Gå til innhold

Thai massasje. I Thailand

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg skal til Thailand om norn måneder, og har lyst til å prøve thai massasje når jeg er der. Men har blitt fortalt at det er veldig mange «useriøse» som vil gjøre mer enn bare massere. 
Noen som har prøvd slik massasje der som har vært seriøst? Eller prøver de seg? Hvor vanlig er såkalt «happy-ending « massasje egentlig?

Vil gjerne høre deres erfaringer. For ordens skyld, jeg er en gift mann, så det er ikke «happy ending» jeg er ute etter.

Anonymkode: aaddb...a4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Du tenkte denne tråden passet best i seksualitetsforumet? Hvorfor ikke reiseliv?

Anonymkode: 66db2...a7b

• Liker 9
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Få massasje på stranda da. Om du er redd for å få tilbud om happy ending. For det får du. Men det er jo bare å si nei da. 

Anonymkode: 11612...060

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fikk massasje i Bangkok. Er en ren og hyggelig mann. Fikk ikke tilbud om sex. 

Anonymkode: 81103...8fc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Om du er redd for å få tilbud om happy ending. For det får du. Men det er jo bare å si nei da. 

Jeg fikk ikke det, og ikke spurte jeg. Tror jeg er den eneste i verdenshistorien som har opplevd det, ut fra det jeg leser på KG. 😂

Anonymkode: 4891c...3f9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det kommer an på plassen, man kjenner dem lett igjen...stort sett.

En annen ting du kan og bør gjøre er å betale for en dyrere massasje, så får du noen som faktisk kan det de driver med også. Det finnes mange slike.

Går du til en plass med unge jenter så er sjansen selvsagt større, og ja, det er mange av dem. En annen ting er at de gir slike "tilbud" frivillig og om de vil og alt det der, så det kommer nok an på hvordan man ser ut også.

For å svare på spørsmål, så ja; "massasje" i Thailand kan være mer eller mindre en eufemisme for "happy ending" men det er lett å unngå, eventuelt bare være avvisende og takke nei.

Anonymkode: 02563...9b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har heller ikke fått tilbud om happy ending i Thailand eller noe annet sted i verden, men det kommer kanskje an på hvor du er og hvilke stedet du oppsøker. Leter du etter happy ending får du det sikkert. Søker du steder som tilbyr god massasje er det sannsynligvis det du får. Du finner garantert stedet som tilbyr happy ending i Norge også.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fikk en finfin utvaska lyseblå pysjbukse å ha på meg før massasjen begynte. Massasjen var ganske hard og brutal, på gulvet på et relativt mørkt rom i en andre etasje i Bangkok (mener jeg). Hun var absolutt dyktig. På inget tidspunkt var det streif av noe som helst seksuelt.

Anonymkode: e7847...583

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Få massasje på stranda da. Om du er redd for å få tilbud om happy ending. For det får du. Men det er jo bare å si nei da. 

Vel..de fornekter seg ikke på stranda der borte heller. Har opplevd de "kommer borti" penis for å få den stiv under badebuksa. Og så spør de om vi skal fortsette massasjen i bungalowen. Og siden massasjen på stranda ble gjort rett utenfor bungalowen var veien kort inn… 

Anonymkode: 9c2a4...33e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er ikke så stor forskjell på massasje i Thailand og thai-massasje i Norge.

De stedene som tilbyr kompetent massasje uten salg av seksuelle tjenester er mindre glorete. De har vinduer du kan se gjennom og de har åpningstider som ikke varer til sent på kveld.

De stedene som selges seksuelle tjenester har tette gardiner eller plakater som sperrer, de holder åpent sent og de har ofte låst dør (i hvert fall i Norge, der de legger inn en forsinkelse i tilfelle det kommer politibesøk). De kan også ha kompetente massøser, men det er i tilfelle en bonus.

Du kan også se på kvinnene om de er seriøse massøser eller halv-prostituerte. Tatoveringene forteller historien. I Norge vet du at de har en bakgrunn fra barene og massasje-bordellene hvis de har store, synlige tatoveringer. Også internt i thai-miljøet er dette anerkjent som en tydelig markør. 

Men du kan alltid si nei til ekstratjenester. Da koker det ned til om massøsen faktisk kan massere eller ikke, altså om du utsetter deg for en havtimes/times irriterende oljeklapping der hun egentlig hadde tenkt å bruke tiden til noe langt mer innbringende. Slik er det både i Thailand og i Norge.

Jeg vil bruke Norge som eksempel:

En halvtimes massasje i Norge koster stort sett 400 kroner. En time koster 700 kroner. Hvis kunden bare vil ha massasje betyr det at tiden må brukes, selv om de trekker fra de minuttene du dusjer både før og etter. Men hvis kunden sier ja til å bli onanert kommer 500 kroner i tillegg. Det sier kunden ofte, etter at massøsen har strøket og lekt med kjønnsdelene hans noen ganger under de første minuttene av massasjen. Rutinerte hender og oljen klarer deretter å få de fleste menn til avslutning i løpet av et minutts tid. Og når kunden har fått utløsning, er moroa over. Kanskje det tilbys litt hodemassasje, men som regel ikke. Da er man ute på halve tiden, mens massøsen har tjent det dobbelte. Hvis kunden er urutinert har man klart å ta høyere pris også.

Så selvsagt er det mye mer lønnsomt og effektivt å tillate seg litt håndarbeid. Dette spillet er ultrakynisk. Uutdannede kvinner har funnet verdens eldste måte å tjene penger på, fra dumme menn med penger.

