eneste måten å få deg fri på antageligvis). Du får prøve å gjøre deg så kjedelig som mulig. Les om null kontakt / no contact og gray rock.

❤️❤️❤️

Anonymkode: 0e778...135

Tusen takk for støtten! Det hjalp veldig. Savner han ikke, og det er første gang etter et brudd. Grunnen til at jeg ikke savner han er at han slet meg helt ut. Vondt å lese at du ble utsatt for dette. Håper du føler deg helt bra igjen nå etter den erfaringen. ❤️❤️ Du virker som den empatiske typen så han merket nok det. Å være empatisk er veldig positivt og kan være veldig sterk, så de tar feil av å velge ut sine utifra dette. Vi kan kanskje virke litt mer tålmodige, men et sted går jo selvfølgelig grensen. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvor gammel er han?

Går mot 40, så det er ikke akkurat alderen for å kaste bort tid. Men han blir vel ikke ferdig med å leke med andre noen gang. Likevel hadde han total kontroll på meg, og var slem. Han ville vi skulle flytte sammen og få barn 😰 in his dreams😰😰

AnonymBruker
Skrevet

Hvis han er så slem, spiller det vel ingen rolle om han er impotent??

Anonymkode: 72128...99a

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Går mot 40, så det er ikke akkurat alderen for å kaste bort tid. Men han blir vel ikke ferdig med å leke med andre noen gang. Likevel hadde han total kontroll på meg, og var slem. Han ville vi skulle flytte sammen og få barn 😰 in his dreams😰😰

Futurefaking er ikke uvanlig hos narsissister. 

AnonymBruker
Skrevet

Altså, impotensen er jo faktisk det minste av problemene her.. 

Hadde ikke akkurat hjulpet om pikken sto som en påle hele dagen om fyren er en narcisstisik psykopat som overvåker, mobber og gaslighter.

Nei takk.

Anonymkode: 702e6...54f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Altså, impotensen er jo faktisk det minste av problemene her.. 

Hadde ikke akkurat hjulpet om pikken sto som en påle hele dagen om fyren er en narcisstisik psykopat som overvåker, mobber og gaslighter.

Nei takk.

Anonymkode: 702e6...54f

Ja det var bare en fordel at han var impotent. Gjorde valget litt lettere. 

AnonymBruker
Skrevet

Greit å være impotent, men han gadd ikke å gjøre noe med det. 

AnonymBruker
Skrevet

Heilt utrolig at den mannen har greid å grine seg til et forhold . 
Ikke greier han å ha sex.  og så tillater han seg å gå rundt som ei kruttønne i tillegg. 
Har ikke ord .. 

Anonymkode: 2f6d3...881

AnonymBruker
Skrevet

Ikkesant, tror han ble sint av å være impotent. Ille!! 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Greit å være impotent, men han gadd ikke å gjøre noe med det. 

Hva hadde det hjulpet om han hadde gjort noe med det? Hadde du hatt sex med en som oppfører seg dårlig mot deg?

Anonymkode: 72128...99a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...