Både i Norge og i Thailand er det seriøse steder som ikke vil ha spørsmål eller antydninger om "ekstra". Men disse stedene er i mindretall. Du finner dem hvis du googler eller leter, men nitti prosent av stedene tilbyr dette andre. De fleste som jobber der kan ikke massere, men noen kan det. Hvis du spør kan det hende du får en som er kompetent, men trolig får du brede smil og så kommer uansett en med minikjole som kompenserer manglende ferdigheter med mye olje. Grøss! Hvis du avviser "ekstra" og bare vil ha massasje, må du regne med at timen fort tar slutt og en generelt dårligere service. Du er ulønnsom, helst vil de ha deg ut og vekk. Du opptar tid som de kunne brukt på kunder som vil legge igjen mer penger.

Og så, for å ha sagt det: Svært mange steder tilbyr mer enn håndarbeid. Det sies at body-to-body-massasje er en klassisk og gammel thai-teknikk. Det kan hende, men i praksis vil du oppleve en naken jente som gnir rumpeballer og pupper mot underlivet ditt, mens hun onanerer deg - hvis du har betalt de ekstra 1000 kronene det koster. Og for 1500 kroner ender det med fullbyrdet sex. Dette er temmelig vanlig i både Thailand og Norge. Det er selvsagt ikke marked for så mange thai-sjapper dersom alle kun masserte. Så Bangkok og Oslo flyter over av småsnuskete minibordeller, der massøsene betjener menn på samlebånd dag ut og dag inn.

Det er jo dumt, på mange måter. Men hvis du finner et sted - i Oslo eller Bangkok - der det faktisk er mulig å bi massert av noen som kan det, er det suverent. Av og til kan du finne noe som er knallbra, og da får du masse valuta for pengene. Men du må tåle å gå inn og ut av døren til dette stedet, og vite at de som ser deg tenker at du kan ha gjort mye rart der inne. Kjipt, siden massasje burde være like vanlig som frisør, fotpleie og andre kroppspleie- og velværetjenester.

Jeg vet om to steder i Oslo der det jobber personer som virkelig kan massere. Jeg går dit, til dem. Og så lever jeg med at det kanskje pågår seksuelle aktiviteter i naborommene, og håper at ingen jeg kjenner ser meg når jeg går inn og ut. I Thailand er jo den risikoen mye mindre. Men mulighetene for å finne gode steder er jo mindre, siden man er ukjent og vet ikke hvor man skal gå.

Anonymkode: c7f3a...372

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg skal til Thailand om norn måneder, og har lyst til å prøve thai massasje når jeg er der. Men har blitt fortalt at det er veldig mange «useriøse» som vil gjøre mer enn bare massere. 
Noen som har prøvd slik massasje der som har vært seriøst? Eller prøver de seg? Hvor vanlig er såkalt «happy-ending « massasje egentlig?

Vil gjerne høre deres erfaringer. For ordens skyld, jeg er en gift mann, så det er ikke «happy ending» jeg er ute etter.

Jeg bor i Thailand. Du får «happy ending» på 95% av alle massasjesteder rettet mot utlendinger, så lenge du ber om det selv.

Anonymkode: 0fbaa...daa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hadde jeg vært din kone ville jeg søkt skilsmisse tvert.  Hva skal du i Thailand? Ferie alene?

Anonymkode: 127f4...d1a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kanskje tatt 50 massasjer i Asia.

Var kun ei fra Filippinene som prøvde å få meg med på en happy ending. 

Aldri skjedd i Thailand eller Indonesia. 

Anonymkode: 006d1...c9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hvis ikke "happy ending" er det du ser etter hvorfor har du lagt denne tråden i seksualitet å ikke under reise?

Har vært i Thailand mange ganger, benytter meg alltid av massasje/spa fordi det er langt billigere enn i Norge. Har ALDRI vært snakk om noe som helst seksuelt, og jeg går heller ikke på steder der de som jobber der er lettkledde eller klientellet er halvfeite bleike ekle kåte nordmenn som åpenlyst egentlig er ute etter seksuelle tjenester. 

Anonymkode: d576b...ac9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nå er jeg som sagt mann i 50-årene som bor i Thailand. Vil si jeg får hint om happy ending ca. halvparten av gangene jeg tar massasje her. Nå er det subtile hint det dreier seg om, veldig sjelden massørene spør rett ut.

Anonymkode: 0fbaa...daa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ikke meningen å kuppe tråden, men lurer på en ting eller to. Hvis man tar thaimassasje her i Norge, beholder man boxeren på? Hvis man må være naken, hvorfor? Er det for at rompeballene også masseres?

Jeg har kun fått idrettsmassasje tidligere, og da har også hofta og rompa blitt massert, men med boxeren på. 

Anonymkode: d72f1...e36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Vi har tart massasje på hotellet. Ikke tilbud om happy ending (heldigvis) 😀

Anonymkode: b9a69...556

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ikke meningen å kuppe tråden, men lurer på en ting eller to. Hvis man tar thaimassasje her i Norge, beholder man boxeren på? Hvis man må være naken, hvorfor? Er det for at rompeballene også masseres?

Jeg har kun fått idrettsmassasje tidligere, og da har også hofta og rompa blitt massert, men med boxeren på. 

Anonymkode: d72f1...e36

Boxeren må av. Og så legger de et håndkle over. 

Anonymkode: 9c2a4...33e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hadde jeg vært din kone ville jeg søkt skilsmisse tvert.  Hva skal du i Thailand? Ferie alene?

Anonymkode: 127f4...d1a

han påpeker jo at han IKKE er ute etter happy ending ..

Anonymkode: edadc...027

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

https://www.watpomassage.com/EN/home 

Hvis du skal til Bangkok :) 

Anonymkode: edadc...027

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...